دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پرسشنامه هوش اخلاقی

» :: پرسشنامه هوش اخلاقی
این پرسشنامه دارای 40 سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف هوش عاطفی (عمل کردن مبتنی بر اصول، ارزشها و باورها، راستگویی، استقامت و پافشاری برای حق(ایستادگی بخاطر حقیقت)، وفای به عهد، مسئولیت پذیری برای تصمیمات شخصی، اقرار به اشتباهات و شکستها، قبول مسئولیت برای خدمت به دیگران، فعالانه علاقمند بودن به دیگران(اهمیت دادن خود جوش به دیگران)، توانایی در بخشش اشتباهات خود، توانایی در بخشش اشتباهات دیگران) است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):

تعداد گویه ها: 40

تعداد مولفه: 10 مولفه (عمل کردن مبتنی بر اصول، ارزشها و باورها، راستگویی، استقامت و پافشاری برای حق، وفای به عهد، مسئولیت پذیری برای تصمیمات شخصی، اقرار به اشتباهات و شکستها، قبول مسئولیت برای خدمت به دیگران، فعالانه علاقمند بودن به دیگران، توانایی در بخشش اشتباهات خود، توانایی در بخشش اشتباهات دیگران)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 3


خرید و دانلود محصول

1394/08/20
پرسشنامه هوش اخلاقی , پرسشنامه استاندارد هوش اخلاقی , هوش اخلاقی



لینک منبع :پرسشنامه هوش اخلاقی

پرسشنامه هوش اخلاقی لینک و کیل - فروشگاه fiload.ir/product/13250/پرسشنامه-هوش-اخلاقی-لینک-و.../1049‎Cachedپرسشنامه استاندارد سنجش هوش اخلاقی لینک و کیل، این پرسشنامه که توسط لینک و کیل (2008) ساخته شده است مشتمل بر 40 سوال است. و بر اساس نمره گذاری طیف ... پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل - تالار روانشناسی و مشاوره آنلاین ... hamyaryiran.ir/thread8802.html‎Cachedپرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل مقدمه این آزمون توسط لنیک و کیل در سال 2005 تدوین شد. د. پرسشنامه هوش اخلاقی MCI (لنیک و کیل، 2005) | دانلود پرسشنامه و آزمون ... edu-admin.ir/1394/04/.../پرسشنامه-هوش-اخلاقی-لنیک-و-کیل،-2005/‎Cached Similar... اطلاعات و دانش شناسی, – مقالات, –– مبانی سازمان و مدیریت. ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ پرسشنامه فارسی, روانشناسی بالینی بدون نظر. پرسشنامه هوش اخلاقی MCI (لنیک و کیل، ۲۰۰۵) ... دانلود - پرسشنامه هوش اخلاقی لینک و کیل astrium.mihanblog.com/post/1429‎Cached23 نوامبر 2015 ... دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش هوش اخلاقی لینک و کیل توضیحات: این پرسشنامه که توسط لینک و کیل (۲۰۰۵) ساخته شده است مشتمل بر ۴۰ سوال ... پرسشنامه هوش اخلاقی madsg.com/پرسشنامه-هوش-اخلاقی/‎Cached Similar5 ژانویه 2014 ... پرسشنامه هوش اخلاقی به عنوان توانایی کاربرد اصول اخلاق جهانی در اخلاقیات، اهداف و مراودات یک فرد از روی قاعده است. این پرسشنامه دارای ۴۰ سوال بوده و ... پرسشنامه هوش اخلاقی لینک و کیل | مجله آنلاین کولدرینک | Cold Drink ... colddrink.ir/1394/01/subject_32269/‎Cached Similar22 مارس 2015 ... پرسشنامه استاندارد سنجش هوش اخلاقی لینک و کیل، این پرسشنامه که توسط لینک و کیل (۲۰۰۸) ساخته شده است مشتمل بر ۴۰ سوال است. و بر اساس ... پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل-40 سوالی - ایران سنجه www.iransanjeh.ir/.../پرسشنامه-هوش-اخلاقی-لنیک-و-کیل-40-سوالی‎Cachedهوش اخلاقی لنیک و کیل، دانلود پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل، هوش اخلاقی، هوش لنیک و کیل، هوش لنیک، اخلاق لنیک. [PDF] 314 K - مشاوره و روان درمانی خانواده fcp.uok.ac.ir/pdf_9650_11539b75a8e6bf3e17af3b93eb08a440.html‎Cached Similarﭘﺮﺳﺸـﻨﺎﻣﻪ. ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ، و ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺟﻬﺖ ﮔﯿﺮی ﻣﺬﻫﺒﯽ آﻟﭙـﻮرت ﭘ. ﺎﺳـﺦ دادﻧـﺪ. داده ﻫـﺎی. ﺟﻤﻊ آوری ﺷﺪه ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار. 18. SPSS. و ﺑﺎ ﺷﯿﻮه آﻣﺎر ﺗﻮﺻـﯿﻔﯽ (ﻣﯿـﺎﻧﮕﯿﻦ و. اﻧﺤﺮاف ﻣﻌﯿﺎر)، و آﻣﺎر اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ (ﺿﺮﯾﺐ ... پرسشنامه - پرسشنامه هوش اخلاقی porpedia.blogfa.com/tag/پرسشنامه-هوش-اخلاقی‎Cached Similarپرسشنامه - پرسشنامه هوش اخلاقی - پرسشنامه مقیاس و آزمون. پرسشنامه هوش اخلاقی - فایل اول fileavval.ir/پرسشنامه-هوش-اخلاقی/‎Cached1 روز پیش ... پرسشنامه هوش اخلاقی. پرسشنامه هوش اخلاقی، در پایان نامه کارشناسی ارشد رحمانی راد( ۱۳۹۲) استفاده شده است. این پرسشنامه شامل ۴۰ سؤال می باشد .