دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شبکه نظیر‌به‌ نظیر چیست؟

شبکه نظیر‌به‌ نظیر چیست؟

در طول چند سال اخیر، جهان بر انفجار تکنولوژی اینترنت و رشد سریع برنامه‌های بر پایة نظیر‌به‌نظیر شهادت می‌دهد. طبیعت باز شبکه‌های نظیر‌به‌نظیر و مدیریت غیر مرکزی منابع این برنامه‌ها را برای استفاده بصورت کاملاً مستقل انعطاف‌پذیر می‌سازد.

در نتیجه به نظیرها اجازه می‌دهد که بدون آنکه هویت واقعی آنها فاش شود به طور آزادانه در شبکه شرکت کنند و یا از آن جدا‌ شوند. در حالیکه این مسئله به عنوان یکی از ویژگیهای برجسته یک شبکه نظیر‌به‌نظیر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، بطور مشابه می‌تواند به عنوان یک ساختار آسیب پذیریهای ذاتی در این شبکه‌ها نمایان شود که مسائل جدیدی را در رابطه با اعتماد نظیر‌ها و امنیت فراهم می‌کند.



خرید فایل



لینک منبع :شبکه نظیر‌به‌ نظیر چیست؟

همتا به همتا (رایانه) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/همتا_به_همتا_(رایانه)‎Cached Similarهمکار به همکار یا همتا به همتا نام گونه‌ای از معماری شبکه‌های رایانه‌ای است. ... شبکه های نظیر به نظیر یا(peer to peer environment):صرف نظر از ارتباط کامپیوتر ها در ... ‎۱ شبکه‌سازی به روش نظیر به نظیر - ‎۲ شبکه نظیر به نظیر یا همتا به ...شبکه نظیر به نظیر P2P چیست؟ | " گروه فنی و مهندسی ثامن " " دوربین ... samencctv.com/شبکه-نظیر-به-نظیر-p2p-چیست؟/‎Cachedشبکه ی نظیر به نظیر P2P ،نوعی معماری توزیع در شبکه است که در آن دو طرف به صورت همتا و مانند کاری را به عهده می گیرند. در این شبکه کلاینت ها از مزایا و امتیازات ... انواع شبکه از نظر مدیریت منابع - شبکه کلاینت سرور - شبکه نظیر به ... netamooz.net/network-kinds-by-resource-managment/‎Cached... آشنا شوید . این شبکه ها دو نوع کلاینت سرور و نظیر به نظیر هستند که تفاوت این دو در نوع مدیریت مرکزی می باشد. ... نظیر به نظیر Peer to Peer ... شبکه چیست؟ نحوه ی راه اندازی شبکه های نظیر به نظیر... - گروه درسی رایانه computer-dept.talif.sch.ir/article23.htm‎Cached Similarنحوه ی راه اندازی شبکه های نظیر به نظیر(Peer-to-Peer) به زبان ساده. تهیه کننده : بهمن عباسی - دانشجوی رشته IT. ویراستار : فرح نجفی. تا چندین سال بعد از اختراع ... پروژه شبکه های نظیر به نظیر peer to peer network ... | جستجو در ... weblog24.site/.../پروژه-شبکه-های-نظیر-به-نظیر-peer-to-peer-network.html‎Cachedشبکه های نظیر به نظیر شامل فایل word تعداد صفحات 106 شامل مطالب فصل اول مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر peer to peer network نظیر به نظیر چیست؟ شبکه های نظیر به نظیر - ایمپریا imperia.ir/...networks/network...to...network/peer-to-peer-networks‎Cachedفصل اول: مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network) نظیر به نظیر چیست؟ اشتراک منابع کامپیوتری و سرویسها با تبادل مستقیم بین سیستمها شبکه های نظیر به نظیر و امنیت و قابلیت اعتماد در این شبکه ها nikoseresht.net/شبکه-های-نظیر-به-نظیر-و-امنیت-و-قابلیت/‎Cached Similar21 سپتامبر 2014 ... فهرست مطالب : فصل اول- مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network). ۱ -نظیر به نظیر چیست؟ ۱-۱ انواع شبکه‌های نظیر به نظیر. [PDF] پخش زنده برروی شبکه های نظیر به نظیر ناشناس - Mohsen Ansari www.mohsenansari.ir/images/livestream%20on%20p2p.pdf‎Cached Similarیکی از راه حل های منطقی موجود استفاده از شبکه های نظیر به نظیر برای پایین آوردن بار. سرورها و استفاده از الگوریتم های رمز گذاری برای حفظ حریم شخصی افراد است. پروژه شبکه های نظیر به نظیر (peer to peer network) - نفیس فایل nafisfile.com/.../پروژه-شبکه-های-نظیر-به-نظیر-peer-to-peer-network-‎Cached Similarفصل اول: مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network) نظیر به نظیر چیست؟ اشتراک منابع کامپیوتری و سرویسها با تبادل مستقیم بین سیستمها صاف و ساده - مطالب ابر نظیر به نظیر sinoos.mihanblog.com/post/tag/نظیر%20به%20نظیر‎Cached Similarارسال peer to peer یا نظیر به نظیر، به نوعی از معماری شبکه های کامپیوتری اطلاق می شود که در آن دو یا چند گره مى توانند بدون نیاز به هرگونه ابزار میانجى به طور ...