دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری

کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری

مبحث کنترل های داخلی ، تفکیک وظایف بین کارکنان نجری سیستم دستی حسابداری را مورد بررسی قرار داده است. در چنین سیستمی، هیچ کارمندی مسئولیت کامل یک معامله را بر عهده ندارد، و کار هر فرد توسط فرد دیگری که یک جنبه دیگر از همان معاملا را انجام می دهد، کنترل می شود. تفکیک وظایف، از صحت مدارک و گزارشها اطمینان می دهد و منافع شرکت را در برابر تقلب و بی دقتی حفظ می کند.

با کامپیوتری شدن سیستم شرکت، اجرای کارهایی که قبلاً بین افراد بسیاری تقسیم می شد به کامپیوتر واگذار می شود، از آنجا که کامپیوتر می تواند بسیاری از جنبه های مرتبط به هم معاملات را به سادگی انجام دهد، تلفیق عملیات و ادغام وظایف را نیز باید از آن انتظار داشت. برای مثال، کامپیوتر هنگام تهیه لیست حقوق و دستمزد می تواند با یک بار استفاده از پرونده اصلی، انواع وظایف مرتبط را انجام دهد. از جمله این وظایف، نگهداری پرونده های پرسنلی، شامل اطلاعاتی درباره رتبه کارکنان، نرخ حقوق و دستمزد، بیمه و سایر موارد مشابه، بخشی از وظایف تعیین ساعت کارکرد، تسهیم هزینه حقوق و دستمزد، و تهیه فیش و چک پرداخت حقوق و دستمزد است.

باوجود ادغام وظایف متعدد در سیست کامپیوتری، به هیچ وجه از اهمیت کنترل های داخلی کاسته نشده است. عوامل اساسی مربوط به کنترل های داخلی رضایت بخش در سازمان های بزرگ، در مورد سیستم های کامپیوتری نیز مصداق دارد. با وجود تغییر در سازمان عملیات، باز هم تفکیک وظایف و تعیین صریح مسئولیت ها از عوامل اصلی و پا برجا کنترل های داخلی محسوب می شود. به هر حال، این مفاهیم سنتی کنترل، با کنترل های برنامه ای و سخت افزاری کامپیوترها، کاملتر شده است.



خرید فایل



لینک منبع :کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری

دانلود مقاله در مورد کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری mag-iran.com/دانلود-مقاله-در-مورد-کنترل-داخلی-در-سیس.htm‎Cached Similarمبحث کنترل های داخلی در فصل پنجم، تفکیک وظایف بین کارکنان نجری سیستم دستی حسابداری را مورد بررسی قرار داده است. در چنین سیستمی، هیچ کارمندی مسئولیت ... کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری - فروشگاه آرین - فایل ناب aryan.filenab.com/product-63185-kontrol.aspx‎Cachedدانلود مقاله کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری خرید مقاله کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری خرید و دانلود مقاله کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری دانلود و ... کنترل های داخلی در سیستم های کامپیوتری| موتور جستجوی یوز www.yooz.ir/search/?...کنترل%20های%20داخلی%20در%20سیستم%20های%20کامپیوتری‎Cachedعملیات می شوند کنترلهای داخلی کنترل های کاربردی : کنترل هایی هستند که شامل کنترل های اختصاصی مربوط به هر یک از سیستم های کاربردی کامپیوتری از آن جایی که ... کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری - نیک همکار nikhamkar.ir/1836/کنترل-داخلی-در-سیستم-های-کامپیوتری.html‎Cachedمبحث کنترل های داخلی در فصل پنجم، تفکیک وظایف بین کارکنان نجری سیستم دستی حسابداری را مورد بررسی قرار داده است. در چنین سیستمی، هیچ کارمندی ... 7 و 8 از جزوه حسابرسی سیستمهای کامپیوتری - وبلاگ حسن چمک hasanchamak.blogfa.com/post/16‎Cached Similar1)استفاده از مستندات برای رسیدگی به کنترلهای داخلی سیستم و 2) استفاده برای برنامه ریزی حسابرسی با استفاده از کامپیوتر. تدوین و تکمیل مستندات سیستم یک ... حسابرسى سیستم‌هاى کامپیوترى - آفتاب www.aftabir.com/business/financial/accountancy/computer/‎Cached Similarروش‌های طبقه‌بندی کنترل‌های داخلی · دامنه کاربرد روش‌های حسابرسی در مراکز خدمات کامپیوتری · حسابرس و کنترل‌های ... مستندسازی سیستم‌های کاربردی کامپیوتری. کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/27/post-19858/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری 36 صفحه مبحث کنترل های داخلی در فصل پنجم، تفکیک وظایف بین کارکنان نجری سیستم دستی حسابداری ... کنترل های داخلی در حسابرسی - سایت علمی دانشجویان ایران www.daneshju.ir/forum/f903/t108598.html‎Cached Similar17 دسامبر 2010 ... کنترلهای داخلی کنترل های کاربردی : کنترل هایی هستند که شامل کنترل های اختصاصی مربوط به هر یک از سیستم های کاربردی کامپیوتری از آن جایی که ... کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری unanipizza.rozblog.com/.../کنترل-داخلی-در-سیستم-های-کامپیوتری.html‎Cachedکنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری 1 . کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری. مبحث کنترل های داخلی در فصل پنجم، [DOC] Type the document title sdecf5048c6cff92c.jimcontent.com/.../سیستم%20کنترل%20داخلی.docx‎Cached Similarتوجه اصلی حسابرس در ارزیابی کنترل های داخلی مرتبط با گزارشگری مالی به این ... نگرش اشخاص عهده دار سیستم کنترل داخلی ، تعیین کننده محیط کنترلی می باشد . .... وسیله دستیابی به اطلاعات ، ممکن است یک پایانه کامپیوتری ، یک سند یا مجموعه ...