دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری

راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری

چکیده:

مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در برابر ارزش‌های مورد نظر مشتریان- ارائه می‌کند. این چارچوب, زمینه‌ساز ایجاد طرحی برای یک وب‌سایت تجاری است که کلیه‌ جنبه‌های دخیل در داد و ستد را شامل می‌شود.

همچنین مثال‌هایی از ویژگی‌های وب بیان می‌شوند که از نظر مشتریان یا بازدیدکنندگان باید مورد ارزیابی قرار گیرند. از آنجا که ممکن است دیدگاه مشتریان با دیدگاه شرکت متفاوت باشد, آن دسته از ویژگی‌های وب در این چارچوب انتخاب شده‌اند که با ارزش‌های موردنظر مشتریان، رابطه‌ مستقیم دارند؛ ویژگی‌هایی که فقط مزایای راهبردی را برای شرکت به همراه دارند ولی برای مشتریان, ناملموس‌اند، کاملا کنار گذاشته شده‌اتد.



خرید فایل



لینک منبع :راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری

راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری | - نرم افزار 3manage.com/راه‌هایی-برای-بهبود-وب‌سایت‌-تجاری1.html‎Cachedراه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری[۱] چکیده. مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در ... [PDF] ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺳﺎﻳﺖ ﻭﺏ ﻫﺎﻳﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺭﺍﻩ jipm.irandoc.ac.ir/article-1-119-fa.pdf‎Cachedﺭﺍﻩ. ﻫﺎﻳﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻬﺒﻮﺩ. ﻭﺏ. ﺳﺎﻳﺖ. ﺗﺠﺎﺭﻱ. ١. ﻫﺎﻛﻤﻦ ﺍﻱ . ﻭﻥ. ﻣﺘﺮﺟﻢ. : ﺣﻤﻴﺪ ﻛﺎﻇﻤﻲ. ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻱ ﺩﻛﺘﺮﻱ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﺑﻴﻦ. ﺍﻟﻤﻠﻞ. ﭘﺴﺖ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻲ. : Kazemi@irandoc.ac.ir. ﭼﻜﻴﺪﻩ. : ﻣﻘﺎﻟ. ﺔ. ﺣﺎﺿﺮ ﭼﺎﺭﭼﻮﺑﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻭ ... راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/234391/راه‌هایی-برای-بهبود-وب‌سایت‌-تجاری‎Cachedراه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در برابر ارزش‌های ... راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری parsmarket.filenab.com/product-62742-behbod.aspx‎Cachedدانلودمقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری دانلودو خرید مقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری خرید و دانلود مقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری خرید مقاله ... روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت - طراحی سایت sitedesign-co.com/...سایت/روش-هایی-برای-بهبود-فروش-در-وب-سایت‎Cached Similarمی دانیم که صرفاً داشتن یک وب سایت نمی تواند موجب کسب درآمد شود بنابراین دراین مقاله می ... استفاده از روش هایی برای افزایش ترافیک سایت: برای بهبود فروش در وب سایت لازم است که ... تفاوت تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک چیست؟ راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری - همکاری در فروش فایل mastanehoinline.marketfile.ir/product-44834-behbod.aspx‎Cachedدانلودمقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری دانلودو خرید مقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری خرید و دانلود مقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری خرید مقاله ... مقاله راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری bankmaghale.ir/مقاله-راه‌هایی-برای-بهبود-وب‌سایت‌-ت/ این چارچوب, زمینه‌ساز ایجاد طرحی برای یک وب‌سایت تجاری است که کلیه‌ جنبه‌های دخیل در داد و ستد را شامل می‌شود. همچنین مثال‌هایی از ویژگی‌های وب بیان می‌شوند که از نظر ... راه هایی برای بهبود وب سایت تجاری - آفتاب www.aftabir.com/...website.../راه-هایی-برای-بهبود-وب-سایت-تجاری‎Cached24 سپتامبر 2006 ... مقاله حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته بندی ویژگی های طرح یک وب سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب وکارانه در برابر ارزش های مورد نظر ... دانا فایل - راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری dana.publicfile.ir/post/7458/راه‌هایی-برای-بهبود-وب‌-سایت‌-تجاری‎Cachedراه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری میلاد قمری 1395/09/02 دسته بندی : نرم افزار و ... ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در برابر ... راه‌هایی برای بهبود وب‌ سایت‌ تجاری - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/post/947/راه‌هایی+برای+بهبود+وب‌+سایت‌+تجاری‎Cached15 سپتامبر 2016 ... راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه ...