دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

در مورد اکسل

در مورد اکسل


فصل اول:

توانایی کار با محیط صفحه گسترده

Excel

رئوس مطالب

1) آشنایی باتعریف صفحه گسترده

2) آشنایی با انواع صفحه گسترده

3) آشنایی با کاربرد صفحه گسترده

4) آشنایی با اصلاحات اولیه صفحه گسترده

آشنایی با تعریف صفحه گسترده:

صفحه گسترده (spread sheet) به صفحه ای که جدول بندی شده است اطلاق می‌شود به طوری که هر خانه یا سل cell) ) یاسلول نیز به آن گفته می‌شود دارای مختصات منحصر به فردی می‌باشد برنامه صفحه گسترده،برنامه ای کاربردی است که هر فایل آن از چندین صفحه جدول بندی شده تشکیل شده است و برنامه صفحه گسترده معمولا برای بودجه بندی ها ، پیش بینی ها و کارهای مربوط به امور مالی به کار می‌رود .

برنامه صفحه گسترده ، معمولا قابلیت های گرافیکی را برای خروجی و انواع متعددی گزینه های قالب بندی برای متن ، مقادیر عددی و ویژگی های گراف و نمودار را فراهم می‌سازد ................


فهرست مطالب:

فصل اول: 1

توانایی کار با محیط صفحه گستر. 1

Excel 1

آشنایی با تعریف صفحه گسترده. 1

آشنایی با انواع صفحه گسترده ها. 2

آشنایی با کاربرد های صفحه گسترده. 2

نحوه اجرا وخروج از Excel 2

نمایش یا عدم نمایش نوار ابزارها : 3

فصل دوم. 4

رئوس مطالب.. 4

انتخاب یک ستون با سطر. 4

شناسایی اصول پاک کردن محتوای یک یا چند خانه. 4

شناسایی اصول حذف یک یا چند خانه. 5

لغو آخرین فرمان انجام شده (undo) 5

اجرای مجدد آخرین فرمان (Redo) 6

شناسایی اصول نسخه برداری از محتوای یک یا چند خانه: 6

روش اول: عمل کپی بااستفاده از منوی Edit 7

روش دوم: عمل کپی با استفاده از Drop & Dray. 7

شناسایی اصول اضافه سطر و ستون: 7

شناسایی اصول پر کردن خود کار چند خانه. 8

فصل سوم. 8

نمودارها 8

رئوس مطالب.. 8

آشنایی با کاربرد نمودارها: 9

نمودارهای ستونی و میله ای: 9

نمودار خطی: 9

نمودار دایره ای : 9

منابع: 11



خرید فایل



لینک منبع :در مورد اکسل

آموزش Excel: معرفی نرم افزار اکسل | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/25934‎Cached Similar24 فوریه 2013 ... همانطور که در تصویر زیر می بینید، در صفحه اصلی یک سند اکسل، گزینه ها و ابزارهایی وجود دارد که در زیر به طور خلاصه کاربرد هر مورد را توضیح می ... معرفی اکسل و کاربردهای آن excelpro.ir/knowledgebase/معرفی-اکسل/‎Cached Similar4 آگوست 2014 ... بیشتر توانایی های نرم افزار اکسل به صورت مشترک توسط تمامی تخصص ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر این به دلیل استفاده ی گسترده ... ۲۰ مورد از نکات کاربردی اکسل | مجله تخفیفان blog.takhfifan.com/.../20-excel-spreadsheet-secrets-youll-never-know-you-dont-read-this/‎Cached28 ژانویه 2016 ... کاربران حرفه‌ای حتی از برنامه‌نویسی جانبی در این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و بسیاری از عملیات‌های مورد نیاز بر روی اطلاعاتشان را به دست اکسل ... [PDF] فصل سوم فرمول نویسی و کار با تابع ها mohamadzadeh.iauq.ac.ir/assets/subdomains/.../file/Excell.pdf‎Cached Similarتابع یکی از امکانات مهم اکسل است و انجام عملیات را در فرمول ها آسان می کند. .... جواب 3 / 34 است، ولی فرمول ردیف1 عدد 6 /46 را بر می گرداند که مقدار مورد نظر نیست. تحقیق درباره آشنایی با نرم افزار Excel www.asemankafinet.ir/.../تحقیق-درباره-آشنایی-با-نرم-افزار-excel.aspx‎Cached Similar1 مارس 2015 ... تحقیق درباره آشنایی با نرم افزار Excel: چکیده : در این مقاله سعی بر آن شده است با اجزای محیط کاری Excel آشنا شویم و به ترتیب توضیحاتی درباره ... [PDF] آموزش Excel www.nidc.ir/_DouranPortal/Documents/Training/Public/excel.pdf‎Cached Similarوارد ﮐردن داده در ﺳﻟول ﻣورد ﻧظر ﮐﻟ. ﯾ. ک ﻧﻣوده ﺷروع ﺑﮫ وارد ﮐردن داده ﮐﻧ .دﯾ. •. ﯾﺗﻧظ ىﺑرا. م ﺟﮭت ﺣرﮐت دﮐﻣﮫ enter. ﯾر زﯾﻣﺳ. ر را ط. :دﯾﮐﻧ ﯽ. Tools‰options‰edit‰move selection after enter. اموزش مقدماتی برنامه اکسل www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=327794‎Cached Similarبرای کشیدن جدول در اکسل کافی است تعداد مورد نظر از جدول هایی را که بصورت ... دارد و به نام fx معروف است می توان توابع و فرمول های برنامه اکسل را نوشت * کادری که در ... آموزش تصویری Excel 2010 - انجمن انیاک forum.learninweb.com/showthread.php?tid=41‎Cached Similarهمچنین اگر یک کتاب کاری اخیراً ایجاد شده یا مورد استفاده قرار گرفته باشد، با کلیک بر روی نام این کتاب کاری در قسمت Recent Documents واقع ... مطالب مفید و کاربردی - اشنایی با اکسل yek000000.blogfa.com/post/83‎Cached Similarجهت نصب و اجرای نرم افزارهای Office که Excel نیز شامل آن می شود ، نیاز به سیستمی با مشخصات ذیل می باشد : - حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233 - 16 مگابایت Ram آشنایی با ابزار Pivot Table اکسل - بخش اول - آموزش اکسل worksheet.ir/آشنایی-با-ابزار-pivot-table-اکسل/advancedtopic/‎Cached SimilarPivot Table اکسل یه ابزار بسیار کارآمد هست که بوسیله اون میتونیم داده های خامی ... خواهش میکنم در مورد گزارش گیری در اکسس و کار با ماکروها و ماژول ها هم مطلب بزارید .