دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP

نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP

شروع سریع تر ویندوز XP
در صورتى که از یک کامپیوتر به اصطلاح گازوئیلى استفاده مى نمائید و براى ارتقاى سخت افزار کامپیوترتان آهى در بساط ندارید قطعاً براى راه اندازى کامپیوتر و شروع ویندوز فرصتى به اندازه یک روزنامه خواندن در اختیار خواهید داشت، در صورتى که مایل نیستید از این فرصت استفاده بهینه نمائید، مى توانید با استفاده از راهکار زیر اندکى سرعت راه اندازى ویندوز را افزایش دهید.
همانطور که مى دانید بخشى از زمانى که ویندوز براى راه اندازى کامپیوتر صرف مى کند به اجراى برنامه هایى اختصاص دارد که در Startup تعریف شده است. جهت غیرفعال کردن این برنامه ها جهت شروع سریع تر ویندوز، فرمان Run را از منوى Start اجرا نموده و پس از تایپ عبارت msconfig در کادر Open بر روى دکمه OK کلیک کنید. در زبانه Startup بر روى دکمه Disable All کلیک نموده و در زبانه Services نیز پس از فعال کردن گزینه
Hide All Microsoft Service box بر روى دکمه Disable All کلیک نمائید. پس از راه اندازى مجدد کامپیوتر مشاهده خواهید کرد که دیگر از آن انتظار کشنده براى شروع ویندوز XP خبرى نیست.
• حذف نام کاربر از منوى Start
همانطور که مى دانید در بالاى منوى Start محلى جهت نمایش نام کاربر (User name) به همراه یک تصویر اختصاص یافته است. جهت حذف Username از این قسمت، از منوى Start فرمان Run را اجرا نموده و پس از تایپ عبارت gpedit.msc در کادر Open بر روى دکمه OK کلیک کنید. از ناحیه سمت چپ پنجره اى که ظاهر خواهد شد مسیر زیر را دنبال نمائید:
USERتCONFIGURATION ADMINISTRATIVE TEMPLATES MENU AND TASKBA سپس از ناحیه سمت راست بر روى عبارت REMOVE USER NAME FROM START MENU کلیک راست نموده فرمان Properties را انتخاب نمائید. از پنجره اى که ظاهر خواهد شد گزینه Enable را انتخاب و جهت اعمال تغییرات اعمال شده بر روى OK کلیک نمائید.
• غیرفعال کردن امکان Autoplay
حتماً مشاهده کرده اید که بعضى از دیسک هاى فشرده (CD) با ورود به داخل Cd Drive به طور اتوماتیک اجرا شده و برنامه موجود بر روى آن بر روى صفحه نمایش ظاهر مى گردد. در صورتى که این امکان ویندوز براى شما آزاردهنده بوده و مایلید که این دیسک ها فقط در صورت تمایل و توسط خودتان اجرا شوند، از منوى Start فرمان Run را اجرا نموده و پس از تایپ عبارت gpedit.msc در کادر Open بر روى دکمه OK کلیک کنید. از ناحیه سمت چپ پنجره اى که ظاهر خواهد شد مسیر زیر را دنبال نمائید: Computer Config -> Administrative Template -> System از ناحیه سمت راست پنجره فوق بر روى عبارت
Turn off Autoplay دابل کلیک نموده و گزینه Enable را فعال نمائید. با کلیک بر روى دکمه OK تغییرات مورد نظر بر روى ویندوز اعمال خواهد شد.
• مرتب نمودن منوى Start
جهت دسترسى سریع تر به برنامه هاى موجود در منوى Start بهتر است که آنها را بر اساس حروف الفبا مرتب نمائید. بدین منظور با کلیک راست بر روى منوى Start All Programs از منوى ظاهر شده گزینه Sort by Name را انتخاب کنید .



خرید فایل



لینک منبع :نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP

نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP iranikala.etl24.com/product-354394-pc.aspx‎Cachedنکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP دسته: فناوری اطلاعات بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 104 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 57. نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز ... برترین پکیج تحقیق نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP – دانلود فایل ... gprojectsppt.ir/nikan4438.html‎Cached5 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک ... نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) mehdimrg.blogsky.com/127‎Cached Similarنکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) - رشته کامپیوتر. ... حتماً مشاهده کرده اید که بعضى از دیسک هاى فشرده (CD) با ورود به داخل Cd Drive ... فروش دانلودی مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=6940‎Cached11 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم اینک شما با جستجوی ((مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... مطالب مفید - نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP eiman22.mihanblog.com/post/108‎Cachedبه دنبال مطالب درج شده در هفته هاى گذشته، در این شماره از ستون پنجره نیز مطالبى از نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP جهت استفاده بهینه و افزایش کارایى سیستم خدمت ... دانلود (مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP) « یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/دانلود-مقاله-نکته-هاى-پنهان-و-آشکار-وین/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP}}+آماده ارائه به ... نکته هاى پنهان آشکار ویندوز XP | بیسترینها fastdl2.bistarinha.xyz/list/نکته+هاى+پنهان+آشکار+ویندوز+XP.html‎Cachedنکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 113 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50 شروع سریع تر ویندوز XP در ... نکته-هاى-پنهان-و-آشکار-ویندوز-xp - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/tag-نکته-هاى-پنهان-و-آشکار-ویندوز-XP.aspx‎Cachedبخش همکاران. ورود همکار تبلیغ کننده · ثبت نام همکار تبلیغ کننده. بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'نکته-هاى-پنهان-و-آشکار-ویندوز-xp' هستند. خرید و دانلود مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper9273.html‎Cached21 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP || روی دکمه ادامه ... فروش فایل مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8439‎Cached28 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله نکته هاى پنهان و آشکار ویندوز XP یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ...