دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات

کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات

چکیده:
این مقاله به بحث درباره موضوعهای مرتبط با کتابخانه‌های تخصصی، نظیر آینده کتابخانه های تخصصی از جنبه تغییرات فناوری و حرفه ای ، تاریخچه فن آوری اطلاعات ، زمینه های استفاده از فن آوری نوین در کتابخانه ها ، فراهم آوری مواد اطلاعاتی ، سازماندهی و ذخیره اطلاعات ، خدمات مرجع ، خدمات تحویل مدرک و امانت بین کتابخانه ای ، مدیریت درکتابخانه های تخصصی آینده، تغییرات فن آوری اطلاعات بر کاربران و حرفه کتابداری ، آموزش علم کتابداری و اطلاع رسانی ، خصوصیات کتابداران متخصص آینده و دیدگاههایی که در مورد آینده کتابخانه های تخصصی مطرح شده ، پرداخته شده است .


مقدمه :
تغییرات سریع و همه جانبه ، کتابخانه های تخصصی و کتابداران متخصص در این کتابخانه ها را در آستانه عصر جدیدی قرار داده است که با گذشته نه چندان دور، بسیار متفاوت است . سیستمهای رایانه‌ای که در کتابخانه ها تا دهه 80 مورد استفاده قرار می گرفت ، ارتباطی پیوسته و مستقیم با عملکردهای سنتی کتابخانه ها برقرار می نمود ، علی رغم توانایی و قابلیتهای عملی و گسترده فهرستهای قابل دسترسی برای عموم (opac: online public access catalog) و سیستمهای محلی متصل بدانها ، کتابخانه ها هنوز مدلی سنتی از مجموعه های فیزیکی و محلی هستند که عمدتا از طریق ابزارهای کتابشناختی ناهماهنگ، می توان بدانها دسترسی یافت .
هم اکنون پیشرفتهای قابل توجهی دیده می شود که در حال تغییر بنیاد این مدل است . فناوریهای نو ، فهرستهای کتابخانه را از راهنماهای ساده منابع به سیستمهای جامع اطلاعاتی تغییر داده اند و در مرحله ایفای تعهد خود در انتقال مستقیم منابع اطلاعاتی کتابخانه های دنیا و مراکز اطلاع رسانی ، به میز استفاده کنندگان هستند .



خرید فایل



لینک منبع :کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات

کتابخانه تخصصی - فرهنگسرای فناوری اطلاعات - سازمان فرهنگی هنری ... it.farhangsara.ir/کتابخانهتخصصی.aspx‎Cached Similarکتابخانه تخصصی فناوری اطلاعات یکی از معدود کتابخانه های تخصصی در حوزه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سطح شهر تهران است و دارای3000جلد کتاب تخصصی و ... کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/254023/کتابخانه-های-تخصصی-و-فناوری-اطلاعات‎Cached Similarاین مقاله به بحث درباره موضوعهای مرتبط با کتابخانه‌های تخصصی، نظیر آینده کتابخانه های تخصصی از جنبه تغییرات فناوری و حرفه ای ، تاریخچه فن آوری اطلاعات ... کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-63180-ketabhane.aspx‎Cachedاین مقاله به بحث درباره موضوعهای مرتبط با کتابخانه‌های تخصصی، نظیر آینده کتابخانه های تخصصی از جنبه تغییرات فناوری و حرفه ای ، تاریخچه فن آوری اطلاعات ... کتابخانه فناوری اطلاعات(IT) www.tlib.ir/Farsi/Library/ViewInfEveryLibrary2/44‎Cachedکتابخانه فناوری اطلاعات واقع در منطقه یازده شهرداری تهران در سال 1383 با مساحت ... کلیه کتابهای این کتابخانه تخصصی وفقط در موضوع کامپیوتر و ITمی باشد و علاوه ... کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات - آفتاب www.aftabir.com/.../library.../کتابخانه-های-تخصصی-و-فناوری-اطلاعات‎Cached11 مارس 2008 ... تغییرات سریع و همه جانبه ، کتابخانه های تخصصی و کتابداران متخصص در این کتابخانه ها را در آستانه عصر جدیدی قرار داده است که با گذشته نه ... مقاله کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات hdaneshjoo.com/...کتابخانه-های-تخصصی-و-فناوری-اطلاعات/13023‎Cachedاین مقاله به بحث درباره موضوعهای مرتبط با کتابخانه‌های تخصصی، نظیر آینده کتابخانه های تخصصی از جنبه تغییرات فناوری و حرفه ای ، تاریخچه فن آوری اطلاعات ... کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات princegioki.rozblog.com/post/320/ads‎Cachedکتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات 1 . کتابخانه تخصصی - فرهنگسرای فناوری اطلاعات - سازمان فرهنگی هنری ... کتابخانه فرهنگ سرای فناوری اطلاعات. کتابخانه ... کتابخانه های تخصصی و فناوری اطلاعات - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/.../%25D9%2583تابخانه+های+تخصصی+و+فناوری+اطلاعات‎Cached15 سپتامبر 2016 ... کتابخانه فرهنگ سرای فناوری اطلاعات. کتابخانه تخصصی فناوری اطلاعات یکی از معدود کتابخانه های تخصصی در حوزه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در ... آغاز عضوگیری کتابخانه تخصصی فرهنگسرای فناوری اطلاعات - لیزنا www.lisna.ir/.../15760-آغاز-عضوگیری-کتابخانه-تخصصی-فرهنگسرای-فناوری-اطلاعات‎Cached Similar24 ژوئن 2014 ... به گزارش لیزنا، این کتابخانه تنها کتابخانه تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه فناوری اطلاعات است و دارای بخش های کتابخانه ... ایبنا - آغاز عضوگیری کتابخانه تخصصی فرهنگسرای فناوری اطلاعات www.ibna.ir/.../آغاز-عضوگیری-کتابخانه-تخصصی-فرهنگسرای-فناوری-اطلاعات‎Cached Similarعلاقمندان می توانند برای عضویت با به همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به کتابخانه تخصصی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و ...