دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ویروس های کامپیوتر

ویروس های کامپیوتر

مقدمه:

امروزه با توجه به تعدد ویروس­های کامپیوتری در کشور، که اغلب آنها نیز ایرانی می­باشند، شناخت و جلوگیری از تخریب آنها مفید و لازم به نظر می رسد. پیش از هرگونه بحث فنی لازم است توضیحی در مورد ویروس و خوب و بد بودن ویروس­سازی از دیدگاه مثبت آن بررسی شود تا مبادا افراد بدگمان و احتمالا متنفر از ویروس، سیل بد و بیراه خود را نثار ویروس نویسان! کنند بد نیست بدانیم جدای از هنر و تکنیک زیبای عملکرد ویروس­های مختلف و شیرینی جدال با ویروس­یابها، خود ویروس عاملی برای حمایت از برنامه ­های کاربردی می­توانند به شمار آید، چرا که اولین ویروس­ها در راه جلوگیری از کپی برداریهای غیر مجاز طرح و نوشته شده و زمان فعالیت آن را موکول به وقتی کرده اند که فرد خاطی از " خواهش عدم کپی غیر مجاز" نیاز به گوش مالی دارد! تا شاید همین فرد عادت به خرید و تهیه­ی برنامه­های مورد استفاده خود از طریق اصولی بنماید.

و اما ویروس­ها برنامه­هایی هستند که به شکل پنهانی، موقع اجرا شدن برنامه آلوده خود را به برنامه­های اجرایی نظیر فایل های COM و EXE می­چسبانند و معمولا بدون اینکه تاثیری در کار اصلی برنامه آلوده بگذارند، منتظر زمان فعالیت نهایی یا برقراری شرط خاصی می­شوند.

حال این فعالیت می­تواند بزرگتر کردن فایلهای مختلف DATA باشد، یا آلوده کردن فایلهای اجرایی و یا از بین بردن اطلاعات PARTITION TABLE، معدوم کردن اطلاعات باارزش یا از کار انداختن فایل­های اجرایی و ... باشد. ولی در هر حال یک چیز در اکثر ویروس­ها مشترک می­باشد و آن انتقال ویروس از فایل­های آلوده به فایل های سالم است.



خرید فایل



لینک منبع :ویروس های کامپیوتر

ویروس رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویروس_رایانه‌ای‎Cached Similarبعضاً از کوهن به عنوان «پدر ویروس‌های کامپیوتری» نام برده می‌شود، اما واقعاً ویروس‌هایی بودند که قبل از شروع تحقیقات او تولید شده بودند. ویروس Elk Cloner نوشته شده ... ‎۱ تعریف ویروس - ‎۲ تاریخچه - ‎۳ میزبان ویروس - ‎۴ عملکرد ویروسانواع ویروسهای کامپیوتری - صفحه نخست typesofvirus.persianblog.ir/post/2/‎Cached Similarانواع ویروسها. ویروس های سکتور بوت (سکتور از بخش بندی های فضای بر روی دیسک ها می باشد) . ویروس های سکتور بوت، اولین نوع ویروس هایی بودند که مشاهده شدند. Images for ویروس های کامپیوتر ویروس های کامپیوتری srco.ir/WhyHow/Contents/WhatIsVirus.htm‎Cached Similarویروس های کامپیوتری از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای کامپیوتر بوده که توجه ... یک ویروس مدرن و پیشرفته قادر به بروز آسیب های کاملا" غیرقابل پیش بینی در ... ویروس کامپیوتری چیست؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/5300437/ویروس-کامپیوتری-چیست‎Cached Similar24 آگوست 2015 ... ویروس های کامپیوتری برنامه هایی هستند که مشابه ویروس های بیولوژیک گسترش یافته و پس از وارد شدن به کامپیوتر اقدامات غیرمنتظره ای را انجام می ... خطرناک‌ترین ویروس‌های کامپیوتری تاریخ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../خطرناک-ترین-ویروس-های-کامپیوتری-تاریخ‎Cached22 ژوئن 2016 ... ویرویس‌های کامپیوتری مدت‌هاست که بلای جان کاربران هستند، در این بین ویروس‌هایی نیز هستند که دردسرهای بیشتری ایجاد می‌کنند، نگاهی به ... مخرب ترین ویروسهای کامپیوتری تا به امروز | پورعلی.نت؛ تفکر ... www.pourali.net/1388/02/720.html‎Cached Similarاین بد افزار اولین (۱۹۹۵) ویروس کامپیوتری بود که توانست فایل های (word) مایکروسافت را آلوده کند. این ویروس اولین بار تصادفا از طریق یک سی دی رام به ... تاریخچه ویروسهای کامپیوتری - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/315754/تاریخچه-ویروسهای-کامپیوتری‎Cached Similarتاریخچه ویروسهای کامپیوتری تکنولوژی های جدید هر چند که باعث بوجود آمدن سرعت پیشرفت انسانها در مسیر زندگی گردیده است ولی درون آنها نیز مشکلاتی نهفته است ... همه چیز در مورد ویروسهای کامپیوتری به زبانی ساده vista.ir/article/.../همه-چیز-در-مورد-ویروسهای-کامپیوتری-به-زبانی-ساده‎Cached Similarهمه چیز در مورد ویروسهای کامپیوتری به زبانی ساده شاید یکی از مهمترین و بهترین راه جلوگیری از ویروسی و هک شدن کامپیوتر در اینترنت داشتن یک ویروس کش قوی و ... : ضد ویروس های کامپیوتر - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?...ویروس+های+کامپیوتر‎Cached Similarضد ویروس اصطلاحی است که به برنامه یا مجموعه ای از برنامه ها اطلاق می شود که برای محافظت از کامپیوتر ها در برابر ویروس ها استفاده می شوند. مهم ترین قسمت هر برنامه ...