دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد

» :: کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد

دیکشنری های انواع گوناگون دارند یکی از انواع آنها که بسیار مورد استفاده می باشد نوع تصویری آن می باشد. این مدل از دیکشنری به دلیل اینکه لغات را با استفاده از تصویر برای شما معنی می کند هم یادگیری آن در ذهن ماندگاری بیشتری دارد و هم مراحل آن را تسریع می بخشد. از دیگر نکات مثبت این نوع از دیکشنری متناسب بودن آن با نیاز زبان آموزان نو آموز است. در این پست یکی از معروف ترین دیکشنری های تصویری را به شما معرفی می کنیم که نام آن کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary می باشد.

این کتاب ارزشمند که ویرایش دوم آن را در زیر مشاهده می کنید حاصل تلاش یکی از معروفترین انتشاراتی های جهان به نام آکسفورد است. کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary در ۱۲ فصل به موضوعاتی نظیر روزمره، مردم، خانه، غذا و سرگرمی پرداخته است. متن این فصول به صورتی است که ابتدا لغات مورد نظر و متناسب با عنوان فصل تشریح می شود و پس از آن داستانی کوتاه آورده می شود که کلمات تدریس شده در آن فصل در آن داستان گنجانده شده است در انتهای هر فصل نیز متنی آورده شده که لغات جدیدی از همان گروه آورده شده است.

از نکات مثبت کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture Dictionary داشتن تمرینات بسیار است به گونه ای که قبل و بعد از داستان ذکر شده سوالاتی آورده شده است تا سطح یادگیری شما را بیازماید. به طور کلی طراحی سوالات از متن توضیح داده شده توانایی شما را برای بهبود و تسریع یادگیری افزایش می دهد.


کد تخفیف 50درصدر تخفیف c-22oct15-u-10790-r-134
خرید و دانلود محصول

1394/07/30
کتاب , دیکشنری , انگلیسی آکسفورد , زبان انگلیسی



لینک منبع :کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد

دانلود کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford Picture ... langlearn.net/کتاب-دیکشنری-تصویری-انگلیسی-آکسفورد/‎Cached Similar6 جولای 2014 ... در این پست یکی از معروف ترین دیکشنری های تصویری را به شما معرفی می کنیم که نام آن کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد Oxford ... دانلود دیکشنری تصویری زبان انگلیسی آکسفورد به همراه نرم افزار ... www.irlanguage.com/.../دانلود-دیکشنری-تصویری-زبان-انگلیسی-آکسفورد-به-همراه-نرم-افزار-اینتراکتیو-با-ترجمه-فارسی/‎Cached SimilarPicture Dictionary نوعی از دیکشنری های زبان انگلیسی می باشد که لغات و اصطلاحات انگلیسی را به صورت تصویری شرح می دهند. این کتاب ها تمامی لغات انگلیسی را ... دانلود کتاب دیکشنری تصویری آکسفورد (Oxford Picture Dictionary) www.freeenglish.ir/دانلود-کتاب-دیکشنری-تصویری-آکسفورد-oxford-picture-dictionary.html‎Cached Similarدانلود کتاب دیکشنری تصویری آکسفورد,دانلود کتاب آموزش انلگیسی,دانلود کتاب Oxford Picture Dictionary,دانلود کتاب,آموزش زبان انگلیسی,کتاب دیکشنری ... Images for کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی آکسفورد کتاب زبان Oxford Picture Dictionary | فروشگاه اینترنتی دیجی کالا https://www.digikala.com/.../-/کتاب-زبان-Oxford-Picture-Dictionary‎Cached Rating: 4.3 - 38 votes کتاب «فرهنگ لغت تصویری آکسفورد» (Oxford Picture Dictionary) یکی از ابزارهای آموزشی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به‌شمار می‌آید. تقویت درک واژگان، ... دیکشنری تصویری آکسفورد - انگلیسی - هیولای لغت www.vocabmonster.ir/index.php/products/opd-english‎Cached Similarدیکشنری تصویری آکسفورد - انگلیسی شامل فلش کارت های صوتی و تصویری. دارای قابلیت مرور به ترتیب فهرست کتاب. دانلود کتاب فرهنگ لغت تصویری آکسفورد؛ ویرایش دوم booktolearn.com/?p=1797‎Cached Similar9 ژانویه 2013 ... برچسب‌ها:Downlaod free ebook، free ebook download، آموزش زبان انگلیسی، دانلود کتاب Oxford Picture Dictionary، دانلود کتاب الکترونیکی، ... دانلود رایگان دیکشنری تصویری انگلیسی The Heinle Picture ... liber.ir/product/دانلود-رایگان-دیکشنری-تصویری-انگلیسی/‎Cached Similarبرای دانلود کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی به قسمت دانلود در پایین این متن ... نرم افزار دیکشنری انگلیسی کسب و کار Oxford Business English Dictionary ... کتاب Oxford Picture Dictionary 2nd Edition - فروشگاه کتاب زبان بوک www.zabanbook.com/.../کتاب-Oxford-Picture-Dictionary-2nd-Edition‎Cached Similarکتاب دیکشنری تصویری آکسفورد به همراه سی دی Oxford Picture Dictionary ... این دیکشنری تصویری بیش از 4000 واژه ضروری زبان انگلیسی را به صورت شفاف و ... کتابهای آموزش زبان - انتشارات جنگل - Oxford Picture Dictionary ... www.junglepub.org/elt/course.aspx?i=668&c=10‎Cached SimilarOxford Picture Dictionary English - Persian. Jayme Adelson, Norma Sharpiro 1389. کتاب فرهنگ لغت تصویری آکسفورد یکی از ابزارهای آموزشی برای ارائه در ...