دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دنیای سوفی

» :: دنیای سوفی
داستان این کتاب در مورد دختری به نام سوفی است که در آستانه پانزده سالگی نامه‌های جالب و نوارهای ویدئویی از شخصی به نام آلبرت ناکس دریافت می‌کند که در آنها سؤالات جالبی مانند جهان چگونه پدید آمده‌است؟ که آغاز گر راه آموزش تاریخ فلسفه‌است، مطرح می‌کند. این نامه‌ها در ابتدا مطالبی در خصوص یونان باستان، سقراط و سؤالات اساسی زندگی بشری را عنوان می‌کند. پس از دریافت چند نامه سوفی و آلبرت یکدیگر را ملاقات می‌کنند. موضوع صحبت‌های آنان عمدتاً نظریات فلاسفۀ یونان باستان، امپراتوری روم، قرون وسطی، رنسانس، عصر روشنگری، و موضوعاتی چون انقلاب‌های بزرگ و تا مسائل امروز بشری است. داستان به صورتی جذاب است و سعی می‌کند در ضمن داستان، تاریخ فلسفه را به‌صورت طبقه‌بندی شده به خواننده آموزش دهد؛ همچنین در داستان وقایعی اتفاق می‌افتد که خواننده را تشویق به ادامۀ رمان می‌کند.
یوستین گردر در رشتۀ فلسفه، الهیات و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شد و سپس به مدّت ده‌سال به‌تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان‌ها پرداخت و پیوسته در فکر متن فلسفی ساده‌ای بود که به درد شاگردان جوانش بخورد و چون متن مناسبی نیافت نهایتاً کتاب دنیای سوفی را در سال ۱۹۹۱ نوشت. کتاب دنیای سوفی با استقبال بسیاری روبه‌رو شد و درهمان چند سال اوّل انتشار به بیش از سی زبان ترجمه شد و تاکنون به ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده‌است و میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌است.
خرید و دانلود محصول

-

1394/06/06
دنیای سوفی , دختری به نام سوفی , یوستین گردر , رمان



لینک منبع :دنیای سوفی

دنیای سوفی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دنیای_سوفی‎Cached Similarدنیای سوفی (به نروژی: Sofies verden )، یک رمان فلسفی اثر یوستین گردر نویسنده نروژی است که چاپ اوّل آن در سال ۱۹۹۱ میلادی در نروژ منتشر شد. این اثر داستانی ... Images for دنیای سوفی دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی - یوستین گردر - کتاب های صوتی audiolib.ir/258-دنیای-سوفی-یوستین-گردر-2‎Cached Similarدنیای سوفی (به نروژی: Sofies verden)، یک رمان فلسفی اثر یوستین گردر نویسنده نروژی است که چاپ اول آن در سال ۱۹۹۱ میلادی در نروژ منتشر شد. این اثر داستانی ... مرجع دانلود کتاب - دنیای سوفی - یوستین گردر readbook.ir/2165/‎Cached Similarپایگاه بزرگ دانلود کتاب های الکترونیکی، دانلود کتاب PDF، دانلود رمان و داستان، دانلود مقاله،دانلودکتاب عرفانی. دانلود کتاب دنیای سوفی 4paye.ir/book/دنیای-سوفی‎Cached Similarترجمه حسن کامشاد دنیای سوفی (به نروژی: Sofies verden) یک رمان فلسفی اثر یوستین گردر نویسنده نروژی است که چاپ اول آن در سال ۱۹۹۱ میلادی در نروژ منتشر شد . دانلود کتاب دنیای سوفی | منبع دانلود کتاب الکترونیکی vatanpdf.com/دانلود-کتاب-دنیای-سوفی/‎Cached Similar30 نوامبر 2012 ... دانلود کتاب دنیای سوفی – سوفی آموندسن از مدرسه به خانه می رفت . تکه ی اول راه را با یووانا آمده بود . درباره ی آدمهای ماشینی حرف زده بودند یووانا عقیده ... کتاب دنیای سوفی ketabnak.com/book/3091/دنیای-سوفی?dlid=3091&page=all‎Cached Similarدنیای سوفی (به نروژی: Sofies verden) یک رمان فلسفی اثر یوستین گردر نویسنده نروژی است که چاپ اول آن در سال ۱۹۹۱ میلادی در نروژ منتشر شد. این اثر داستانی است ... ثانیه - دانلود کتاب و رمان (متن و صوتی) دنیای سوفی نویسنده:یوستین ... sanye.blogfa.com/post-641.aspx‎Cached Similarگُردر، در سال ۱۹۵۲ در نروژ بدنیا آمد. سالها در “برگن“فلسفه تدریس کردو پیوسته در فکر متن فلسفی ساده ای بود که به درد شاگردان جوانش بخورد. چون متن مناسبی ... [DOC] معرفی و بررسی کتاب دنیای سوفی sbu.ac.ir/.../معرفی%20و%20بررسی%20کتاب%20دنیای%20سوفی.doc‎Cached Similarگزارش نشست انجمن علمی زبانشناسی معرفی و بررسی کتاب دنیای سوفی. نشست معرفی و بررسی کتاب دنیای صوفی در روز یکشنبه مورخ 29/2/1392 در اتاق 215 ... دنیای سوفی (یوستین گردر) | فارست farest.org/220/دنیای-سوفی-یوستین-گردر/‎Cached Similar7 ژوئن 2014 ... امروز می خوام برم سراغ معرفی کتاب دنیای سوفی , به نظرم اگرمی خواهید چیزهایی درمورد فلسفه یاد بگیرین طوری که خسته نشین این کتاب گزینه ...