دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شبکه های بی سیم LAN

شبکه های بی سیم LAN

شبکه های LAN بی سیم

تحرک و پویایی اهمیت زیادی دارد . کاربران تمایل دارند تا پیرامون محل کار خود حرکت نموده و در این حال با شبکه داخلی در ارتباط باشند . پرسنل یک کارخانه یا انبار نیاز دارند تا از خارج کار بتوانند به شبکه داخلی اتصال یابند .

متأسفانه شبکه های معمولی با سیم قادر به فراهم نمودن این چیزها نیستند فرض شبکه های با سیم بر این است که یک کاربر در یک مکان فیزیکی کار می کند و در طول کاری خود همواره در آنجا می ماند .

اما فناوری با تکنولوژی های جدید با تصویب استاندارد IEEE802.11 برای شبکه های بی سیم به بازار عرضه شده اند . شبکه های بی سیم بر این اساس ایجاد شده اند که پرسنل یک محیط کاری نظیر پزشکان ، پلیس ها و مأموران آتش نشانی ، کارگران کارخانه و غیره مادامی که در اطراف فضای ، کاری خود هستند بتوانند به شبکه داخلی متصل شوند . در واقع چنین افرادی نیاز دارند تا در هنگام حرکت و مراجعه به اماکن مختلف با شبکه خود در ارتباط باشند .

دلیل کاربرد شبکه های بی سیم:

برای اغلب ما یک اتصال سخت افزاری در میان کامپیوتر destop و بقیه شبکه کفایت می کند . به طور کلی اغلب ما پشت میزهایمان کار کرده و فقط زمانی که به چیزی در رابطه با کارمان احتیاج پیدا کنیم ، به مدت کوتاهی کامپیوترهای خود را ترک می نماییم .


فهرست:

شبکه های LAN بی سیم

2- دلیل کاربرد شبکه های بی سیم

3- مفهوم شبکه بی سیم چیست ؟

4- برنامه کاربردی شبکه بی سیم

5- استانداردهای LAN بی سیم

6- عملیات LAN بی سیم

7- سرویس گیرنده LAN بی سیم

8- مسیریاب و نقطه دسترسی ترکیبی

9- BSS/IBSS

10- سیستم توزیع

11- وارستگی و تصدیق

12- SSIP , Beacom

13- روشهای تصدیق

14- تکنولوژی های In-office برای شبکه بی سیم



خرید فایل



لینک منبع :شبکه های بی سیم LAN

شبکه بی‌سیم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شبکه_بی‌سیم‎Cached Similarتکنولوژی شبکه‌های بی‌سیم، با استفاده از انتقال داده‌ها توسط اموج رادیویی، در ساده‌ترین صورت، ... ‎۱ انواع - ‎۲ نسل آتی شبکه NGN - ‎۳ شبکه محلی بی‌سیم (Wireless LAN)[PDF] بررسی شبکه های محلی LAN hadjarian.com/IT/mehr-alborz/mahmoodi.pdf‎Cachedﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ، ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺒﻜﻪ. LAN. ﻛﻪ ﻧﻮﻋﻲ ﺷﺒﻜﻪ ﻣﺤﻠﻲ ، ﺑﻪ اﻧﻮاع آن. ، ﺗﻮﭘﻮﻟﻮژی. ﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد. ﻣﻲ. ﭘﺮدازﻳﻢ ..... Local Area Network(LAN). داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻬﺮ اﻟﺒﺮز. )IT. ) 8. اﻣﻨﻴﺖ در ﺷﺒﻜﻪ. ﻫﺎی ﺑﻴﺴﻴﻢ. آشنایی با شبکه های بی سیم Wi Fi - هاست لینوکس linux-web.ir/articles/network/wifi‎Cached Similarآنچه در این نوشته به آن توجه شده با این فرض صورت گرفته که هدف از بکارگیری تکنولوژی Wireless جهت راه اندازی شبکه LAN بصورت بی سیم است و شامل سناریو های ... آشنایی با شبکه های بی سیم (Wireless Lan) : آموزش فناوری اطلاعات ... itmarkazi.ir/1495‎Cachedآشنایی با شبکه های بی سیم (Wireless Lan). از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، ... آشنایی با شبکه های بی سیم (Wireless Lan) - آموزش شبکه - blogfa.com networks123.blogfa.com/post-34.aspx‎Cached Similarشبکه‌های بی‌سیم بازه‌ی وسیعی از کاربردها، از ساختارهای پیچیده‌یی چون شبکه‌های بی‌سیم سلولی - که اغلب برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود- و شبکه‌های محلی بی‌سیم ... فرق شبکه های LAN و WAN - آموزش های جامع فلش ( فلاش ) و فروشگاه ... alphapack.blogsky.com/1388/01/12/post-238/‎Cached Similarشبکه WAN یک شبکه گسترده است که از ترکیب چند شبکه LAN بوجود می آید . ... راه اندازی شبکه های بی سیم Wireless Network(برای منبه روی این لینک کلیک ... شبکه های LAN بی سیم: سازمان های هدایت گر و استانداردها - راسخون www.rasekhoon.net/.../شبکه-های-LAN-بی-سیم-سازمان-های-هدایت-گر-و-استانداردها/‎Cachedشبکه های LAN بی سیم، امروزه ارتباطات کامپیوتری را به سطح جدیدی ارتقاء داده اند. این فناوری ارتباطی، ترکیبی از دو فناوری شبکه های محلی کامپیوتری (LAN) و ... فصل دوم - شبکه های بی سیم محلی - شبکه های بی سیم صنعتی (Wireless) autoir.ir/page.php?id=122‎Cached Similarاز طریق شبکه های LAN بی سیم کاربران میتوانند به اطلاعات مشترکی دستیابی پیدا کنند بدون اینکه لازم باشد جایی را برای اتصال پیدا کنند و مدیران شبکه میتوانند ... آشنایی با شبکه های بی سیم (Wireless Lan) - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached Similar26 آگوست 2011 ... از آن‌جا که شبکه‌های بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سیگنال‌های ... Aftabgardan - شبکه‌های بی‌سیم محلی Wireless LAN Networking aftab.cc/tutorial/481‎Cached Similarدر حالیکه چندین سال است که استفاده از شبکه سازی بی‌سیم در دنیا آغازگردیده است. تا همین اواخر یک LAN بی‌سیم با سرعت انتقال پایین و خدمات غیرقابل اعتماد و مترادف ...