دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله در مورد منبع تغذیه

مقاله در مورد منبع تغذیه

مقدمه:

همه ما درصورت تهیه قطعات حرفه ای سخت افزاری نیازمند یک قلب تپنده ایمن برای آن خواهیم بود. قلبی که توانایی کارکرد با راندمان مطلوب سایر اجزای سخت افزاری را برای ما فراهم آورد. این پاور در نوع خود کم نظیر و حاصل تجربه چندین ساله کمپانی معتبر Seventeam در کنار نیازهای فنی شرکت GREEN برای سازگاری با شرایط محیطی کشور عزیزمان می باشد. تناسب این محصول با ولتاژ ، فرکانس و نوسانات برق شهری و ازطرفی سازگاری با حداقل و حداکثر های میزان رطوبت، حرارت و شرایط اقلیمی کشور ایران ، سبب شده تا این محصول به نوعی مختص و سفارشی برای کاربران محترم ایرانی ساخته شود.

از کمپانی Seventeam به عنوان یک سازنده مادر و در زمره بهترین سازندگان پاور در دنیا و در کنار نامهای معتبری همچون Enermax, PC Power & Cooling یاد می شود. این کمپانی سازنده اصلی پاور برای بسیاری از برندهای نام آشنا در دنیای پاور ساپلای ، همچون Cooler Master, Tagan, Silver Stone, Thermaltake,... می باشد و از معدود کمپانی هایی است که فقط و فقط به طور تخصصی به تولید پاور کامپیوتر می پردازد.

GREEN با توجه به بررسی های کاملا فنی و تجربه بیش از یک دهه حضور در بازار ایران، کمپانی Seventeam را به عنوان شریک اصلی تجاری خود، در زمینه تولید منابع تغذیه کامپیوتر انتخاب نموده است. همکاری این دو شرکت را در آینده ای نزدیک با ورود پاور GP1230B به بازار ایران و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک تولید پاور در کشور عزیزمان، بیشتر از گذشته لمس خواهید نمود.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورد منبع تغذیه

تحقیق در مورد منبع تغذیه - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-منبع-تغذیه.htm‎Cachedتا سال ۱۹۷۵ ، آی سی های موجود مثل ۷۲۳ و CA3085 قادر به تثبیت ولتاژ ثابت مورد نظر نمونه برداری می کردند. این منابع، منابع تغذیه تثبیت شده خطی نامیده می شد. دانلود مقاله در مورد منبع تغذیه www.bargozideha.com/tag/دانلود-مقاله-در-مورد-منبع-تغذیه‎Cached Similarتشریح کامل مدار یک منبع تغذیه سوئیچینگ در این مقاله شما با اصول و عملکرد کامل مدار یک منبع تغذیه سوئیچینگ آشنا خواهید شد . در این مقاله نقش تک تک قطعات و ... دانلود مقاله در مورد منبع تغذیه کامپیوتر (پاور کیس) www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-منبع-تغذیه-کامپیوتر-پاور/‎Cached Similarدانلود مقاله در مورد منبع تغذیه کامپیوتر (پاور کیس) از سری مقالات کامپیوتری با 26 صفحه و فرمت اجرایی PDF پی دی اف. Download Paper Power Supply. الکترونیک - مقاله ای در مورد منبع تغذیه mahdijani.mihanblog.com/post/15‎Cached Similar7 جولای 2010 ... مقاله ای در مورد منبع تغذیه. ... منبع تغذیه یک منبع تأمین برق الکتریکی می باشد . سیستم یا دستگاهی است که انرژی الکتریکی و انواع دیگر ... دانلود تحقیق در مورد منابع تغذیه tagzi-manab-t.lel.ir/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله منابع تغذیه ,دانلود پایان نامه منابع تغذیه ,دانلود جزوه منابع تغذیه ,دانلود پاورپوینت منابع تغذیه. مقاله ای کامل درباره انواع منابع تغذیه سوئیچینگ - تالار گفتگوی پلاک ۸ forum.pelaak8.ir/thread-40.html‎Cached Similar24 ا کتبر 2012 ... این نوع کنترل در نسل جدید منابع تغذیه سوئیچینگ کاملأ رواج یافته است. این پایان نامه در مورد انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و مزایا و معایب هر یک از ... مقاله ای در مورد منبع تغذیه - سایت علمی دانشجویان ایران www.daneshju.ir/forum/f350/t36212.html‎Cached Similar29 فوریه 2008 ... سلام مقاله ای در زمینه منبع تغذیه مقاله جالبی هست که خودم برای یه تحقیق دانشگاه جمع آوری کردم فرمت : DOC حجم : 136 کیلوبایت تعداد صفحه : 30 ... مقاله :: منبع تغذیه (power supply) - جزیره سخت افزار و تجهیزات دیجیتال hardware.itpro.ir/articles/7228/منبع-تغذیه-(power-supply)‎Cached Similarمنبع تغذیه یا همان Power دستگاهی است که قادر است از یک ورودی با ولتاژ و ... مدارها و وسایل جانبی رایانه مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ سیم های آن قرمز می باشد. منبع تغذیه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/منبع_تغذیه‎Cached Similarمنبع تغذیه ممکن است به عنوان یک دستگاه مجزا، مستقل و یا یک دستگاه جدایی ناپذیر که به بار خود متصل است، عمل کند. منابع تغذیه ولتاژ پایین DC نمونه مورد دوم ... مقاله - منبع تغذیه - زیباشو دات کام www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=10230‎Cached Similarمهمترین کاربرد منابع تغذیه تبدیل برق AC (متناوب) به DC (مستقیم) می ... اما به طور ویژه روی کوچک کردن قسمت تغذیه دستگاه مورد نظر تمرکز دارند.