دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقدمه ای بر امنیت شبکه

مقدمه ای بر امنیت شبکه

چکیده :

امنیت شبکه یک موضوع پیچیده است که از نظر تاریخی فقط توسط افراد با تجربه و آنهایی که آموزش کافی دیده اند مورد توجه قرار می گیرد. با اینحال ، همچنان که افراد بیشتری به شبکه متصل میشوند ، تعداد افرادی که بایستی اصول امنیت را در دنیای شبکه شده بدانند ، نیز افزایش می یابد. این مقاله بر اساس ماربری کامپیوتر و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی که در خاطرم بوده است نوشته شده است و مفاهیم مورد نیاز برای آشنا شدن با بازار و خطرات و نحوه مواجه شدن با آنها را توضیح می دهد.

مدیریت ریسک: بازی امنیتی

این بسیار مهم است که دانسته شود که در بحث امنیت ، یک فرد به آسانی نمی تواند بگوید که " بهترین فایروال کدام است؟"

در این رابطه دو مطلب وجود دارد : امنیت مطلق و دسترسی مطلق.

بهترین راه برای بدست آوردن یک امنیت مطلق برای ماشین این است که آنرا از شبکه و برق جدا کرده آنرا درون یک جای امن قرار داده و آنرا به کف اقیانوس بفرستیم. متاسفانه ،در اینحالت از ماشین نمی توان استفاده کرد. یک ماشین با دسترسی مطلق برای استفاده بسیار راحت است : این ماشین به آسانی در جایی قرار می گیرد ، و بدون هیچ پرسشی ، تاییدی ، کدرمزی یا هر مکانیسم دیگری ، می توانید هر چه را که می خواهید از او بخواهید. متاسفانه ،این حالت امکان پذیر نیست یا اینکه اینترنت یک همسایه بد است و در صورتی که یک آدم احمق و کله خراب به کامپیوتر فرمان کاری همانند خراب کردن خوش را بدهد ،مدت طولانی این سیستم پایدار نمی ماند.



خرید فایل



لینک منبع :مقدمه ای بر امنیت شبکه

مقدمه ای بر امنیت شبکه(1) www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=133937‎Cached Similar17 آگوست 2010 ... امنیت شبکه یک موضوع پیچیده است که از نظر تاریخی فقط توسط افراد با تجربه و آنهایی که آموزش کافی دیده اند مورد توجه قرار می گیرد. مقدمه ای بر امنیت - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/293558/مقدمه-ای-بر-امنیت‎Cached Similarمقدمه ای بر امنیت مهمترین وظیفه یک شبکه کامپیوتری فراهم سازی امکان برقراری ارتباط میان گره های آن در تمام زمانها و شرایط گوناگون است به صورتی که برخی از ... مقدمه امنیت شبکه - آموزش کاربردی امنیت شبکه netamooz.net/intro-security/‎Cachedبرای یادگیری مبجث امنیت ابتدا به صورت مختصر مقدمه امنیت شبکه و مباحث ... شاید وقتی که در ابتدا ارتباطات رایانه ای بوجود آمد و شبکه های کامپیوتری پدید آمد هیچ ... امنیت شبکه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/امنیت_شبکه‎Cached Similarدر مقالهٔ شبکه‌های کامپیوتری، زمینهٔ تخصصی «امنیت شبکه»، (به انگلیسی: ... عبارت‌های «امنیت شبکه» و «امنیت اطلاعات» اغلب به جای یگدیگر مورد استفاده قرار .... امنیت اینترنت · مقدمه‌ای بر امنیت اطلاعات شبکه · نظارت بر امنیت با سیستم امنیتی ... [DOC] مقدمهای بر امنیت در شبکه www.zums.ac.ir/files/IT/site/maghale/Networksec.doc‎Cached Similarمقدمه ای بر امنیت در شبکه. مقدمه ای بر موضوعات اصلی امنیت در رابطه با تجارت الکترونیکی : پس از ظهور اینترنت عمومی و تجارت الکترونیکی ، اگر کامپیوترهای ... مقدمه ای بر امنیت شبکه - فایلود fiload.ir/product/6389/مقدمه-ای-بر-امنیت-شبکه/384‎Cachedمقاله ترجمه شده با عنوان: Introduction to Network Security، چکیده: امنیت شبکه یک موضوع پیچیده است که از نظر تاریخی فقط توسط افراد با تجربه و آنهایی که آموزش ... کتاب مقدمه ای بر امنیت شبکه داخلی www.ketab.ir/modules.php?name=News&op=pirbook&bcode... کتاب مقدمه ای بر امنیت شبکه داخلی انتشارات موسسه فرهنگی هنری پردازش هوشمند علائم وزیری شومیز تاریخ چاپ83/09/23 نوبت چاپ1. امنیت شبکه بخش چهارم : مقدمه ای بر امنیت شبکه - بخش آموزش آسارایان www.learning.asarayan.com/آموزشهای.../3758-امنیت-شبکه-بخش-چهارم-مقدمه-ای-بر-امنیت-شبکه.html‎Cached6 ا کتبر 2015 ... در ادامه سلسله مقالات شبکه به بحث اصلی خودمان که همان امنیت شبکه است رسیدیم ، با رشد روز افزون شبکه های کامپیوتری بحث حفظ امنیت این شبکه ... کتاب - مقدمه ای بر امنیت شبکه داخلی - دانشگاه شاهد shahed.ac.ir/bijani/Lists/List10/DispForm.aspx?ID=1...‎Cached Similar10 مه 2014 ... عنوان. مقدمه ای بر امنیت شبکه داخلی. نویسندگان. شهریار بیژنی، حسین کرامتی. محل نشر. سال نشر. 1383. چکیده. پیوستها. ایجاد شده در 1393/02/20 ... مقدمه ای بر امنیت شبکه - پایگاه آموزشی کامپیوتر www.banke-maghalat.ir/page.php?id=139‎Cached8 نوامبر 2015 ... مقدمه ای بر امنیت شبکه. ماشین غیر متمرکز کنترل ترافیک با استفاده از انتشار پیام، بهینه سازی شده با الگوریتم ژنتیک. معاینه خودکار نقوص ...