دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق طلاق

» :: تحقیق طلاق

ابن تحقیق در فرمت وردword و در 19 صفحه میباشد

بدون شک هدف نهایی ارسال انبیاء الهی و انزال کتب آسمانی ایجاد جامعه ای منزه از آلایشهای شیطانی و اقامه عدل بین آحاد بشر و زمینه سازی برای نیل به حیات جاودانی بوده است . برای رسیدن به این جامعه ایده آل لازم است ، که خانواده که عنصر تشکیل دهنده جامعه است ، سالم باشد . در نتیجه هرگونه اختلال در این کانون گرم یا از هم پاشیدگی آن سلامت جامعه را مختل میکند . همچنین آمارها نشان می دهد میزان وقوع جرم در میان فرزندان طلاق از سایر اقشار جامعه بیشتر می باشد . با ذکر این نکته ،آموزش و آگاهی دادن در زمینه ازدواج و لزوم شناخت یکدیگر قبل از ازدواج از راه کارهای اصلی برای جلوگیری از هم پاشیدگی خانواده ها می باشد .

بیان مسئله :

طلاق به خودی خود آسیب زا نیست اما ممکن است اثراتی داشته باشد که به خصوص این اثرات برای فرزندان طلاق می تواند اثرات منفی به دنبال داشته باشد همچنین طلاق می تواند برای یکی از زوجین که آمادگی طلاق و متارکه را نداشته است اثرات منفی به دنبال داشته باشد از قبیل افسردگی ، سرخوردگی ، اعتیاد و...

آثار منفی طلاق بر روی فرزندان می تواند به صورت ، گوشه گیری، افسردگی، فرار از خانه ، ایجاد ارتباط با گروههای ناسالم ، اعتیاد و... بروز کند.

آیا بین طلاق والدین و ایجاد افسردگی در کودکان رابطه معناداری وجود دارد؟

آیا بین جدایی والدین و فرار از خانه کودکان و نوجوانان رابطه معناداری وجود دارد؟

آیا بین جدایی والدین و گرایش فرزندان به اعتیاد رابطه معناداری وجود دارد خرید و دانلود محصول

1395/04/14
تحقیق



لینک منبع :تحقیق طلاق

تحقیق کامل - طلاق yasin-ymy.blogfa.com/page/jj‎Cached Similarتحقیق کامل - طلاق - بزرگترین منبع دانلود تحقیق و پروژه آماده دانشجویی ...محمد یاسین عادلپور. تحقیق در مورد طلاق www.bargozideha.com/tag/تحقیق-در-مورد-طلاق‎Cached Similarتحقیق درباره طلاق تحقیق اینترنتی آماده پرینت (یاهو). طلاق چیست ؟ طلاق بمعنای مفارقت و جدایی و بریدن میباشد اما برای درک بهتر مفهوم طلاق شرعی لازم است به ... مقاله(تاثیرات طلاق در خانواده) - حقوق rezvani-law.blogfa.com/post-43.aspx‎Cached Similarامروز ما شاهد روند روبه رشد این معضل اجتماعی هستیم و خانواده که اصلی ترین نهاد اجتماعی است در معرض پیامدهای ناگوار پدیده طلاق قرار دارد. در این تحقیق سعی براین شده ... تحقیق درباره طلاق - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران www.asemankafinet.ir/post/3324/تحقیق-درباره-طلاق.aspx‎Cached Similar19 مارس 2015 ... من با طرح این مسأله و تحقیق در این مورد و با بیان اینکه طلاق بلای خانمان سوز است در صدد بررسی علل و عوامل اصلی این پدیده ی شوم برآمدم تا خوانندگان ... YAHoO - تحقیق درباره طلاق تحقیق اینترنتی آماده پرینت (یاهو) gamenetyahoo.blogfa.com/post-430.aspx‎Cached Similarتحقیق درباره طلاق تحقیق اینترنتی آماده پرینت (یاهو). طلاق چیست ؟ طلاق بمعنای مفارقت و جدایی و بریدن میباشد اما برای درک بهتر مفهوم طلاق شرعی لازم است به ... مقاله در مورد طلاق - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-طلاق.htm‎Cached Similarدر ایران به ندرت در زمینه طلاق تحقیق همه جانبه و عمیق صورت گرفته است اما نگاهی به آمار موجود از جمله بررسی آماده طلاق طبق نشریات سازمان آمار ایران تفاوت درصد طلاق در ... تحقیق درباره ی ازدواج و طلاق | کافه لینک www.cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-ازدواج-و-طلاق/‎Cached Similar23 سپتامبر 2015 ... اساس و رکن اصلی نهاد مقدس خانواده ازدواج است . ازدواج نیاز و خواست طبیعی و زیستی زن ومرد است ، که در چهار چوب قرار دادی ، حقوقی و شرعی صورت می ... دانا - مقاله ( طلاق و پیامدهای آن) dana1341.blogfa.com/post-172.aspx‎Cached Similarدر این مقاله به پیامدهای طلاق می پردازیم اگر چه طلاق به خودی خود آسیب زا نیست اما ممکن ... در این مقاله به تحقیق در مورد طلاق و آثار منفی آن بر روی فرد و فرزندان طلاق و ... تحقیق - طلاق www.tahghigh.blogfa.com/post-217.aspx‎Cached Similar17 مه 2013 ... تحقیق - طلاق - این وبلاگ صرفا برای کارهای تحقیقاتی است. [PDF] ﺁﺳﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻰ ﻃﻼﻕ (ﻋﻠﻞ ﻭ ﻋﻮﺍﻣﻞ) ﻭ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎﻯ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻯ www.ensani.ir/storage/Files/20130623092450-9430-60.pdf‎Cached Similar23 ژوئن 2013 ... ﻣﺠﻴﺪ ﻳﻮﺳﻔﻰ ﺍﻓﺮﺍﺷﺘﻪ. ﭼﻜﻴﺪﻩ: ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺑﺮﺭﺳــﻰ ﺁﺳــﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻰ ﻃﻼﻕ (ﻋﻠﻞ ﻭ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ. ﻃﻼﻕ) ﻭ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎﻯ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻯ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺭﻭﺵ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺗﻮﺻﻴﻔﻰ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻰ.