دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان

بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان

برنامة حفاظت داوطلبانه Voiuntary Protection Program

ادارة ایمنی و بهداشت حرفه ایOSHA رهنمودهایی در مورد vpp ارائه نمود که شامل مدیریت مؤثر در ایمنی کارکنان و حفاظت بهداشتی است که از عوامل تعیین کننده و سرنوشت ساز در کاهش گستردگی و شدت صدمات و بیماریهای ناشی از کار می باشد.مدیریت کار آمد به تمام مشکلات و خطرات ناشی از کار، شامل خطرات بالقوه ناشی از تغییر شرایعاد عملیات محل کار می پردازد. مدیریت خطراتی که توسط استاندارهای دولتی تعیین شده اند را در همه حال مورد بحث قرار می دهد.

در طول سالیان OSHA و نیروی اجرائی دولت و هیئت مشاور به مواردی برخورد کردند که برنامة ایمنی بهداشت به طور صحیح مدیریت شده و نیز مکانهایی که میزان صدمات به طور فوق العاده ای کم بوده است. ویژگیهای معمول و رایج در این مکانها استفاده از سازماندهی و روشهای سیستماتیک جهت واگذاری مسئولیتهای مناسب به تمام مدیران، سرپرستان و کارگران جهت بازرسی منظم کنترل خطرات بالقوه موجود و همچنین هدایت و آموزش تمامی ارزیابی OSHA از یک مکان برای vpp شامل:

گفتگو با مقامات و کارکنان شرکت، بررسی مدارک و مستندات ایمنی، بازبینی همه مراحل کارخانه، مصابحه طیف وسیعی از کارگران کارخانه و کارگران قراردادی است.

تمی ارزیابی در جستجوی شرایط مطلوب، کارگرانی که می دانند چگونه از خودشان محافظت کنند و در ارتباط با مدیریت از نظر مسائل ایمنی باشند و تیم مدیریتی که کاملاً درگیر کنترل و پیشگیری از خطرات هستند، می باشند

1- برنامة مدیریت ایمنی:

خطوط راهنمای کلی شامل توجه و تشویق کارکنان در جهت مبادرت و پایه گذاری برنامه ای است که به صورت سیستماتیک خط مشی و روشهای عملیات تمرینی متناسب جهت حفاظت کارکنان از خطرات بهداشتی و ایمنی را فراهم می کند یک برنامة مؤثر شامل پیش بینی تشخیص سیستماتیک، ارزیابی پیشگیری یا کنترل خطرات عمومی مکان کار، خطرات ویژه شغلی و خطرات بالقوه که احتمالاً از شرایط قابل پیش بینی ناشی می شود، می باشد. اگر نه خطرات با خطرت بالقوه از نظر پنهانی شده و یا روشهای کنترلی پیشگیرانه با شکست مواجه خواهد شد و احتمال صدمه یا بیماری به طور چشمگیری افزایش می یابد و OSHA تصدیق می کند اگر چه طبق مقررات عمل کردن، هدف مهمی است، برنامه مؤثر با نگاهی فراتر، به نیازهای قانونی همه خطرات می پردازد. همینطور در صدد تلاش جهت جلوگیری از صدمات و بیماریها خواهد بود. اگر چه استانداردها راهنمای مهمی جهت تشخیص خطرات فراهم می کنند ولی آنها در همه حال کافی نیستند. موفقترین برنامه ها دارای نگرشی فراتر از استاندارد های دولتی و الزامات قانونی هستند. آنها منابع اطلاعاتی دیگری را در مورد خطرات دنبال می نمایند و همینطور از تواناییهای تحلیل گرایانه خویش برای جستجو و یافتن خطراتی که توسط استانداردها تحت پوشش قرار نگرفته اند، استفاده می کنند. انگیزة آنها جلوگیری از صدمات و بیماریها و هزینه های اقتصادی و انسانی وابسته می باشد چه با قانون مطابقت داشته باشد و یا خیر.

OSHA تذکر می دهد که آنچه در برنامه مدون گفته می شود اهمیت کمتری در مقایسه با آنچه که در عمل با آن مواجه می شویم، دارد

یک برنامه مدون اصلاح شده به طور منظم خط مشی را توضیح می دهد و یا شفاف می کند و هرگاه مشکلی ما بین تقدم ایمنی و تولید به وجود آید، به عنوان نقطة وارسی

(checkpoint) عمل کرده و اجرای منصفانه و مناسب قوانین ایمنی کار را ضمانت می کند.

برنامه مدون OSHA شامل: خطرات خاص محل کار : کنترل های اجرایی و مهندسی و نیازمندیهای ppE ( لوازم حفاظت فنی Personal Protective eqwpment ) می باشد.

2- اهداف و خط مشی ایمنی

الف- راهنمایی خط مشی OSHA

مدیریت باید به وضوح خط مشی محل کار را جهت بهبود مباحث ایمنی و بهداشت کار و شرایط کار معین کند. تا آنجا که همة کارکنان بطور مسئولانه در جایگاه و محل خود قرار گرفته و درکی از اولویت جایگاه حفاظت، ایمنی و بهداشت در ارتباط با دیگر ارزشهای سازمانی داشته باشند. بیان خط مشی، پایه و اساس مدیریت ایمنی و بهداشت می باشد. اگر این موضوع به وسیلة کلیه اعضاء سازمان فرا گرفته شود می تواند معیاری برای سنجش شایستگی و کفایت فعالیت های حفاظتی باشد..

- کارگران قراردادی:

OSHA ملزم می نماید که روشهای مدون کنترل شرایط ایمنی و بهداشت برای کلیه کارگران قراردادی با کارکنان محل کار یکپارچه شود. الزامی نیست که پیمانکاران به همان صورت کارکنان رسمی تحت پوشش قرار گیرند. اما آنها باید علاقه و سنجیده انتخاب شوند و اطلاعات کافی در خصوص قوانین محل کار و خطراتی که می تواند آنها یا کارکنان رسمی را تحت تأثیر قرار دهد، داشته باشند.

اگر پیمانکاران در انجام کارها دچار قصور و تخلف شوند مفاد و شروط قرارداد باید اصلاح و کنترل خطرات در محل کار را ملزم نمایند. مفاد قرارداد همچنین باید به تفصیل مجازات شامل اخراج را برای اشخاص با پیمانکارانی که سرپیچی و خطای مکرر دارند، شرح دهد.

7- بازنگری برنامه:

OSHA بازنگری قاطع اعمال برنامه، حداقل بطور سالیاتنه جهت ارزیابی موفقیتهایش در اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را الزامی می نماید. بطوریکه نقص و نارسایی را بتوان شناسایی کرد.

یک برنامه ممیزی فراگیر بطور دوره ای جهت ارزیابی مجموعه ای از روندها، روشها و تواناییهای مدیریت ایمنی و بهداشت ضروری است. برای اطمینان از اینکه آنها برای حفاظت برعلیه خطرات بالقوه در محیط کار خاص کافی و مناسب هستند.

ممیزی تعیین می کند که آیا اهداف بلند مدت برای هدایت سازمان با اهداف کوتاه مدت موثر حفاظت مطابقت دارد. زمانی که اجرا، عملکرد یا اهدافشان را نا مناسب و ناکافی بدانند، تجدید نظرهاصورت می پذیرد. بدون چنین بازنگری فراگیر: برنامه های دارای نقص و ارتباط آنها با یکدیگر را نمی توان درک و تصحیح نمود.

8- تجزیه و تحلیل خطرات محل کار

تجزیه و تحلیل مکان کار شامل انواع بازرسی های محل کار نه تنها برای تشخیص خطرات موجود می باشد بلکه شرایط و اعمالی که تغییراتی در آنها ممکن است بوجود آورنده خطرات باشند را در بر می گیرد. در یک کار فعال، بازرسی حین کار و تجزیه و تحلیل فرآیندهای کار و شرایط کار الزامی است. زیرا تعدادی از خطرات تشخیصشان مشکل است تشخیص خطراتی که می تواند از تغییرات در شرایط و اعمال کار ناشی شود. خصوصاً با مشاهده و استدلال الزامی است.

تجزیه و تحلیل تسهیلات جدید، فرآیندها، مواد و تجهیزات در ضمن طراحی و استفاده اولیه شان کنترل خطرات جدید محسوب می شود.

تجزیه و تحلیل خطرات شغل ابزار مهمی برای تجزیه و تحلیل عمیق تر جهت شناسایی خطرات بالقوه ای که شناخت قبلی از آن موجود نیست می باشد و نیز اقدامات حفاظتی را تعیین می نماید.

OSHA انتظار دارد که کلیه خطرات ایمنی و بهداشتی بر اساس بازرسی کامل بهداشت صنعتی یا بازنگری خطرات فرآیند شناسایی شوند. بررسی های بهداشت صنعتی باید توسط متخصص بهداشت صنعتی صورت گیرد. برناممه نمونه برداری باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود و مطابق استانداردهای بین المللی باشد.




خرید فایل



لینک منبع :بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان

بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان - دانش - فایل ناب danesh.filenab.com/product-63501-بررسی-ایمنی-و-بهداشت-کارمندان.aspx‎Cachedبررسی ایمنی و بهداشت کارمندان. برنامة حفاظت داوطلبانه Voiuntary Protection Program. ادارة ایمنی و بهداشت حرفه ایOSHA رهنمودهایی در مورد vpp ارائه نمود که شامل ... تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان - مان فایل maanfile.blogsky.com/.../تحقیق-بررسی-ایمنی-و-بهداشت-کارمندان‎Cached25 سپتامبر 2016 ... تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان در 18 صفحه ورد قابل ویرایش. برنامة حفاظت داوطلبانه Voiuntary Protection Program. ادارة ایمنی و بهداشت ... تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان - دانلود مقاله و پروژه gproject.ofmas.ir/product-217088-تحقیق-بررسی-ایمنی-و-بهداشت-کارمندان.aspx‎Cachedتحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان در 18 صفحه ورد قابل ویرایش. برنامة حفاظت داوطلبانه Voiuntary Protection Program. ادارة ایمنی و بهداشت حرفه ایOSHA ... کاملترین فایل تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=12849‎Cached1 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان_خوش امدید.امیدوارم ... خرید فایل( تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4959.html‎Cached7 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان aoyqe.stu1.ir/posts/‎Cachedپاورپوینت،تحقیق،نمونه سوال،فایل ورد،طراحی،طرح توجیهی،جزوه،کتاب،سوالات استخدامی،نقشه،پلن آماده،شیپ فایل،نرم افزار. تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان - ساخت وبلاگ novinparsaa.aslblog.ir/post/316‎Cached25 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{تحقیق ... دانلود تحقیق در مورد اﯾﻤﻨﯽ و ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﮐﺎرﻣﻨﺪان bkarmandan-t.lel.ir/‎Cached11 آگوست 2016 ... ۵ days ago – بایگانی برچسب: دانلود تحقیق در مورد ایمنی و بهداشت محیط کار, ایمنی … …. بررسی تاثیر طراحی محیط کار بر بهره وری کارمندان ... تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان 2dy76u.nikansefile.ir/‎Cachedشما به صفحه اختصاصی تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که ... بررسی ایمنی و بهداشت کارمندان | مجله تفریحی کلیک جوان| سایت ... clickjavan.ir/news/21916/بررسی-ایمنی-و-بهداشت-کارمندان‎Cachedبررسی ایمنی و بهداشت کارمندان دسته: علوم پزشکی بازدید: ۶ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۱۲ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۱۷ تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت ...