دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کرم های کامپیوتری (Computer Worms)

کرم های کامپیوتری (Computer Worms)

کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران (کامپیوترها یا شبکه های دیگر) استفاده می کنند. آنها از نقص های سیستم عامل و نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر برای نفوذ به آن استفاده می کنند. سایت نگهبان در مقاله ای به بررسی کرم های کامپیوتری پرداخته است.

کرم ها با ویروس ها تفاوت دارند. ویروس ها با اتصال به برنامه های دیگر منتقل و تکثیر می شوند. اما کرم ها بی نیاز از برنامه های دیگر می توانند خودشان را به طور مرتب در کامپیوتر میزبان یا دیگر کامپیوترهای مرتبط کپی کنند و جابجا شوند. کرم ها معمولا به شبکه ها آسیب می زنند. برای مثال از پهنای باند آنها برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران استفاده می کنند.



خرید فایل



لینک منبع :کرم های کامپیوتری (Computer Worms)

کرم های کامپیوتری Computer Worms - ساخت وبلاگ gandoom.myfablog.ir/post/6‎Cached5 نوامبر 2016 ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران . کرم های کامپیوتری (Computer Worms) gandomgoon.rozblog.com/.../-کرم-های-کامپیوتری-computer-worms.html‎Cached28 سپتامبر 2016 ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) 1 . کرم رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد کرم رایانه (به انگلیسی: Computer worm ) به برنامه‌ای گفته ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) - نمایش محتوا - طنین خاتم taninekhatam.ir/-/کرم-های-کامپیوتری-computer-worms‎Cached30 ا کتبر 2012 ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از مالورها هستند که از شبکه برای ارسال نسخه های خود به کامپیوترهای شخصی دیگر استفاده می کنند. کرم کامپیوتری یا Computer Worm - خرید آنتی ویروس اورجینال ... markazesh.com/کرم-کامپیوتری-یا-computer-worm/‎Cached Rating: 5 - 2 votes 22 ا کتبر 2015 ... کرم کامپیوتری یا Computer Worm در طول شبکه یا سیستم تکثیر می ... در حالی که ویروس‌ ها اغلب باعث خرابی برنامه‌ های موجود در کامپیوتر آلوده و ... کرم رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کرم_رایانه‌ای‎Cached Similarکرم رایانه (به انگلیسی: Computer worm ) به برنامه‌ای گفته می‌شود که توانایی بازتولید خود را ... در حالی که ویروس‌ها در بیشتر اوقات باعث خرابی برنامه‌های موجود در کامپیوتر آلوده و از دست رفتن ... همانند ویروس‌ها، کرم‌های اولیه داستانی و تخیلی بودند. بدترین کرم‌های کامپیوتری در طول تاریخ - www.zeitoonisp.com www.mrhesari.blogsky.com/1386/09/23/post-27/‎Cached Similarکرم‌ها را همه می‌شناسیم؛ برنامه‌هایی که از طریق حفره‌های امنیتی ویندوز می‌خزند و پیش‌ ... در سال ۱۹۹۱ هزاران کامپیوتر مبتنی بر داس با یک کرم جدید مواجه شدند که در روز ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/product-63165-Computer-Worms.aspx‎Cachedکرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران (کامپیوترها یا شبکه ... کرم کامپیوتری چیست و چگونه به کامپیوتر آسیب می زند؟ - برسام barsam.ir/archive/کرم-کامپیوتری-چیست-و-چگونه-به-کامپیوتر/‎Cached Similar30 مارس 2010 ... کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران ... پسرک تنها - کرم(worm)کامپیوتری چیست؟ nmobaseri.blogfa.com/page/12‎Cached Similarکرم کامپیوتری چیست و چگونه به کامپیوتر آسیب می زند؟ سطح بندی مطلب: مقدماتی . کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های ... دنیای امروز - کرم های اینترنتی چیست!(کامپیوتر) amirhoseainpc.blogfa.com/cat-11.aspx‎Cachedکرم ، یک برنامه کامپیوتری است که قابلیت تکثیر خود از ماشینی به ماشین دیگر را دارا است . شبکه های کامپیوتری بستر مناسب برای حرکت کرمها و آلوده نمودن سایر ...