دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی

» :: نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی
با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات , بحث اصلی در علم کامپیوتر از چگونگی جمع آوری اطلاعات به نحوه استفاده از اطلاعات منتقل شده است . سیستمهای داده کاوی ,این امکان را به کاربر می دهند که بتواند انبوه داده های جمع آوری شده را تفسیر کنند و دانش نهفته در آن را استخراج نمایند .

داده کاوی به هر نوع کشف دانش و یا الگوی پنهان در پایگاه داده ها اطلاق می شود . امروزه داده کاوی به عنوان یکی از مهمترین مسائل هوش مصنوعی و پایگاه داده ، محققان بسیاری را به خود جذب کرده است . در این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و... داریم ، سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی کردیم و نگاهی به الگوریتمهای موجود برای آن داشتیم . سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده های پویا را مورد بحث قرار دادیم و الگوریتم های ارائه شده مربوطه را مطرح کردیم .

خرید و دانلود محصول

1395/01/23
داده کاوی + کشف قوانین وابستگی+پایگاه داده+Data mining , نگهداری قوانین وابستگی +تکنیکهای داده کاوی , شبکه عصبی
تعداد صفحات : 22 صفحه | سایز فونت : 9 |



لینک منبع :نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی

دانلود مقاله نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی mag-iran.com/دانلود-مقاله-نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قو.htm‎Cached Similarنگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی. چکیده: با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات , بحث اصلی در علم کامپیوتر از چگونگی جمع آوری ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی | Ahmad Reza Hosseiny ... https://www.linkedin.com/.../نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی-ahmad-reza-hosseiny‎Cached20 دسامبر 2015 ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی چکیده: با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات , بحث اصلی در علم کامپیوتر از ... دانلود مقاله نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - پروژه دات کام www.prozhe.com/داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی‎Cached Similar12 سپتامبر 2015 ... دانلود مقاله نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی. تاریخ : ۲۱ ... داده کاوی به هر نوع کشف دانش و یا الگوی پنهان در پایگاه داده ها اطلاق می شود . نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - وبلاگ فناوری واطلاعات ... www.mehdimrg.blogsky.com/39‎Cachedدر این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و... داریم ، سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی کردیم و نگاهی به ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - نیک همکار nikhamkar.ir/.../نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی.html‎Cachedدر این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و… داریم ، سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی کردیم و نگاهی به ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - فروشگاه fiload.ir/product/18551/نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی/2075 نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی. چکیده: با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات, بحث اصلی در علم کامپیوتر از چگونگی جمع آوری ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - پایگاه خبری شباویز shabaveiz.ir/detail/News/393942/9042‎Cached Similar22 آوریل 2016 ... در این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و... داریم ، سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - صفحه اصلی - فایل ناب proje20.filenab.com/product-63528-dade-kavi.aspx‎Cachedنگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی. چکیده: با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات , بحث اصلی در علم کامپیوتر از چگونگی جمع آوری ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی stufile.ir/.../نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی/4093‎Cachedنگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی. با افزایش سیستمهای کامپیوتر و گسترش تکنولوژی اطلاعات , بحث اصلی در علم کامپیوتر از چگونگی جمع آوری اطلاعات ... نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی - ایران دانشجو - سل یو irandaneshjoo.sellu.ir/product-61725-مقاله-نگاهی-بر-داده-کاوی-و-کشف-قوانین-وابستگی.aspx‎Cachedمقاله نگاهی داده کاوی کشف قوانین وابستگی data mining تحقیق پژوهش مقاله پروژه دانلود تحقیق دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود پروژه.