دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کنترل فازی داده های کامپیوتر

کنترل فازی داده های کامپیوتر

مقدمه:

در بخش اول و در بحث برنامه ریزی بیان نمودیم که یکی از قسمتهای مهم در این فرایند تولید داده های مناسب می باشد. در حقیقت میزان درستی و درجهُ اطمینان هر نوع برنامه ریزی ارتباطات مستقیم، کیفیت و اعتبار داده های ورودی آن دارد.

در اکثر برنامه ریزی های منابع آب از داده های آماری گذشته استفاده می شود. میزان دقت ایستگاههای مختلف در اندازه گیری ها و پرت زمان نهدنه برداری از اینگونه شرایط از اهمیت زیادی برخوردار می باشد در بسیاری از اوقات نمی توان تنها به این داده ها اکتفا نمود بدلیل اینکه اولاً تاسسیات آبی غالباً در مدت زمان زیادی مورد بهره برداری قرار می گیرند و در این مدت هر گونه اتفاقاتی باید در نظر گرفته شود . ثانیاً این آمار متقلق به گذشته می باشد و نمی توان آنها را ملاک خوب برای کارهای برنامه ریزی در آینده در نظر گرفت.

در این میان روشهای آماری بکمک برنامه ریزان آمده است تا بتوانند از روی همین داده های موجود و اندازه گرفته شده به داده های مصنوعی بسازند تا جوابگوی این نیاز فرایند باشند.

با توجه به آنچه گفته شد مشاهده می گردد که این آمار مصنوعی چیز جدیدی نمی باشد و تنها با حفظ نمودن بعضی از خصوصیات آماری مربوط به داده های اندازه گرفته شده حاصل شده اند. این فزونی درست می باشد زیرا در اکثر پدیده های هیدرولوژیکی و وابسته به زمان میزان یک پارامتر ارتباط مستقیم با مقدار آن در دورهُ گذشته دارد و این وابستگی در دوره های زمانی نزدیک هم بیشتر است مثلاً‌ جریان یک رودخانه در فروردین وابستگی زیادی به مقدار آن در اسفند دارد و این وابستگی در هفتهٌ آخر اسفند و هفته اول فروردین بمراتب بیشتر است.



خرید فایل



لینک منبع :کنترل فازی داده های کامپیوتر

کنترل فازی داده های کامپیوتر - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-63187-kontrol-fazi.aspx‎Cachedدانلود مقاله کنترل فازی داده های کامپیوتر خرید مقاله کنترل فازی داده های کامپیوتر خرید و دانلود مقاله کنترل فازی داده های کامپیوتر دانلود و خرید مقاله کنترل فازی داده های ... کنترل فازی داده های کامپیوتر peperunipizza.rozblog.com/post/264/ads‎Cachedکنترل فازی داده های کامپیوتر 1 . کنترل فازی داده ها کامپیوتر - قیمت 16000 تومان ۶ – ۱ مقدمه.… دانلود کنترل فازی داده های کامپیوتر - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/buy.aspx?id=45061‎Cachedکنترل فازی داده های کامپیوتر. قیمت, 3,200 ... 3- با کلیک بر روی دکمه دانلود به صفحه پرداخت هدایت می شوید و می توانید با کلیه کارت های بانکی پرداخت را انجام دهید. دانلود کنترل فازی داده های کامپیوتر mastanehoinline.marketfile.ir/card.aspx?productid=45061‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. کنترل فازی داده های کامپیوتر. قیمت, 3,200 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > دانلود-مقاله-کنترل-فازی-داده-های-کامپیوتر - اربان شاپ44 urbanshop44.urbanshop.ir/tag-دانلود-مقاله-کنترل-فازی-داده-های-کامپیوتر.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-مقاله-کنترل-فازی-داده-های-کامپیوتر' هستند. کنترل فازی داده های کامپیوتر · کنترل فازی داده های کامپیوتر. قیمت: 3,300 تومان. تحقیق کنترل فازی داده ها کامپیوتر 31 ص – ورد | cell full cellfull.ir/?p=286658‎Cached3 نوامبر 2016 ... تحقیق کنترل فازی داده ها کامپیوتر 31 ص - ورد. مقدمه. در بخش اول و در بحث برنامه ریزی بیان نمودیم که یکی از قسمتهای مهم در این فرایند تولید داده های ... کنترل فازی داده های کامپیوتر - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/.../%25D9%2583نترل+فازی+داده+های+%25D9%2583امپیوتر‎Cached15 سپتامبر 2016 ... کنترل فازی داده های کامپیوتر. مقدمه در بخش اول و در بحث برنامه ریزی بیان نمودیم که یکی از قسمتهای مهم در این فرایند تولید داده های مناسب می باشد در ... تحقیق کنترل فازی داده ها کامپیوتر 31 ص - ورد - شاپ فایل shopfile.avablog.ir/.../تحقیق+کنترل+فازی+داده+ها+کامپیوتر+31+ص+-+ورد+‎Cached9 سپتامبر 2016 ... اختصاصی از یاری فایل تحقیق کنترل فازی داده ها کامپیوتر 31 ص - ورد دانلود با لینک ... در اکثر برنامه ریزی های منابع آب از داده های آماری گذشته ... [DOC] تاریخچه مختصری از سیستم فازی ihcec.tabaar.com/Nashrie/Files/196.doc‎Cached Similarاز نقطه نظر تئوری سیستم های فازی و کنترل در اواخر دهه 80 و اوائل دهه 90 رشد .... نتیجه یک سیستم فازی با فازی ساز و غیر فازی ساز بوده که در شکل 5 نشان داده شده است . ... تنها روش برای گفتن چنین مقادیر غیر قطعی در سیستم های کامپیوتری استفاده ... [PDF] هوش مصنوعی-منطق فازی-شبکه های عصبی - شرکت پیشرو کنترل شمال www.pcsh.ir/pdf/intelligent_control.pdf‎Cached Similarﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ. –. ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی. –. ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﻋﺼﺒﯽ. " ﺗﺮﺟﻤﻪ و ﺗﺪوﯾﻦ. : ﻣﺒﯿﻦ ﻣﺤﺴﻦ زاده www.pcsh.ir ... اﻧﺪ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﻣﺎده اﯾﺠﺎد ﮐﻨﻨﺪه ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی را ﻣﻮرد ﭘﺮﺳﺶ ﻗﺮار داده اﻧﺪ، ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ از ﺳﯿﻠﯿﮑﻮن اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ، در ...