دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی فاضلاب

بررسی فاضلاب

فاضلاب

درطرح جامع سه روش دفع فاضلاب مورد بررسی قرارگرفته بودکه درمطالعات طرح تفصیلی روش ایجاد شبکه فاضلاب و تصفیه انتخاب گردید. دراین روش با توجه به جهت شیب طبیعی زمین، پیش بینی گردیده ، که فاضلاب جمع آوری شده توسط شبکه، ازطریق لوله های قطورویمپاژید و تصفیه خانه واقع درسالورومافین آباد هدایت شود و پس از تصفیه پساب حاصله به مصرف کشاروزی برسد. درطراحی این شبکه سه رشته خطوط اصلی در امتداد شمال –جنوب درنظر گرفته شده که بنا به شیب کم زمین، درمسافت طولانی اجباراً عمق لوله از سطح زمین زیاد می گردد که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد، درنتیجه دربعضی نقاط، تعبیه پمپ پیش بینی شده است. بدین ترتیب، مجموعه خطوط لوله اصلی درعمق های بیشتر قرارگرفته و فاضلاب بوسیله پمپ های پیش بینی شده به تصفیه خانه هدایت می گردد.

درحال حاضر سه بخش مسکونی ساخته شده درناحیه (فازیک ، دارای شبکه فاضلاب است[1]،برای تعیین مشخصات فنی شبکه، ابتدا براساس میزان سرانه آب مصرفی تهران که بنا به تخمین سازمان آب تهران، 180 تا 200 لیتر می باشد، برای شهرک واوان مصرف سرانه آب 150 لیتر در نظر گرفته شده که این میزان بغیر از مصارف عمومی است. سپس با توجه به وضعیت نفوذپذیری زمین وشرایط اقتصادی-اجتماعی ساکنین که درتعیین میزان فاضلاب موثر است، با ضرائب پیک و حداقل تعیین گردیده است، میزان حداکثر و حداقل فاضلاب بدست آمده از محاسبات برمبنای جمعیت این ناحیه (درحدود 21 هزار نفر) به ترتیب 4 و 25/0 فوت مکعب درثانیه می باشد.

فاضلاب واحدهای مسکونی ازطریق لوله های فرعی فشار قوی 200 تا 300 واقع در زیر مسیر ارتباطی مجاور واحدها، وارد خطوط اصلی شبکه گردیده و یا مستقیماً ب منهول تخلیه می شود. درمجموع سه خط لوله اصلی، فاضلاب ناحیه را درجهت شمال به جنوب هدایت نموده و سپس وارد خط لوله منتهی به سپتیک تانک می نمایند. قطر دو لوله اصلی 400 و قطر دیگری 300 است. که هر سه به لوله 500 متصل بوده که نهایتاً به 800 تبدیل می گردد. طرح شبکه فاضلاب ناحیه براساس لوله های نیمه پر درنظر گرفته شده که درصورت افزایش احتمالی جمعیت، بیش از میزانی که مبنای محاسبات قرارگرفته، امکان تخلیه میزان فاضلاب بیشتر وجود داشته باشد.

فاضلاب روهای اصلی به تعبیت از شیب طبیعی زمین درامتداد کلی شمال غرب به جنوب شرق با شیب بین 2 تا 4 درصد قرارگرفته اند. سرعت حرکت فاضلاب، دراین شیب بین 4/2 تا 3 فوت برثانیه بدست می آید که سرعت مناسبی است.

مالکیت ارضی:

از سطح کل زمینهای شهرک واوان که درمالکیت شرکت واوان می باشد، درحدود 420 هکتار و معادل 8/59 درصد دررهن اشخاص حقیقی و بانکها قرار داشته و مابقی زمینهای شهرک درحدود 280 هکتار است. درمالکیت شرکت واوان است. از مجموعه زمینهائی که دررهن قرار دارد، 221 هکتار در رهن بانکهای مسکن صادرات و ملت است و بغیر از این موارد درحدود 20 هکتار (شامل محله یک ناحیه یک) نیز درگروبانک ملت بوده که پس از تحویل واحد های مسکونی، به متقاضیان انتقال داده شده و درنتیجه از گرو بانک خارج گردیده است.

مجموعه زمینهائی که دررهن اشخاص می باشد، متعلق به چهارمالک است، که برروی نقشه مالکیت ارضی به تفکیک مشخص گردیده است.

1-1-1-1-بررسی امکانات مالی ،فنی و اجرایی شهرداری و سایر سازمان های موثر در عمران شهرک واوان:

مشکلات اداری:

نابسامانیهای به ارث مانده از قبل از وقوع انقلاب اسلامی، کارمدیریت جدید شرکت واوان را با موانعی مواجه ساخت که درنتیجه، کاهش بازدهی اجرایی و تولید مسکن را پدید آورد. و عامل دیگری که موجب این وضعیت گردید، بلاتکلیفی شهرکهای نیمه تمام بود، که با این وجود واحدهای مسکونی محله یک از ناحیه یک شهرک، تا سال 1363 تکمیل و به خریداران تحویل داده شد.

مشکلات اداری شرکت واوان نیز ناشی از مجموعه مشکلات حقوقی، فنی مالی و اجرایی است که برخی از آنها به دلیل شرایط عمومی پس از انقلاب و همچنین بروز جنگ تحمیلی پدید آمده که مانع ایجاد هماهنگی و انسجام لازم بین بخشهای مخلتف شرکت بوده است.

مشکلات اجرایی:

مشکلات اجرایی چند جانبه بوده و بطور کلی ناشی از این دیدگاه است که تولید مسکن بعنوان یک اولویت مجرد از خدمات و عیناً مطابق با طرح تفصیلی شهرک صورت پذیرد، البته این دیدگاه ناشی از معضل کمبود مسکن و لزوماً تامین این احتیاج اولیه انسانی است که درشرایط فعلی توجیه پذیر است. لیکن لزوم تأمین خدمات و تهیه طرح تجدید نظر طرح جامع شهرک، از جمله الزامات پاسخگویی به مشکلات فعلی است.

بطور کلی کارهای اجرایی جاری شرکت در دو زمینه است، اول احیاء و تعمیر واحدهای مسکونی ساخته شده درزمان پیش از انقلاب وسپس ساخت واحدهای مسکونی ساخته شده درزمان پیش از انقلاب و سپس ساخت واحدهای مسکونی و عناصر شهری از قبیل شبکه ارتباطی، خدمات و تأسیسات زیربنایی، عملیات تعمیری لزوماً به شکل امانی انجام می شود، که نسبت به بروش پیمانی افزایش زمان اجراو هدر رفتن مصالح را به دنبال دارد. فرسودگی واحدهای مسکونی نیمه تمام که در حدود 6 سال از عمر آنها می گذرد و همچنین اجرای نامناسب برخی از واحدهای مسکونی جدید الاحداث بخشی از نیروی اجرایی را بخود مشغول داشته است. درزمینه عملیات تاسیساتی نیز نارسایی ها و کمبودهایی وجود دارد. درحال حاضر پساب فاضلاب شهرک به مسیر رودخانه تخلیه می گردد که از نظر بهداشتی غیر اصولی است. سیستم برق رسانی شهرک بصورت موقت است که براساس مذاکرات انجام شده بامسئولین، مقرر گردیده به صورت قطعی درآید. بدلیل شیب بسیار کم زمینهای شهرک، و عدما اجرای شبکه دفع آبهای سطحی، دربعضی از قسمتها آبهای سطحی را که باقیمانده و بتدریج درحاشیه مسیرهای ارتباطی به زمین نفوذ می نماید.

از دیگر مشکلات اجرایی که ناشی از شرایط وعوامل طبیعی می باشد، بستر رودخانه است که بدلیل حرکت آب درسطح پائین (پس از احداث سد کرج)درقسمت زیرین بدنه جانبی مسیر خاک طبیعی شسته شده و در بلندمدت امکان ریزش بدنه وجود دارد که درطراحی می بایست مورد توجه قرار گیرد.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی فاضلاب

[PDF] ﻓﺎﺿﻼب ﻪﯿ ﺗﺼﻔ ﺑﺮرﺳﯽ روش ﻫﺎی - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی kntu.ac.ir/DorsaPax/userfiles/file/Mechanical/.../tasfiefazelab.pdf‎Cached Similarolampiad1@gmail.com. ﭼﮑﯿﺪه. در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ،. روش ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﻣﮑﺎﻧﯿﺰم ﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ﺗﺼﻔﯿﻪ ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ دور رﯾﺰ ﻫﺎی ﺷﻬﺮی و ﺻﻨﻌﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻓﺎﺿﻼب. 1. ﻣﻮرد. ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ . ﺗﺼﻔﯿﻪ ﻓﺎﺿﻼب. [PDF] بررسی فاضلاب های نفتی و روش هایی نوین در تصفیه ی آن - سیویلیکا www.civilica.com/PdfExport-ACCE01_024=بررسی-فاضلاب-های-نفتی-و-روش-هایی-نوین-در-تصفیه-ی-آن.pdf‎Cachedﺑﺮﺭﺳﯽ ﻓﺎﺿﻼﺏ ﻫﺎﯼ ﻧﻔﺘﯽ ﻭ ﺭﻭﺵ ﻫﺎﯾﯽ ﻧﻮﯾﻦ ﺩﺭ ﺗﺼﻔﯿﻪ ﯼ ﺁﻥ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﺳﺮﺍﺳﺮﯼ ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻫﺎﯼ ﻧﻮﯾﻦ ﺩﺭ ﺷﯿﻤﯽ ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺷﯿﻤﯽ (ﺳﺎﻝ:1394). ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ۶ ﺻﻔﺤﻪ. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ: ﺣﺴﻴﻦ ﺩﻻﻝ ﺯﺍﺩﻩ ... بررسی تصفیه پذیری فاضلاب های صنعتی حاوی نیتروژن بالا به روش ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=40246‎Cached Similarاین تحقیق به منظور بررسی تصفیه پذیری پساب های حاوی نیتروژن بالا به روش بیولوژیک، و مطالعه موردی بر روی واحد نیترات آمونیم مجتمع پتروشیمی شیراز، با بهره ... دانلود فایل ( مقاله بررسی فاضلاب) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11289.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بررسی فاضلاب}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله ... [DOC] بررسی روشهای مختلف تصفیه فاضلاب ssu.ac.ir/cms/fileadmin/user_upload/.../barasi.ravesh.fazelab.doc‎Cached Similarبررسی روشهای مختلف تصفیه فاضلاب. روشهای که می‌تواند جهت تصفیه فاضلاب مد نظر قرار گیرد شامل موارد ذیل می‌باشد: الف – برکههای تثبیت (WSP). ب- لجن فعال ... [DOC] آشنایی با فاضلاب بیمارستانی و سیستم های تصفیه www.ssu.ac.ir/cms/fileadmin/.../1268faze.bimarestani.docx‎Cached Similar-انجام آزمایش فاضلاب بیمارستانی بر روی موش ها نشان می دهد که این فاضلابها به طور بالقوه موتاژینک هستند. منشأ این موتاژن ها بررسی شده و مشخص شده که به علت وجود ... harfeziba - بررسی فاضلاب و پیدایش آن harfeziba.mihanblog.com/post/29‎Cached14 ژوئن 2016 ... بررسی فاضلاب و پیدایش آن. فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:۱۲۶ چکیده: فصل اول -کلیات ۱-۱-تاریخچة تصفیة فاضلاباگرچه جمع آوری ... وضعیت دفع و تصفیه فاضلاب بیمارستان های استان مرکزی 1388 ... amuj.arakmu.ac.ir/browse.php?a_id=451&sid=1&slc_lang...‎Cached Similarوضعیت دفع و تصفیه فاضلاب بیمارستان های استان مرکزی 1388 ... بیماری می شوند؛ لذا بررسی وضعیت خروجی فاضلاب بیمارستان ها برای برنامه ریزی ضروری است. برترین پکیج مقاله بررسی فاضلاب - دانلود فایل - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=4029‎Cached25 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله بررسی فاضلاب || روی دکمه ادامه مطلب ... مقاله بررسی فاضلاب sigmadlkad.ir/A4CIy7/‎Cachedتحقیق بررسی فاضلاب پروژه بررسی فاضلاب مقاله بررسی فاضلاب دانلود ... مورد بررسی قرارگرفته بودکه درمطالعات طرح تفصیلی روش ایجاد شبکه فاضلاب و ...