دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کاربرد پراکسی در امنیت شبکه

کاربرد پراکسی در امنیت شبکه

در این مقاله به این مطلب می پردازیم که از دیدگاه امنیتی پراکسی چیست و چه چیزی نیست، از چه نوع حملاتی جلوگیری می کند و به مشخصات بعضی انواع پراکسی پرداخته می شود. البته قبل از پرداختن به پراکسی بعنوان ابزار امنیتی، بیشتر با فیلترها آشنا خواهیم شد.

پراکسی چیست؟

در دنیای امنیت شبکه، افراد از عبارت «پراکسی» برای خیلی چیزها استفاده می کنند. اما عموماً، پراکسی ابزار است که بسته های دیتای اینترنتی را در مسیر دریافت می کند، آن دیتا را می سنجد و عملیاتی برای سیستم مقصد آن دیتا انجام می دهد. در اینجا از پراکسی به معنی پروسه ای یاد می شود که در راه ترافیک شبکه ای قبل از اینکه به شبکه وارد یا از آن خارج شود، قرار می گیرد و آن را می سنجد تا ببیند با سیاست های امنیتی شما مطابقت دارد و سپس مشخص می کند که آیا به آن اجازه عبور از فایروال را بدهد یا خیر. بسته های مورد قبول به سرور مورد نظر ارسال و بسته های ردشده دور ریخته می شوند.



خرید فایل



لینک منبع :کاربرد پراکسی در امنیت شبکه

IRCERT - کاربرد پراکسی در امنیت شبکه (۳) - مقالات www.ircert.com/articles/proxy3.htm‎Cached Similarکاربرد پراکسی در امنیت شبکه (۳). در شماره های قبل به پراکسی سرور، مقایسه پراکسی و فایروال و پراکسی SMTP پرداختیم. به بررسی انواع دیگر پراکسی می ... IRCERT - کاربرد پراکسی در امنیت شبکه (۱) - مقالات www.ircert.com/articles/proxy1.htm‎Cached Similarکاربرد پراکسی در امنیت شبکه (۱). بعد از آشنایی با پراکسی در مقاله «پراکسی سرور» در این مقاله به این مطلب می پردازیم که از دیدگاه امنیتی پراکسی چیست و چه ... کاربرد پراکسی در امنیت شبکه - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/213533/کاربرد-پراکسی-در-امنیت-شبکه‎Cached Similarپراکسی چیست؟ در دنیای امنیت شبکه، افراد از عبارت «پراکسی» برای خیلی چیزها استفاده می کنند. اما عموماً، پراکسی ابزار است که بسته های دیتای اینترنتی را در ... [DOC] کاربرد پراکسی در امنیت شبکه.DOC pnukaraj.persiangig.com/.../network/کاربرد%20پراکسی%20در%20%20امنیت%20شبکه.DOC‎Cachedکاربرد پراکسی در امنیت شبکه (۱). بعد از آشنایی با پراکسی در مقاله «پراکسی سرور» در این مقاله به این مطلب می پردازیم که از دیدگاه امنیتی پراکسی چیست و چه ... کاربرد پراکسی در امنیت شبکه 2 - طراحی وب سایت | وب کاران www.webkaran.com/essay/prx_part02.html‎Cached Similarدر مقایسه فایروال‌ها، ما مفهومی از پراکسی ارائه می‌دهیم و پراکسی را از فیلترکننده بسته‌ها متمایز می‌کنیم. با پیش‌زمینه‌ای که از پراکسی در شماره قبل بیان کردیم، ... کاربرد پراکسی در امنیت شبکه www.padida.ir/کاربرد-پراکسی-در-امنیت-شبکه/‎Cachedپراکسی چیست؟ در دنیای امنیت شبکه، افراد از عبارت «پراکسی» برای خیلی چیزها استفاده می کنند. اما عموماً، پراکسی ابزار است که بسته های دیتای اینترنتی را در ... کاربرد پراکسی در امنیت شبکه - فروشگاه اینترنتی شایانو shayano.com/index.php?route=pavblog/category&id=28‎Cachedتا به امروز بیشترین امتیاز عملکرد تک هسته‌ای برای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را از سوی گوشی می ۵ شیائومی با امتیاز ۲۱۶۲ شاهد بودیم که با امتیاز ۲۵۰۰کسب شده ... پراکسی سرور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پراکسی_سرور‎Cached Similarپراکسی سرور امکان ایجاد فیلترهایی خاص را برای امنیت بیشتر در شبکه فراهم می‌کند، قابلیت ذخیره‌سازی، سرعت دستیابی به اطلاعات را بالا می‌برد و با سیستم‌های ... [PDF] پراکسی و کاربرد آن در امنیت شبکه - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ftp://doc.nit.ac.ir/.../ProxyUsageInNetworkSecurity%20-%20SaeedAghajani.pdf‎Cachedآزمایشگاه شبکه. های کامپیوتری. موضوع تحقیق: پراکسی و کاربرد آن در امنیت شبکه. نام استاد: آقای همت فیروزمندی. نام و نام خانوادگی: سعید آقاجانی. 630023309. کاربرد پراکسی در امنیت شبکه - دانشجویان مهندسی کامپیوتر پیام ... www.pnutc.blogfa.com/post-168.aspx‎Cachedدانشجویان مهندسی کامپیوتر پیام نور تبریز - کاربرد پراکسی در امنیت شبکه - لطفا نظرات انتقادات و پیشنهادات خودتان را برای ما بنویسید .