دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

انبه خاصیت های انبه و روش کاشت

» :: انبه خاصیت های انبه و روش کاشت

امروزه انبه یکی از 3 یا 4 میوه مطلوب مناطق حاره به شماره می رود. منشا آن را شمال شرقی هند، شمال برمه و احتمالا سیلان دانسته اند. در قرن شانزدهم توسط پرتقالی ها به دنیای غرب (قاره آمریکا) برده شد و امروزه در مناطق بسیار گسترده ای از هند، اندونزی، فلوریدا، هاوایی، مکزیک، آفریقای جنوبی، مصر، فلسطین اشغالی، برزیل، کوبا، فیلیپین و پاکستان و بسیاری مناطق دیگر کشت می شود. همانگونه که در شکل عریضی در اطراف خط استوا گسترش یافته است . باتوجه به این که نواحی جنوب شرقی کشور ما در این محدوده قرار گرفته است و کشت و پرورش انبه در آن ناحیه رونق دارد، این مجموعه جهت معرفی بیشتر این میوه تهیه شده است. به دلیل تشابه اقلیمی این منطقه با کشور پاکستان، ارایه گردیده است.

در فارسی به این میوه انبه گفته می‌شود و اعراب آن را انبج خوانده‌اند.در کتب قدیمی موانبه نیز ذکر شده است. زادگاه اولیه انبه هندوستان و نواحی استوایی است و اکنون در بلوچستان نیز می‌روید. در نواحی استوایی درخت انبه چندین بار در سال بار می‌دهد. نام این میوه را درVedas آیین هندو که 4000 سال قبل از میلاد نوشته شده به نام غذای خدایان می‌توان یافت. نام این میوه از واژه man-kay گرفته شده که این کلمه هنگام کشف هند غربی توسط پرتقالیان به صورت manga تغییر یافت.

گیاه شناسی

انبه mangifera indica مهمترین عضو خانواده Anacardiacea است. مشخصه عمده بیشترگونه های این خانواده، داشتن کانال های رزینی و نیز در پاره ای از آنها، شیره سمی و اشک آور (حساسیت زا) وجود دارد که گاه عوارض شدید پوستی در انسان ایجاد می کند....

نیازهای اکولوژیک انبه

- درجه حرارت مناسب جهت رشد ونمو انبه 30-24 درجه سانتیگراد است . انبه می تواند دمای 48 درجه سانتی گراد را در طول دوره رشد ونمو میوه در صورت وجود آبیاری کافی تحمل نماید. دمای پایین رشد درخت انبه را محدود می نماید ، حداقل دمای قابل تحمل انبه بدون آنکه به درخت آسیبی برسد 2-1 درجه سانتیگراد است .

- انبه نسبت به خشکی بسیار مقاوم است وهمچنین شرایط غرقابی را می تواند تحمل نماید .

و ...

خرید و دانلود محصول

1394/08/19
انبه , خاصیت های انبه , نحوه کاشت انبه , تاریخچه انبه
قابلیت ویرایش : دارد | تعداد صفحات : 44 | منابع : دارد | نوع فایل : word |



لینک منبع :انبه خاصیت های انبه و روش کاشت

خواص کامل انبه | فواید زیاد انبه، خواص دارویی درمانی انبه www.amazing.ir/1394/02/09/mango-properties/‎Cached Similarخواص انبه جدیدترین خواص انبه فواید انبه افزایش میل جنسی خواص انبه ضد سرطان ... قدمت کشت این درخت در استان هرمزگان به بیش از ۳۰۰ سال میرسد، انبه همچنین در ... کاشت درخت انبه | بازار نهال ایران - نهال فروشی nahal100.ir/کاشت-درخت-انبه/‎Cached Similar15 فوریه 2015 ... محصول باغبانی گرمسیری است که در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب رشد ... نهال های انبه باید رشد کنند تا اندازه میوه نشان دهد که جنین بارور شده در هر ... روش کاشت انبه از هسته - آپارات www.aparat.com/v/ujqpt/روش_کاشت_انبه_از_هسته‎Cached Similarمنوآل شاپ فیلم ها و مقالات آموزشی کشاورزی در سایت www.manualshop.ir روش کاشت انبه از هسته روش کاشت هسته , انبه , , منوآل شاپ. انبه و خواص فوق العاده آن - راسخون rasekhoon.net/article/.../انبه%20و%20خواص%20فوق%20العاده%20آن/‎Cached Similarمنشا انبه هند و مالزی و برمه میباشد ولی هم اکنون در تمام مناق استوایی و حاره کشت میشود . ... محصولات باغبانیگرمسیری در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب رشد و کرده و ... مطمئناًبا شناخت بیشتر مردم از خواص و ویتامین های این میوه با ارزش، تقاضای خرید ... خواص انبه در طب سنتی - آکا www.akairan.com/health/tebsonati-giahandarooye/2818.html‎Cached Similarزرد,خواص انبه,سنتی,نحوه,برگ,میوه,تولید کننده بلغم,تولید کنندهخواص انبه ... منشا انبه هند و مالزی و برمه می باشد ولی هم اکنون در تمام مناق استوایی و حاره کشت می شود . .... آکاایران: درمان مشکلات مفاصل با روش های تغذیه ای طب سنتی آکاایران: چه مواد ... خواص انبه، فواید انبه - آکاایران www.akairan.com/health/vegetable-health/140110104112.html‎Cached Similarفواید دارویی برگ های انبه در مقابله با دیابت و آسم ... منشا انبه هند و مالزی و برمه می باشد ولی هم اکنون در تمام مناق استوایی و حاره کشت می شود . انبه از 4000 سال پیش وجود داشته است . برگهای این درخت نیزه ای شکل ..... داروهای شیمی درمانی و روش مصرف آنها ... آشنایی با خواص انبه - بیتوته www.beytoote.com/cookery/khavas-ghaza/attribute-mango.html‎Cached Similarآشنایی با خواص انبه , حوه استفاده : برگ، گل، میوه و هسته آن مصارف خوراکی دارندخواص : انبه Mango نام ... کاشت مو بدون جراحی با روش Super FIT با بالاترین تراکم مو. دانلود انبه خاصیت های انبه و روش کاشت رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/انبه-خاصیت-های-انبه-و-روش-کاشت/‎Cached9 ساعت قبل ... انبه خاصیت های و روش کاشت به انگلیسی در دوران بارداری هندی شمالی خواص سبز انبهار انبهر رشتی خاکشیر هندوانه زنجبیل سیر شراب توت فرنگی ... انبه - ویکی روستا wikiroosta.ir/انبه‎Cached Similarبرای نگهداری انبه در انبار باید شرایط زیر رعایت گردد. ... میوه انبه به روی شاخه های ۹ ماهه تا یک ساله تشکیل میشود و لذا در سال هایی که باردهی ... کشت مخلوط ارقامی که سال آوری ندارند با ارقامی کهدارای سال آوری می باشند. انبه خاصیت های انبه و روش کاشت - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/29/post-7514/‎Cached19 جولای 2016 ... انبه خاصیت های انبه و روش کاشت - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها.