دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال

ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

خلاصه گزارش:

پستها یکی از قسمتهای مهم شبکه های انتقال و توزیع الکتریکی می باشند زیرا وقتیکه بخواهیم انرژی الکتریکی را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهیم برای اینکه بتوانیم از افت ولتاژ جلوگیری کنیم بایستی بطریقی ولتاژ تولید شده ژنراتور را بالا برده و سپس آنرا انتقال داده تا به مقصد مورد نظر برسیم و در انجا دوباره ولتاژ را پایین آورده تا جهت توزیع آماده شود کلیة این اعمال در پستهای انتقال و توزیع انجام می شود. در یک پست فشار قوی وظیفه اصلی تبدیل ولتاژ می باشد که این وظیفه را مهمترین دستگاه یعنی ترانسفورماتورهای قدرت انجام می دهد، لذا در این جزوه سعی شده است مطالبی جدید دربارة ترانسفورماتور قدرت از نوع گازی GIS که در استان خراسان هم نمی باشد آورده شده و همچنین در مورد ایمنی در انتقال که مهمترین مسئله قبل از شروع به کار می باشد. بحث شده است تا مورد استفاده همکاران علاقه مند قرار گیرد.

مقدمه :

در سالهای اخیر افزایش روز افزون مصرف انرژی الکتریکی ، گسترش شبکه های توزیع و فوق توزیع را در شهرها و مناطق صنعتی اجتناب ناپذیر نموده است با توجه به اینکه کمبود فضا و لزوم همسازی با محیط از یک طرف و جلوگیری از آثار آلودگی های مختلف از طرف دیگر پستهای گازی روز به روز کاربرد پیشتری می یابند ولی با این وجود به علت مسائل فنی موجود تاکنون ترانسفورماتورهای این پستها از نوع روغنی بوده و به منظور کنترل دامنة آتش سوزی احتمالی و مسائل مربوط به سیستم خنک کنندگی عمدتا در فضای باز نصب می شوند ولی اخیرا گاز sf6 نیز در طراحی و ساخت ترانسفورماتورهای با قدرت بالا مورد توجه قرار گرفته است و نسل جدیدی از ترانسفورماتورها را با عنوان ترانسفورماتورهای گازی مطرح نموده که در این جزوه مورد بررسی قرار می گیرد.

فهرست مطالب

خلاصه گزارش 1

مقدمه 2

ویزگی ها و موارد قابل توجه ترانسفورماتورهای گازی 3

ساختمان و اصول طراحی ترانسفورماتورهای گازی 7

متعلقات ترانسفورماتور 11

سیستم حفاظتی 15

مفاهیم ایمنی 21

اصول و روشهای ایمنی 24

حوادث ناشی از کار 27

اصول ایمنی در الکتریسیته 29

آشنایی با مختصات آتش سوزی 30

دستور العمل کنترل موارد ایمنی در پستهای انتقال نیرو 36

آمار حوادث در پست فریمان 41

فهرست منابع 42

فهرست جداول

آمار استفاده ترانسفورماتورهای گازی در زاپن 20

مسئولیتهای ایمنی در کارکنان 23

فهرست شکلها

تغییرات درجه حرارت سیم پیچ ها 6

سیستم خنک کنندگی 10

ترانسفورماتور ولتاز مغناطیسی 17



خرید فایل



لینک منبع :ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال

گزارش کارآموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS (ایمنی در انتقال ... filoadnew.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-ترانسفورماتور-قدرت-گازی-GIS-ایمنی-در-انتقال-‎Cached30 آگوست 2016 ... گزارش کارآموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS (ایمنی در انتقال ) - فایلود نیو - دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی. گزارش کارآموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS (ایمنی در انتقال ) - جزوه ها jozvehaa.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-ترانسفورماتور-قدرت-گازی-GIS-ایمنی-در-انتقال-‎Cached12 سپتامبر 2016 ... گزارش کارآموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS (ایمنی در انتقال ). خلاصه گزارش: پستها یکی از قسمتهای مهم شبکه های انتقال و توزیع الکتریکی می ... ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-63132-transformatore-ghodrat-gazi-GISemeni-dar-enteghal.aspx‎Cachedترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال دسته: برق بازدید: 1 بار فرمت فایل : doc حجم فایل: 5778 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50. این محصول در قالب فایل ... گزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS-ایمنی در انتقال mofiddownload.filenab.com/product-54515-Report-novitiate-transformer-power-transfer-gas-sa.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GISایمنی در انتقال کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GISایمنی در انتقال کارورزی ترانسفورماتور قدرت گازی GISایمنی ... ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی در انتقال stufile.ir/.../ترانسفورماتور-قدرت-گازی-gis--ایمنی-در-انتقال/331‎Cachedفهرست جداول. آمار استفاده ترانسفورماتورهای گازی در زاپن 20. مسئولیتهای ایمنی در کارکنان 23. فهرست شکلها. تغییرات درجه حرارت سیم پیچ ها 6. سیستم خنک ... best file ترانسفورماتور قدرت گازی GIS – ایمنی در انتقال filefilm.sellfile.ir/prod-321501-ترانسفورماتور+قدرت+گازی+GIS+–+ایمنی+در+انتقال.html‎Cachedپایان نامه ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS , ایمنی درانتقال. گزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS،ایمنی در انتقال marketfile.ir/product-45448-گزارش-کاراموزی-ترانسفورماتور-قدرت-گازی-GIS،ایمنی-د.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS،ایمنی در انتقال در 44 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست جداول آمار استفاده ترانسفورماتورهای گازی در زاپن 20 دانلود پروژه ترانسفورماتور قدرت گازی GIS ایمنی در انتقال – سایت ... powerjam.ir/دانلود-پروژه-ترانسفورماتور-قدرت-گازی-gis/‎Cached1 مارس 2016 ... دانلود پروژه ترانسفورماتور قدرت گازی GIS ایمنی در انتقال. اسفند ۱۱, ۱۳۹۴ پروژه برق انتقال و توزیع, پروژه برق قدرت, پروژه و پایان نامه کارشناسی ... دانلود پروژه ترانسفورماتورهای قدرت گازی GIS ایمنی در انتقال article.university/ترانسفورماتورهای-قدرت-گازی-gis-ایمنی-در/‎Cachedترانسفورماتورهای قدرت گازی GIS ( ایمنی در انتقال) فهرست مطالب * خلاصه گزارش۱ * مقدمه۲ * ویزگی ها و موارد قابل توجه ترانسفورماتورهای گازی ۳ * ساختمان و اصول ... خرید فایل( گزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS-ایمنی در ... www.sarvoptdl.ir/file751.html‎Cached4 جولای 2016 ... شما به صفحه اختصاصی گزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS-ایمنی در انتقال وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات ...