دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

مقدمه:

رایانه در زندگی امروز به عنوان جزء جدا نشدنی از زندگی مطرح شده و علم و آشنایی با آن یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی به حساب می‎آید. به همین دلیل سعی کرده‎ایم با آموزش قسمت کوچکی از این دنیای بزرگ شما را با یکی از چندین شاخه این علم آشنا کنیم.

رایانه در جای جای زندگی ما رخنه کرده و هر فردی به نوعی با آن سر و کار دارد. به عنوان مثال این علم در پزشکی، آموزش، سینماو… کاربرد دارد.

علم رایانه به دو بخش عمده تقسیم می‎شود که عبارتند از نرم‎افزار و سخت‎افزار که در این کتاب می‎خواهیم با یکی از شاخه‎های علم نرم‎افزار آشنا شویم.

خود نرم‎افزار به چندین جزء کوچک‎تر تقسیم می‎شود که از جمله

آن می‎توان به سیستم‎های عامل، بازی، آموزشی، کاربردی، گرافیکی، صوتی و تصویری و… اشاره کرد.

از ابتدای ساخت رایانه‎ها، سیستم عامل به عنوان رابط بین کاربر(انسان)و رایانه(ماشین) مطرح بوده‎است. به همین دلیل این بحث به عنوان یک بحث پایه‎ای در تمامی دوره‎ها مد نظر بوده و در این کتاب به صورت ساده به توضیح این مبحث خواهیم پرداخت.

در ابتدا مقدمه‎ای کوتاه در مورد سیستم عامل آورده‎ایم.

همان طور که قبلاً نیز گفته شد تعریف کلی و عمده در مورد سیستم عامل عبارت است از سیستم عامل رابط بین کاربر(انسان) و رایانه(ماشین) است. به عبارت دیگر می‎توان گفت سیستم عامل به عنوان مترجم عمل می‎کند و خواسته‎های کاربر را به زبان ماشین تبدیل می‎کند و در نتیجه‎ی تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط رایانه آنها را دوباره به زبان قابل فهم برای کاربر نمایش می‎دهد.

به صورت ساده می‎توان گفت سیستم عامل آشنا به دو زبان (انسان و رایانه) است و به همین دلیل می‎تواند مانند یک مترجم عمل کند.

اجازه دهید در ادامه با مثالی ساده این مطلب را بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید یک مربی فوتبال از کشور انگلستان برای راهنمایی و هدایت تیم ملی فوتبال ایران به کشور ما آمده باشد.

یکی از مشکلات این امر آشنا نبودن مربی و بازیکنان به زبان یکدیگر است، اگر مترجمی وجود نداشته باشد هر قدر مربی و بازیکنان شایستگی داشته باشند نمی‎توانند شایستگی‎های خود را به نمایش بگذارند، پس می‎توان گفت در این موضوع نقش مترجم مهمترین عامل موفقیت تیم است.

حالا مثال را با موضوع مورد نظر خودمان مطابقت می‎دهیم، فرض کنید بازیکنان، کاربران رایانه باشند، مترجم سیستم عامل و مربی رایانه باشد می‎توان نتیجه گرفت در علم رایانه هم سیستم عامل مهمترین و اساسی‎ترین مسئله است.

تاریخچه‎ی سیستم عامل:.................



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

تحقیق در مورد تاریخچه ویندوز - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-تاریخچه-ویندوز.htm‎Cached Similarتاریخچه ویندوز از ابتدا تا کنون ویندوز، عنوان سیستم‌عاملی است که شرکت مایکروسافت آن را برای رایانه‌های شخصی (PC) تولید کرده است. این سیستم‌عامل، نسخه‌های ... مقاله سیستم عامل ویندوز 7 - آموزش مجازی elearnpars.org/ویندوز-7.html‎Cached Similarاین مقاله با عنوان سیستم عامل ویندوز 7 توسط مرکز آموزش مجازی پارس جمع آوری و ... اما برخی از مواردی که در کار با نرم افزار Word باید مورد نظر قرار بگیرند عبارتند از:. مقاله در مورد سیستم عامل www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=662769‎Similar19 دسامبر 2011 ... مقاله در مورد سیستم عامل «« سیستم عامل »» مقدمه: به طور کلی نرم ... می‌شود ولی در سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش پوسته به صورت محیطی گرافیکی ... مقاله ای در مورد سیستم عامل ویندوز فون - پرشین فان www.persianfun.org/.../مقاله-ای-در-مورد-سیستم-عامل-ویندوز-فون/‎Cached Similar23 ژانویه 2015 ... مقاله ای در مورد سیستم عامل ویندوز فون. مقدمه: ویندوزفون یک سیستم عامل برای تلفن همراه است که توسط مایکروسافت تولید و گسترش داده می‌شود. تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-62827-sistem-amel.aspx‎Cachedدانلود تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز خرید تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز خرید و دانلود تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز دانلود وخرید تحقیق در مورد سیستم ... مایکروسافت ویندوز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مایکروسافت_ویندوز‎Cached Similarاین سیستم‌عامل، نسخه‌های متعددی دارد که از سال ۱۹۸۵ تاکنون به بازار عرضه شده‌اند. خانواده‌های فعال ویندوز شامل ویندوز ان‌تی، ویندوز امبدد و ویندوز فون است. هریک ازاین ... ویندوز اکس‌پی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویندوز_اکس‌پی‎Cached Similarسیستم مورد نیاز برای اجرای ویندوز اکس‌پی .... مایکروسافت هر چند وقت یک بار سرویس پک‌هایی برای سیستم عامل ویندوز به منظور رفع مشکلات و اضافه کردن امکانات ... دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد ویندوز paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/ویندوز‎Cachedبراساس جستجوی شما موارد زیر برای دانلود تحقیق و مقاله در مورد ویندوز و پروژه ... مقدمه :از جمله مهمترین ویژگی های این سیستم عامل می توان به موارد زیر اشاره کرد :• سهولت ... تحقیق در مورد تکامل سیستم عامل ویندوز بایگانی - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/tag/تحقیق-در-مورد-تکامل-سیستم-عامل-ویندوز/‎Cachedتحقیق در مورد تکامل سیستم عامل ویندوز لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه۳۲ فهرست مطالب ... مقاله :: مقایسه ساده سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل لینوکس linux.itpro.ir/.../مقایسه-ساده-سیستم-عامل-ویندوز-و-سیستم-عامل-لینوکس‎Cached Similarسیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت در انواع و اقسام نسخه ها با توجه به نیازهای کاربران طراحی و ایجاد می شود ، از سیستم عامل های مورد استفاده در سرورهای سازمان ها ...