دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد رایانه

تحقیق در مورد رایانه

مقدمه:

رایانه در زندگی امروز به عنوان جزء جدا نشدنی از زندگی مطرح شده و علم و آشنایی با آن یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی به حساب می‎آید. به همین دلیل سعی کرده‎ایم با آموزش قسمت کوچکی از این دنیای بزرگ شما را با یکی از چندین شاخه این علم آشنا کنیم.

رایانه در جای جای زندگی ما رخنه کرده و هر فردی به نوعی با آن سر و کار دارد. به عنوان مثال این علم در پزشکی، آموزش، سینماو… کاربرد دارد.

علم رایانه به دو بخش عمده تقسیم می‎شود که عبارتند از نرم‎افزار و سخت‎افزار که در این کتاب می‎خواهیم با یکی از شاخه‎های علم نرم‎افزار آشنا شویم.

خود نرم‎افزار به چندین جزء کوچک‎تر تقسیم می‎شود که از جمله

آن می‎توان به سیستم‎های عامل، بازی، آموزشی، کاربردی، گرافیکی، صوتی و تصویری و… اشاره کرد.

از ابتدای ساخت رایانه‎ها، سیستم عامل به عنوان رابط بین کاربر(انسان)و رایانه(ماشین) مطرح بوده‎است. به همین دلیل این بحث به عنوان یک بحث پایه‎ای در تمامی دوره‎ها مد نظر بوده و در این کتاب به صورت ساده به توضیح این مبحث خواهیم پرداخت.

در ابتدا مقدمه‎ای کوتاه در مورد سیستم عامل آورده‎ایم.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد رایانه

تحقیق در مورد کامپیوتر , مقاله در مورد کامپیوتر - تالار گفتگوی ... www.iran-forum.ir/thread-45485.html‎Cached Similarدر گذشته دستگاه‌های مختلف مکانیکی ساده‌ای مثل خط‌کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می‌شدند. در برخی موارد از آن‌ها به‌عنوان رایانه آنالوگ نام برده می‌شود. چراکه برخلاف ... رایانه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رایانه‎Cached Similarورود این ماشین به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ بود، واژه رایانه در دو دهه اخیر در فارسی رایج شده است. .... خانه ممکن است حاوی اطلاعات مورد نیاز یک دستورالعمل باشد. اندازه هر خانه، ... مقاله درباره ی کامپیوتر multicomputer.blogfa.com/‎Cached Similarبسمۀ تعالی. این تحقیق برای شرح دادن قطعات رایانه درست شده است وامیدوارم از این مطالب لذت ببرید. اولین قطعه ای که جز اصلی ترین قطعات داخل کیس است مادربورد ... مقالات آموزنده - کامپیوتر و تاریخچه ی پیدایش و اجزای آن www.brentineslamabad.blogfa.com/.../کامپیوتر-و-تاریخچه-ی-پیدایش-و-اجزای-آن‎Cached Similarرایانه یکی از دو چیز برجسته‌ای است که بشر در سدهٔ بیستم اختراع کرد. ... این نتیجه تحقیق توسط سونی، IBM و توشیباست. ... برای ساخت مدارهای لایه-لایه در حال حاضر پالایش شده‌ است، اما هنوز برای سخت تراشه‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیق در مورد تاریخچه کامپیوتر www.asemankafinet.ir/tag/تحقیق+در+مورد+تاریخچه+کامپیوتر‎Cached Similarتحقیق در مورد تاریخچه کامپیوتر. بشر برای کندو کاو در طبیعت و فضای اطراف خود به ابزار و وسایل بسیار توانمندی دست یافته و همیشه نیاز منشأ اختراع چنین ابزاری ... تحقیق رایانه چیست؟ - کافی نت زیپ cafinetzip.blogsky.com/maghale‎Cached Similarرایانه، یا کامپیوتر ماشینی است که برای پردازش اطلاعات استفاده می‌شود. ... تحلیلی گفته می‌شد، طراحی نمود، اما بخاطر مشکلات فنی فراوان مورد استفاده قرار نگرفت. همه چیز در مورد کامپیوتر و برنامه های کاربردی mohammad200300.blogsky.com/‎Cached Similar22 جولای 2016 ... همه چیز در مورد کامپیوتر و برنامه های کاربردی - آموزش کامپیوتر موبایل ... دلیلش هم این است که مزدا سالهاست در این زمینه سرمایه گذاری و تحقیق کرده و ... تحقیق دوم من در باره رایانه - نامه های نگار برای پدر negar2000.persianblog.ir/post/16/‎Cached Similar1 ژانویه 2011 ... هدف از این تحقیق این است که من نشان دهم که رایانه یا کامپیوتر برای کودکان ... و من بسیار خوشحال می شوم که تحقیقی انجام دهم که مورد استفاده کودکان ... اطلاعات در مورد کامپیوتر in-pc.blogfa.com/‎Cached Similarاطلاعات در مورد کامپیوتر - کامپیوتر. ... ویندوز را دارید، در حین نصب لازم است سوالاتی پیرامون نام رایانه، نوع رزولوشن، کلمه عبور Admin، شماره سریال ویندوز و . ..... با مطالعه ی این تحقیق خوانده هم با تاریخچه ی پدید آممدن اینترنت آشنا می شوید و هم به ... مقاله های علمی - در مورد کامپیوتر بیشتر بدانیم www.mhdmenoo.blogfa.com/post-39.aspx‎Cached Similarبعد از مقدمه ای که در مورد کامپیوتر و تاریخچه آن آمد لازم است که اجزاء کامپیوتر از لحاظ سخت افزاری بیان شود . در ادامه به بیان و توضیح این مطلب به شرح ذیل می پردازیم.