دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

مقدمه

وضع اقتصاد و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است.

اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود.

ترقیات , اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی , بیشتر در رشته های فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب دیگر رشته ها از این پیشرفت کمتر بوده است.تجارت تنها رشته ای است که از این قاعده مستثناست و ترقی و تکامل آن را میتوان مدیون قرن بیستم دانست. بازرگانی که در مراحل اولیه زندگی بشر بوجود آمده بود, تا اوایل قرن بیستم کم و بیش به همان وضع ابتدایی باقی ماند و چیزی جز خرید و فروش کالا به قصد بردن سود نبود.

مشکل مهم بازرگانان فراهم آوردن سرمایه کافی و یافتن منبع خرید بود و چون تولید همیشه کمتر از احتیاجات جوامع میبود, رقابت در فروش نمی توانست اهمیتی داشته باشد.

ایجاد کارخانه های بزرگ در اروپا و آمریکا, بتدریج بر سطح تولید افزود به حدی که مهمترین مسئله برای بازرگانان یافتن خریدار جهت کالای ساخته شده گردید.

در دنیای امروز, تولید چشم انتظار فعالیتهای فروش است زیرا مسئله توانایی ساخت کالا بکلی منتفی شده است.درنتیجه,هماهنگ با پیشرفت صنایع پیشرفتهای شگرفی در بازرگانی پدید آمد و دانشگاه های انگلیس و آمریکا برای ارضای این نیاز جدید تجارت را جزو برنامه درسی خود قرار دادند و اکنون کمتر دانشگاهی در کشورهای مزبور یافت میشود که در این رشته فعالیتی نداشته باشد. تدریس تجارت که در اوایل امر از چند درس حسابداری اقتصاد و مالیه تجاوز نمی کرد بتدریج گسترش یافت و اینک اکثر دانشگاههای جهان مدیریت بازرگانی دارند.

بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که در نتیجه آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در دسترس آنها قرار می گیرد.این فعالیتها از نقطه تولید شروع و در نقطه مصرف ختم میشود. به مفهوم علمی تر, در نتیجه فعالیتهای بازاریابی کالاها و خدمات در زمان و مکان مورد نیاز, به مقدار و به قیمت مناسب, در دسترس مردم قرارداده میشود.

بدین ترتیب میتوان فعالیتهای بازار یابی را به ترتیب تقدم و تاخر انجام عمل به هشت دسته تقسیم کرد:

1-نامگذاری کالا –اولین قدم در راه تولید و فروش کالای جدید انتخاب نام مناسب برای آن کالا میباشد.

2-جور کردن و بسته بندی –جور کردن(استاندارد یا سورت کالا) بخصوص در تولیدات کشاورزی اهمیت بسیار زیادی دارد. کالای جور شده میبایست نخست بسته بندی شود و بعد به بازارهای مختلف حمل شود.

3-حمل و نقل-بندرت اتفاق می افتدکه تمام کالا در محل تولید به فروش برسد و میبایست به بازارهای مختلف حمل شود.

4-انبار داری –تولید کالا بیش از مصرف فوری آن است, بخصوص محصولات کشاورزی میبایست مدتها نگهداری شود.

5-پخش-کالاهای مختلف به مقادیر مورد لزوم به مراکز اجتماع بشر برده میشود و در نقاطی که در دسترس مردم باشد پخش میگردد.

6-رقابت- در جوامع سرمایه داری کالاهای مشابه معمولاً بیش از یک تولید کننده دارند و مواجهه هریک با سایر تولید کنندگان یکی از مهمترین مباحث بازاریابی است.

7-فروش-آخرین مرحله فعالیتهای بازاریابی فروش کالاهاو خدمات و تبلیغات و ترویج فروش آنهاست.

8-مطالعات بازاریابی- انجام مطالعات به منظور تسهیل, تکمیل یا تسریع در کلیه فعالیتهای بازاریابی.

فصل اول

تاریخچه تجارت در جهان

تجارت بشر اولیه به صورت تهاتر یعنی تعویض جنس با جنس صورت میگرفت و به این جهت احتیاجی به واسطه در اموربازرگانی وجود نداشت. هرکس محصول کار خود را با محصول دیگران معاوضه می کرد و چون اجتماعات بشری بسیار کوچک و احتیاجات و محصولات آنها نیز بسیار محدود می بود , این طریق کاملاً رفع احتیاجات بازرگانی آنهارا می کرد.

وقتی اجتماعات بشر بزرگتر و محصول کار آنها زیادتر و متنوعتر شد, احتیاجات رو به فزونی نهاد و واسطه های تجاری پدید آمدند ومال التجاره را از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر حمل کردند. ولی مدتها طول کشید تا بازرگانان در بین مردم یک شهر به داد و ستد بپردازند.

در این دوره, بزرگترین مسائل تجاری, خطر های راه و گذشتن از موانع طبیعی بود. بواسطه وجود این خطر ها فقط اجناسی معامله می شد که وزن کم و قیمت زیاد داشتند مانند ادویه, سنگهای قیمتی, پوست حیوانات,فلزات گرانبها,ابریشم , چوبهای پر ارزش, پارچه و نظایر آنها.

اولین بازار داد و ست جهان در سال 3000قبل از میلاد در چین بدست امپراتور شن نونگ گشوده شد. چینیها در قدیم سرآمد تجار جهان بوده اند.

سومریها سالها قبل از میلاد مسیح در سواحل دجله و فرات و بنادر غربی خلیج فارس تجارت منظم و مرتبی دایر کرده بودند و کشتیهای تجاری آنها در کلیه بنادر خاورمیانه رفت وآمد داشتند.قوانین تجاری راجع به حمل و نقل, حسابداری و خیا نت درامانت نوشته بودند و برای کشتیها بارنامه صادر می کردند.



خرید فایل



لینک منبع :دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-62659-bazaryabi-va-bazargani.aspx‎Cachedدانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته. مقدمه. وضع اقتصاد و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای ... دانلود مقاله بازاریابی در بازرگانی پیشرفته mag-iran.com/بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته.htm‎Cached Similarمقدمه وضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است.اصول کلی. دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته - دانلود پروژه و ... payanname2020.rozblog.com/.../-دانلود-تحقیق-درمورد-بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته-.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 20 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 ... دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته - بازگشت به ... proje202020.rozblog.com/.../دانلود-تحقیق-درمورد-بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته.html‎Cached13 ا کتبر 2016 ... دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته دسته: اقتصاد بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 20 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 ... دانلودتحقیق در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته – دانلود مستقیم word-amade.ir/book/tag/دانلودتحقیق-در-مورد-بازاریابی-در-بازر/‎Cached9 مارس 2016 ... تحقیق در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته با موضوع تحقیق در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته, دانلودتحقیق در مورد بازاریابی در ... دانلود مقالات فارسی | دانلود مقاله بازاریابی در بازرگانی پیشرفته irdoc.net/2154/دانلود-مقاله-بازاریابی-در-بازرگانی-پی‎Cached Similar24 ژوئن 2012 ... اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود. تحقیق در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته - دانلود فایلهای ... www.goodfile.blogsky.com/1395/06/30/post-40509/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که در نتیجه آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در ... تحقیق در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته | A To Z File ... تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته - جناب فایل jenabfile.ir/downloads/تحقیق-بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته‎Cachedوضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی ... دانلود تحقیق در مورد بازرگانی | دانلود تحقیق و مقاله fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-بازرگانی/‎Cached23 سپتامبر 2016 ... دانلود تحقیق در مورد “بازاریابی در بازرگانی پیشرفته”. نشرشده توسط:reza tanks 3 روز ago نظری بدهید. دانلود تحقیق در مورد “بازاریابی در … بازاریابی در بازرگانی پیشرفته | cell full cellfull.ir/?p=47941‎Cached19 ا کتبر 2016 ... مقاله با عنوان بازاریابی در بازرگانی پیشرفته در فرمت ورد در 15 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * مقدمه * فصل اول * تاریخچه تجارت در جهان