دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نحوه ارسال داده ها به شبکه

نحوه ارسال داده ها به شبکه

این مقاله مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد:

ـ نقش و اهمیت بسته های اطلاعاتی در ارتباطات شبکه

ـ بخشهای اصلی یک بسته اطلاعاتی

ـ منشأ و آرایش بسته های اطلاعاتی

ـ نحوه ارسال و دریافت بسته های اطلاعاتی

ـ نحوه اتصال بسته های اطلاعاتی به یکدیگر جهت تکمیل ارسال داده ها

هدفها :

در پایان این مقاله شما می توانید:

ـ واژه بسته اطلاعاتی و وظیفه آن را تعریف کنید و اجزاء آن را نام ببرید.

ـ وظیفه و محتویات هر یک از اجزاء بسته اطلاعاتی شامل: هدر، داده ها و تریلر را شرح دهید.

ـ نحوه ارسال بسته های اطلاعاتی را در طول شبکه شرح دهید.

این درس حدود 35 دقیقه طول می کشد.

وظیفه بسته های اطلاعاتی در ارتباطات شبکه :

داده ها اغلب به صورت فایل های بزرگ هستند. اگر کامپیوتری در یک لحظه بسته اطلاعاتی بزرگی را در کابل قرار دهد، شبکه برای مدتی نمی تواند کار کند و به دو دلیل کند خواهد شد.

اول آنکه، کابل به دلیل ورود حجم زیادی از داده ها در آن به شدت اشغال می شود و برای مدتی امکان ارتباط غیرممکن خواهد شد.

دلیل دوم اینکه شبکه بلوک های بزرگ داده را به بسته های کوچکتر تقسیم می کند، بدین علت که اگر هنگام انتقافل اشکالی رخ داد، فقط یک بسته اطلاعاتی کوچک آسیب می بیند و تنها همان بسته باید دوباره ارسال شود نه تمام اطلاعات، به این ترتیب تصحیح خطا بسیار سریعتر و آسانتر انجام خواهد شد.



خرید فایل



لینک منبع :نحوه ارسال داده ها به شبکه

[DOC] نحوه ارسال داده ها به شبکه.doc pnukaraj.persiangig.com/.../network/نحوه%20ارسال%20داده%20ها%20به%20شبکه.doc‎Cachedنحوه اتصال بسته های اطلاعاتی به یکدیگر جهت تکمیل ارسال داده ها ... دلیل دوم اینکه شبکه بلوک های بزرگ داده را به بسته های کوچکتر تقسیم می کند، بدین علت که اگر ... نحوه ارسال داده ها به شبکه - فایل ناب radyab.filenab.com/product-63467-ersal-dade.aspx‎Cachedدانلود مقاله نحوه ارسال داده ها به شبکه خرید مقاله نحوه ارسال داده ها به شبکه خرید و دانلود مقاله نحوه ارسال داده ها به شبکه دانلود و خرید مقاله نحوه ارسال داده ها به شبکه دانلود ... نحوه ارسال داده ها به شبکه - فروشگاه اینترنتی بازار خونه - بلاگ خوان ir-mc.rzb.atesbr.ir/view548161.html‎Cachedنحوه ارسال داده ها به شبکه. این مقاله مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد: نقش و اهمیت ... نحوه ارسال داده ها به شبکه - تبلیغات متنی شما 90.rzb.emeg.ir/view518591.html‎Cachedنحوه ارسال داده ها به شبکه. این مقاله مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد: نقش و اهمیت ... تحقیق نحوه ارسال داده ها به شبکه 9ص – ورد | cell full cellfull.ir/?p=286579‎Cached3 نوامبر 2016 ... این درس مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد: نقش و اهمیت بسته های ... دانلود کتاب - کتاب نحوه ارسال داده ها به شبکه www.robook.ir/index.php/.../item/24415-کتاب-نحوه-ارسال-داده-ها-به-شبکه 27 نوامبر 2015 ... دانلود کتاب نحوه ارسال داده ها به شبکه با لینک مستقیم در ---- صفحه و حجم 1 مگابایت و با فرمت وورد word به همراه دانلود هزاران کتاب دیگر از وب سایت ... تحقیق نحوه ارسال داده ها به شبکه 9ص - ورد - razifile.ir/?p=40659‎Cached13 ا کتبر 2016 ... این درس مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد: نقش و اهمیت بسته های ... دانلود مقاله نحوه ارسال داده ها به شبکه – Main.0f0.in main.0f0.in/دانلود-مقاله-نحوه-ارسال-داده-ها-به-شبکه/‎Cached11 نوامبر 2016 ... در این درس چه می آموزید؟این درس مفاهیم بسته های اطلاعاتی را به عنوان اجزاء اصلی ارتباطات شبکه شرح داده و به شما یک دید کلی در مورد مطالب زیر می دهد:ـ ... شبکه رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شبکه_رایانه‌ای‎Cached Similarشبکهٔ رایانه‌ای (که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می‌شود) گروهی از رایانه‌ها و ... قابلیت دسترسی به داده‌ها و اطلاعات در دستگاه‌های ذخیره‌سازی اشتراکی، از ویژگی‌های ..... و آن را با سطح دامنه بالاتر، انرژی بیشتر و یا به سمت دیگر یک مانع ارسال می‌کند. تحقیق راجب نحوه ارسال داده ها به شبکه - کمپ ایران campiran.ir/project-92581-تحقیق-راجب-نحوه-ارسال-داده-ها-به-شبک/ 26 مه 2016 ... سیستم عامل کامپیوتر فرستنده هنگامی که داده ها را به بسته های اطلاعاتی تقسیم می کند, به هر بسته از داده ها یک سری اطلاعات کنترلی اضافه می نماید.