دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کارآموزی در شرکت ناظرین جوش پارس

گزارش کارآموزی در شرکت ناظرین جوش پارس

چکیده

شرکت ناظرین جوش پارس، با در خدمت گرفتن مهندسینی مجرب و کاردان و با داشتن وسایل ایمنی و حفاظت فردی مناسب، با گرفتن پروژه های عظیم جهت جوشکاری و نظارت در تهران و اطراف مشغول به کار است. حقیر جهت کارآموزی به این شرکت مراجعه کرده و مدتی را با این عزیزان سپری نمودم.

از آنجا که شرکت با قبول پروژه به محل های ساخت و ساز عزیمت می کند، فلذا بنده هم مجبور به همراهی آنها در پروژه های مختلف از جمله ساختمان در دست ساخت وزارت مسکن و شهر سازی بودم که در حال احداث در بلوار آفریقا، خیابان ارمغان شرقی است.

حقیر در این مدت مسائل زیادی از آنها آموختم و فکر می کنم که اکنون به یک جوشکار مجرب تبدیل شده ام. سرپرست ما جناب آقای مهندس مجتبی ابوالقاسمی بجز کارهای عملی از حقیر بسیار کارهای دیگر که مروبط به ایمنی هم هست سپردند که آنها را در گزارش کارورزی آورده ام.

کار جوشکاری در این شرکت اغلب در ارتفاعات است، به همین خاطر رعایت نکات ایمنی در کار بسیار مؤثر و حیاتی است.

استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله کلاه و عینک مخصوص و دستکش و پیش بند و غیره از نکاتی بود که بنده همواره توصیه گر آن به کارمندان و جوشکاران بودم.

سرپرستان با ایجاد فضایی مناسب کار و برادرانه و با معرفی من به دوستان به عنوان کارشناس ایمنی شرایط خوبی برای رشد و نمو کارکنان و کار ایجاد کرده بودند.

البته لازم است چند نکته را در این گزارش بیان کنم:

از ابتدای تأسیس شرکت تابحال، هنوز حادثه مورد اعتنایی در این شرکت در طول کار رخ نداده و اگر هم حادثه ای بوده در حد سرپایی بوده و قابل اعتنا نیست.

از آنجا که کارکنان شرکت زیاد نیستند، شرکت کارشناس ایمنی نداشت و در طول این مدت من با سرپرست آنها کار می کردم.

جناب ابوالقاسمی در طول کار، مرا به آوردن مقالات و ترجمه ها و مطالب در خصوص ایمنی مجاب کردند که همه را جزو گزارش کارورزی آورده ام.

یکی از مسائل مهم در جوشکاری، بازرسی و نظارت بر آن است که این کار را بنده بعنوان کار عملی انتخاب و گزارش آنرا به عنوان کارورزی آورده ام. قطعا بازرسی، اثر بسیار بالایی در تحویل و انجام کار ایمن دارد و رابطه ای با ایمنی و رعایت آن دارد.

فهرست مطالب

چکیده

الف

فصل اول:

1

1- ضرورت بازرسی

2

2- انواع سیستم‌های بازرسی

6

3- چگونگی بازرسی

6

فصل دوم:

1-2- ایمنی در جوشکاری

8

9

2-2- بازرسی در جوشکاری

14

1-2-2- بازرسی با مواد نفوذ کننده PT

14

مقدمه

14

اصول بازرسی با مواد نفوذ کننده

14

آماده سازی و تمیز کاری سطح

16

کاربرد مواد نفوذ کننده

17

ظهور

18

برتریها و محدودیت‌ها

18

گستره کاربرد

18

2-2-2- آزمون فراصوتی UT

22

مقدمه

22

ماهیت صوت

22

سیستم‌های نمایش

22

روش‌های بازرسی

23

تشخیص نقصها

25

شرایط سطح

25

پاره‌ای از کاربرد‌های آزمون فراصوتی

26

3-2-2- شرح وظایف

28

عملکرد

28

مراحل کار در کارگاه

29

فصل سوم : نتیجه گیری

31



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی در شرکت ناظرین جوش پارس

گزارش کارآموزی بازرسی جوش، شرکت ناظرین جوش پارس - فایلود نیو filoadnew.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-بازرسی-جوش،-شرکت-ناظرین-جوش-پارس-‎Cached25 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی بازرسی جوش، شرکت ناظرین جوش پارس - فایلود نیو - دانلود جزوه و تحقیقات آموزشی دانشجویی. کاراموزی شرکت ناظرین جوش پارس | ISI isi5.ir/2358/کاراموزی-شرکت-ناظرین-جوش-پارس-2358.html‎Cached25 سپتامبر 2015 ... شرکت ناظرین جوش پارس، با در خدمت گرفتن مهندسینی مجرب و کاردان و با داشتن وسایل ایمنی و حفاظت فردی مناسب، با گرفتن پروژه های عظیم جهت ... دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس - سایت رسمی دانلود فایل freedownloadsite.parsiblog.com/.../دانلود+گزارش+کارآموزی+شرکت+ناظرین+جوش+پارس/‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس. نوشته شده در تاریخ 95/8/19 ساعت 9:21 ع توسط فردوس. اولین دیگاه را شما بگذارید ... گزارش کارآموزی در شرکت ناظرین جوش پارس | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=121399‎Cached5 ا کتبر 2016 ... چکیده. الف. فصل اول: 1. 1- ضرورت بازرسی. 2. 2- انواع سیستم‌های بازرسی. 6. 3- چگونگی بازرسی. 6. فصل دوم: 1-2- ایمنی در جوشکاری. 8. 9. دانلود فایل ( دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس) | جی ... gprojectsppt.ir/nikan730.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش ... دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس - پیشرو دانلود pishrodl.site/post.php?id=5780‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -دانلود گزارش کارآموزی شرکت ... گزارش کارآموزی در شرکت ناظرین جوش پارس | دانشگاهی daneshgahi.gdn/?p=121399‎Cached5 ا کتبر 2016 ... چکیده. الف. فصل اول: 1. 1- ضرورت بازرسی. 2. 2- انواع سیستم‌های بازرسی. 6. 3- چگونگی بازرسی. 6. فصل دوم: 1-2- ایمنی در جوشکاری. 8. 9. دانلود دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس -کامل و جامع arminfile.aramblog.ir/post/734‎Cached16 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس docdl.rozblog.com/post/242‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارسمهندسان با تعیین خواص مواد به وسیله انجام آزمونهای استاندارد بر روی قطعات آزمون کاملا آشنایند.…,دانلود گزارش کارآموزی ... دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس | سیگما دانلود sigmadlweb.ir/?p=8901‎Cached19 سپتامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((دانلود گزارش کارآموزی شرکت ناظرین جوش پارس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -دانلود گزارش ...