دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری

رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری

بخش اول : مفاهیم اولیه
امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود که از آنان با نام ستون فقرات در یک شبکه یاد می شود . کابل های مسی، فیبرنوری و شبکه های بدون کابل نمونه هائی متداول در این زمینه می باشند.

  • کابل های مسی : از کابل های مسی تقریبا" در اکثر شبکه های محلی استفاده می گردد . این نوع کابل ها دارای انواع متفاوتی بوده که هر یک دارای مزایا و محدودیت های مختص به خود می باشند . انتخاب مناسب کابل، یکی از پارامترهای اساسی در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است که بر نحوه عملکرد یک شبکه تاثیر مستقیم خواهد داشت . اطلاعات در کابل های مسی با استفاده از جریان الکتریکی حمل می گردد .
  • فیبر نوری : فیبر نوری یکی از رسانه های متداول انتقال داده با ویژگی های متعددی نظیر قابلیت ارسال داده در مسافت های طولانی ، ارائه پهنای باند بالا ، انتقال اطلاعات نظیر به نظیر مورد نیاز بر روی ستون فقرات شبکه های محلی و شبکه های WAN می باشد . با استفاده از رسانه های نوری ، از نور برای انتقال داده بر روی فیبرهای نازک شیشه ای و یا پلاستیک استفاده می گردد . فرستنده فیبر نوری ، سیگنال های الکتریکی را به سیگنال های نوری تبدیل و در ادامه آنان را بر روی فیبر ارسال می نماید . در نهایت ، دریافت کننده سیگنال های نوری آنان را به سیگنال های الکتریکی تبدیل خواهد کرد . در کابل های فیبرنوری ، الکتریسته ای وجود نداشته و شیشه استفاده شده در کابل فیبر نوری یک عایق مناسب الکتریکی است .


خرید فایل



لینک منبع :رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری

رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری - Sakha Ravesh Co. www.srco.ir/Articles/SelfTestView.asp?ID=382‎Cached Similarامروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده ... با استفاده از رسانه های نوری ، از نور برای انتقال داده بر روی فیبرهای نازک شیشه ای ... IT - رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری www.fanavarworldit.blogfa.com/post-35.aspx‎Cached Similarرسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری بخش اول : مفاهیم اولیه امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود که از آنان ... [PDF] رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری مفاهیم اولیه بخش اول : امرو delroba.persiangig.com/document/پیوست%201.pdf‎Cachedامروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده ... ارسال داده در مسافت های طوالنی ، ارائه پهنای باند باال ، انتقال اطالعات نظیر به نظیر ... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری - بیست فایل - فایل ناب bist.filenab.com/product-62752-resane-enteghal-dade.aspx رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 181 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 104. امروزه از رسانه های ... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری - روش تحقیق،مهندسی نرم ... www.cnproje.com/رسانه-های-انتقال-داده-در-شبکه-های-کامپیوتری/351.html‎Cachedبخش اول مفاهیم اولیه 1-فیبر نوری 2- شبکه های بدون کابل تاریخچه ی فیبر نوری فیبر نوری در ایران بخش های فیبر نوری مزایای فیبر نوری معایب فیبر نوری رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری | جستجو در وبلاگها ... weblog24.site/.../رسانه-های-انتقال-داده-در-شبکه-های-کامپیوتری.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با ... رسانه های انتقال (شبکه های کابلی و مسی) - Portal - Forumotion khayyam.forumotion.com/t7-topic‎Cached Similar4 ژانویه 2010 ... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری بخش اول : مفاهیم اولیه امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده ... معرفی انواع رسانه های انتقال داده در شبکه - سورس کد www.sourcecodes.ir/tag.php?id...رسانه-های-انتقال-داده-در-شبکه‎Cached Similarمعرفی انواع رسانه های انتقال داده در شبکه | هدف لایه فیزیکی شبکه های کامپیوتری، انتقال رشته بیتی از ماشینی به ماشین دیگر است. رسانه ها به سه گروه تقسیم ... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری shabake1394.blog.ir/.../رسانه-های-انتقال-داده-در-شبکه-های-کامپیوتری‎Cached4 ژوئن 2015 ... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری نویسنده : علی جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در ... [DOC] دانلود مقاله www.moshaveranetehran.net/.../رسانه%20های%20انتقال%20داده%20در%20شبکه%20های%20کامپیوتر... رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری. بخش اول : مفاهیم اولیه امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود که از آنان ...