دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی:

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.

2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.

5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

7- پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید. (کمبود عرضه یا تقاضا)

8- کاهش هزینه‌ها به دلیل تولید بر طبق نیاز و خواسته مشتری، مدیریت انبارداری (جلوگیری از کمبود یا مازاد محصول در انبار)، ثبات قیمت، شناسایی دقیق بازار هدف و تولید محصول بر طبق آن .

9- توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات (بدون اتکای صِرف به کالا محور بودن افراد ) با تکیه بر خواسته‌های مشتریان.

10- ارتباط بهتر با مخاطبین بازار.

11- استفاده از تحقیقات بازاریابی هم برای کالاهای مصرفی (تولید محصول جدید، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌، معرفی محصول و شرکت به بازار و ...) و هم کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای (تولیدکنندگان کالاهای واسطه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات مالی نظیر بانک‌ها و بیمه، سازمان‌های دولتی و آموزشی و ...).

12- دستیابی به اطلاعات مختلف مانند کیفیت محصولات، رنگ، بسته بندی، توزیع، ترفیع، خدمات پس از فروش، خصوصیات و مزیت‌های رقابتی کالاها و خدمات رقبا و استفاده از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شرکت) و در نهایت کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران.

13-از مهمترین کاربردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با خواسته های مصرف‌کنندگان تمایلات و دیدگاه‌های مخاطبان هدف، واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به یک محصول خاص و نحوه انتخاب یک محصول خاص است که این امر به بقای آن محصول در بازار کمک می‌کند



خرید فایل



لینک منبع :تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی - فروشگاه آرین aryan.filenab.com/product-62677-bazaryabi.aspx‎Cachedدانلود و خرید مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی خرید مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی خرید و دانلود مقاله ... ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری mahanco.com/.../690-ضرورت-بازاریابی-تک-به-تک-در-کسب-رضایت-مشتری.html‎Cached Similarضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتریدر سالهای اخیر که امکان تولید ان بوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ... تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی | 3manage.com/تفاوت-بازاریابی-تک-به-تک-نسبت-به-بازاری.html بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان ... مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی – یونی ... unigold.ir/?p=77635‎Cached18 نوامبر 2016 ... این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه می باشد. فهرست. تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی: ضرورت و اهمیت ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی: - پروژه ها www.takbook.com/.../تفاوت-بازاریابی-تک-به-تک-نسبت-به-بازار-2/‎Cachedتفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی: در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در. تحقیق تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی 35 ص cellfull.ir/?p=216886‎Cached21 ا کتبر 2016 ... در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است. تفاوت بازاریابی ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی , فنی و ... markfile.ir/tag/تفاوت-بازاریابی-تک-به-تک-نسبت-به-بازاری/‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی , فنی و مهندسی , تحقیق تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی 35 ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی - فروشگاه ... townstore.avablog.ir/.../تفاوت+بازاریابی+تک+به+تک+نسبت+به+بازاریابی+سنتی‎Cached15 سپتامبر 2016 ... در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده . .. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی payanname2020.rozblog.com/.../-تفاوت-بازاریابی-تک-به-تک-نسبت-به-بازاریابی-سنتی-.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ... ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری نسخه متنی library.tebyan.net/fa/Viewer/Text/78671/1‎Cachedتفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی ... در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده ...