دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله در مورد سایت

مقاله در مورد سایت

مقدمه:

در دنیای امروز که رفته رفته تمامی اعمالی که بشر انجام می دهد به صورت مجازی و از طریق اینترنت به منظور سهولت کار انجام می شود ، سایت های اینترنتی خود را به عنوان یکی از نیاز های انسان روز به روز بیشتر پیدا می کنند و هر شرکت ، نهاد ، مجموعه و هر شخصی برای نمایاندن خود به دیگران و گام برداشتن در جهت پیشرفت خویش ، نیازمند در اختیار داشتن وب سایتی می باشد .

امروزه سایت های اینترنتی در حال جایگزین شدن به جای مغازه ها و بازار های فیزیکی و تبلیغات مختلف می باشند چرا که بشر امروزه به درستی معنی وقت طلاست را درک می کند و از تلف کردن وقت در رفت و آمد های مکرر و بی مورد به سطوح آمده است .

اما نکته ای که در این میان خود نمایی می کند و بیش از پیش به چشم میآید لزوم حفظ مفهوم حفاظت اطلاعات در چهار چوب الکترونیکی جدید است و اینکه استفاده از امکاناتی که نهادی که سایتی را در اینترنت جهت استفاده ی عده ای خاص قرار می دهد ؛ فقط محدود به همان عده باشد . به عبارتی دیگر اجازه ی استفاده از آن امکانات را خود آن سایت برای کاربران تعیین کند .

در چنین شرایطی است که نیاز به مجوز ها تحت وب ( ( Web Permissionsاحساس می شود. به همین منظور بر آن شدم تا این مفهوم نسبتا تازه را در قالب مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی خراسان پیاده سازی نمایم .

در طراحی این سایت علاوه بر پیاده سازی مفهوم Permission ها ، موارد دیگری از جمله برنامه نویسی های جاوا ، صفحات داینامیکی که متون آن های از بانک اطلاعاتی فراخوانی می شود و پیکر بندی آنها با استفاده از زبان های Server Side صورت می پذیرد و ... نیز استفاده شده که هر یک در جای خود جای بحث دارد که به اختصار در مورد آنها در ادامه توضیح داده خواهد شد .


فهرست:

مقدمه

فصل اول: طراحی سایت ها

فصل دوم: مجوز ها تحت وب و توضیح مزیت های ساختار پیاده شده

فصل سوم: مستندات ( توضیحات قسمت های مختلف سایت )

فصل چهارم: ارزیابی و نتیجه گیری



خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورد سایت

مقالات طراحی وب سایت www.noyasystem.com/tutorials/web-design-tutorials/‎Cached Similarدر زیر لیست مقالاتی در خصوص طراحی وب سایت آمده است. امید است این مجموعه از مقالات رایگان بتواند روشها و نکات مورد نیاز در طراحی وب سایت را به خوانندگان آموزش دهد. Free Paper - دانلود مقاله رایگان علمی از سایت های خارجی | LinkedIn https://www.linkedin.com/company/freepaper‎SimilarLearn about working at Free Paper - دانلود مقاله رایگان علمی از سایت های خارجی. Join LinkedIn today for free. See who you know at Free Paper - دانلود مقاله رایگان ... فری پیپر | دانلود رایگان مقاله freepaper.me/‎Cached Similarدانلود رایگان مقالات علمی از پایگاه‌های معتبر ISI : Wiley IEEE ScienceDirect ... در سایت 1 اعتبار دانلود ویژه جهت بررسی امکان دریافت مقالات در حوزه مورد علاقه شما هدیه ... مقاله طراحی سایت ( وب سایت چیست ؟ ) ummulbanin.com/web-design/مقاله-طراحی-سایت-وب-سایت-چیست-؟/‎Cached Similarب – فناوریهای مورد استفاده در طراحی سایت. زیر ساختهای نرم افزاری پروژه های طراحی سایت بر اساس Microsoft .NET Framework است. استفاده از فناوری دات نت با ... سیویلیکا، مقالات علمی کنفرانس و ژورنال www.civilica.com/‎Cached Similarبانک جامع مقالات تمام متن کنفرانس و همایش های ایران در زمینه علوم فیزیکی و مهندسی، ... حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع ... پایگاه مجلات تخصصی نور www.noormags.ir/‎Cached Similarبزرگتــرین بانـک مقــالات علـوم اسـلامی و انســانی ... استقبال کاربران از یک سو و قابلیتهای روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه کننده از سوی دیگر، این شبکه را بر ... دانلود مقاله از سایتهای علمی IEEE ScenceDirect Springer wiley ACS www.downloadpaper.ir/-سرویس-دانلود-مقاله-.aspx‎Cached Similarسرویس دانلود مقالات علمی | دانلود مقاله از IEEE | دانلود مقالات علمی ISI | دریافت ... و صدها سایت علمی دیگر که از آنها می توانیم مقاله بگیریم ... دقت کنید که هر چه مشخصات ارائه شده بیشتر باشد دست یابی شما به مقاله مورد نظرتان سریع تر انجام خواهد شد. جستجو در مورد پایان نامه ها و مقالات سایت ایران داک | علمی و پژوهشی www.iranresearches.ir/.../748-روش-جستجو-در-مورد-پایان-نامه-ها-و-مقالات-سایت-ایران-داک-irandoc.html‎Cached Similarدر نگارش پایان نامه یکی از مهمترین مسائل، جدید بودن موضوع پایان نامه است. اما چطور می توان اطمینان پیدا کرد که موضوع انتخابی قبلا مورد پژوهش قرار نگرفته است؟ Google Scholar scholar.google.com/‎Cached Similar... features may not work when JavaScript is turned off. Please enable JavaScript in your browser for the best experience. About Google Scholar Privacy Terms. Geological Survey Professional Paper - Google Books Result https://books.google.com/books?id=PrlUAAAAYAAJ ‎1972 - Geology Site 2. About miles northwest of the perimeter of the plant; loblolly pine in about the same stage of growth as tree at site 1. May 7, 1968. Site 3. At the northwest ...