دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانشگاه مجازی

دانشگاه مجازی

پیشگفتار :

آنچه در ادامه خواهید خواند:

دورنمایی است از تحصیل از طریق اینترنت و آنچه که بدان مربوط می باشد.که سعی شده است در ساختاری مناسب به ارائه آن پرداخته شود.ابتدا با تاریخچه و نیازهایی که تحصیل از راه دور را بوجود آورد آشنا خواهید شد.سپس نگاهی به روشهای متداول آن خواهیم داشت.بعد از آن با اینترنت به عنوان یک بزرگراه اطلاع رسانی آشنا می شوید.

سپس به گوشه ای از مزایای این روش تحصیل (از طریق اینترنت و دانشگاههای مجازی ) واقف می شوید ودر پی آن علل تشکیل مراکز آموزش در اینترنت را خواهید دانست . در ادامه چند مرکز آموزشی اینترنتی را به صورت اجمالی بررسی می کنیم . بعد از آن به بررسی موردی و دقیق مراحل ثبت نام و تحصیل در یکی از سایتهای آموزشی می پردازیم.

و در آخربه معرفی نمایی کلی ازیکی از سایتهای کشورمان به نظاره می نشینیم. با این هدف که خواننده پس از مطالعه اجمالی آگاهی های لازم را از تمامی قضایای جاری و مهم در زمینه تحصیل از راه اینترنت کسب کند.


فهرست مطالب:

عنوان صفحه



پیشگفتار …………………………………............ 1

چکیده …………………………………........... 2

مقدمه …………………………………............... 4

فصل اول :

مزایای تحصیل از راه دور ………………………....... 5

معرفی چند مرکز دانشگاهی اینترنتی ……....... 6

دانشگاه کالیفرنیا ………………................... 8

عملکرد ایران دراین زمینه ………………………. 11

فصل دوم :

بررسی یک مرکز آموزشی اینترنتی VU …............ 14

نتیجه گیری و جمع بندی . ……………….......... 32

پیشنهادات و نظرات ........................................ 33

منابع و مآخذ



خرید فایل



لینک منبع :دانشگاه مجازی

مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران - خانه utec.ut.ac.ir/‎Cached Similarمرکز آموزش های الکترونیکی در نظر دارد از میان همکاران دانشگاه تهران کارشناس فناوری ... همکاران محترمی که در دوره های آموزش مجازی ویژه کارکنان دانشگاه ثبت نام نموده اند. ‎ورود به پرتال - ‎پورتال مرکز - ‎تالار گفتگو - ‎معرفی رشته های تحصیلی مجازیواحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی | I.A.U E-Campus www.iauec.ac.ir/‎Cached Similarواحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی. واحد الکترونیکی ... آموزشی | اتوماسیون. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد . دانشگاه مجازی - پرتال دانشگاهی کشور www.unp.ir/university/virtual‎Cached Similarسیستم های آموزش مجازی دانشگاهی اخبار دانشگاه های مجازی داخلی و بین المللی و مورد تایید وزارت علوم. لیست دانشگاههای مجازی - ایران کنفرانس-فراخوان های کنفرانس www.iranconferences.ir/فنی-،مهندسی/3.../107-دانشگاههای-مجازی.html‎Cached Similar2 آگوست 2012 ... 4. مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران. http://vc.iust.ac.ir ... مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان. http://www.azarvu. دانشگاه مجازی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دانشگاه_مجازی‎Cached Similarدانشگاه مجازی یا دانشگاه الکترونیکی که به دانشگاه قرن ۲۱ هم معروف است، از زمانی که اینترنت همگانی شد مطرح گردید. بررسی‌ها نشان می‌دهد آمریکا اولین کشوری بود که ... همه چیز در باره دانشگاههای مجازی و شرایط تحصیل در آنها(قسمت اول) | علمی ... www.iranresearches.ir/.../488-همه-چیز-در-باره-دانشگاههای-مجازی-و-شرایط-تحصیل-در-آنها-قسمت-اول.html‎Cached Similarدر حال حاضر حدود دو سال و نیم از پذیرش دانشجویان در دوره های مجازی دانشگاه ها می گذرد و مسؤولان پس از گذشت این مدت و استقبال گسترده متقاضیان در کشور به این نتیجه ... مدیریت آموزش های الکترونیکی و آزاد(مجازی) - دانشگاه اصفهان vu.ui.ac.ir/‎Cached Similarدر آموزش های الکترونیکی دانشجویان می‌توانند از طریق اینترنت در دانشگاه ثبت نام کرده، دروس مورد نظر را از میان دروس ارائه شده انتخاب کنند، از جلسات دروس استفاده کرده، ... دانشکده مجازی etums.tums.ac.ir/‎Cached Similarپذیرش دانشجوی مجازی, Expand