دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ویروس های کامپیوتری

ویروس های کامپیوتری


ویروس جدید 2500کامپیوتر را در ژاپن آلوده ساخت:

SG - پلیس ژاپن در حال بررسی یک ویروس کامپیوتری جدید به نام bot است که تاکنون دست کم 2500کامپیوتر را در ژاپن آلوده ساخته و به انتشار خود ادامه می‌دهد.

آژانس پلیس ملی وجود بیست مورد از شبکه‌های آلوده شده به این ویروس را در سراسر جهان تایید می‌کند. این ویروس جدید برای ارسال هرزنامه‌ها از کامپیوترهای دیگر استفاده کرده، اما هیچ یک از این کامپیوترها در ژاپن نبوده‌اند.

یک مورد از این شبکه‌ها موجب آلوده شدن 2500 کامپیوتر در ژاپن و 30000 کامپیوتر در سایر کشورها گشته است.

این ویروس شبکه‌هایی از کامپیوترهای آلوده را برای افزایش حملات خود به وب سایت‌ها ایجاد می‌کند.

حملاتی که توسط هرزنامه‌ها و یا داده‌های نامعتبر صورت می‌گیرند، می‌توانند کامپیوترهای دیگر را از کار انداخته و وب سایت‌های مورد نظر را بیش از اندازه بارگذاری کرده و آنها را به سوی حمله و تخریب سایر کامپیوترها و شبکه‌ها هدایت کنند.

انتظار ویروسها برای رسیدن روز ولنتاین!

14 فوریه روز ولنتاین است. بدون شک هکرها یک بار دیگر منتظر این روز هستند که کدهای مخرب خود را در غالب نامه های عاشقانه و یا کارت پستالهای تبریک این روز، منتشر می کنند.

از میان نمونه های قبلی که برای این روز بخصوص طراحی شده بود می توان ویروس
I love you را نام برد که سرعت انتشار و تخریب آن از بقیه بیشتر بود.

البته امسال یکی از کرم های اینترنتی مربوط به این روز به نام Mydoom.AK که ظاهرا از سایر اعضای گروه خود عجول تر بوده است، اخیرا با موضوع Happy Valentine's day یا Valentine's day و از طریق ایمیل شیوع یافته است. این کرم اینترنتی پس از ورود به سیستم ، فعالیت نرم افزار آنتی ویروس را مختل می کند و راه را برای نفوذ سایر بدافزارها باز می کند.

به گفته لوئیز کرونز، مدیر لابراتوار آنتی ویروس پاندا، روز ولنتاین همیشه مورد علاقه هکرها بوده است. احتمالا به این دلیل که استفاده از کلماتی چون دوست داشتن ، عشق و ارسال کارت های تبریک آلوده از آسان ترین روش های مهندسی اجتماعی برای فریب دادن کاربران است. با این حال، با داشتن یک آنتی ویروس خوب که کلیه ایمیل ها را بدون در نظر گرفتن فرستنده، اسکن کند، به راحتی می توان این تکنیک هکرها را شناسائی کرد.

موارد زیر نمونه هایی از این بدافزارها هستند که برای روز ولنتاین طراحی شده بودند:

Loveletter.CD‌‌‌‌‌یا Cartolina: کرم اینترنتی بود که به همراه یک نامه و با ضمیمه CARTOLINA.VBS منتشر شد. موضوع این نامه عبارت ایتالیایی “C'è una cartolina per te!” بود و متنی که در نامه نوشته شده بود عبارت زیر بود:

Ciao, un tuo amico ti ha spedito una cartolina virtuale... mooolto particolare!”.

Verona کرم اینترنتی دیگری از این گروه است که از طریق ایمیل منتشر می شود. این کرم از طریق آدرسهای ایمیلی که در سیستم آلوده شده وجود دارند با دو ضمیمه به نامهای MYJULIET.CHM و MYROMEO.EXE خود را منتشر می کند. این نامه همچنین شامل یک کد HTML می باشد که باعث انتشار این کد حتی با Preview کردن می شود.. موضوع این ایمیل بصورت تصادفی انتخاب می شود که بیشتر شامل عبارات :‌"I Love You:)" یا Romeo & Juliet است. .

San از خطرناکترین کرم های اینترنتی است‌. این کرم عملیات مخرب زیر را در سیستم انجام می دهد:

1- نام دایرکتوری های سیستم را تغییر دهد و به آخر آنها عبارت

2- Happysanvalentine را اضافه کند.

2- فایلهایی را از دایرکتوری اصلی سیستم حذف می کند.

3- برای تلفنهای موبایل پیغام ولنتاین مبارک می فرستد وبه آنها پیشنهاد بازدید از یک وب سایت را می دهد . اگر کاربر از وب پیچ مذکور دیدن کند فایل LOVEDAY14-B.HTA بطور اتوماتیک همراه با کدهای ویروسی در دایرکتوری C:WINDOWSSYSTEM سیستمش ایجاد می شود.



خرید فایل



لینک منبع :ویروس های کامپیوتری

ویروس رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویروس_رایانه‌ای‎Cached Similarبعضاً از کوهن به عنوان «پدر ویروس‌های کامپیوتری» نام برده می‌شود، اما واقعاً ویروس‌هایی بودند که قبل از شروع تحقیقات او تولید شده بودند. ویروس Elk Cloner نوشته شده ... ‎۱ تعریف ویروس - ‎۲ تاریخچه - ‎۳ میزبان ویروس - ‎۴ عملکرد ویروسویروس های کامپیوتری srco.ir/WhyHow/Contents/WhatIsVirus.htm‎Cached Similarویروس های کامپیوتری از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای کامپیوتر بوده که توجه اغلب کاربران را بخود جلب می نماید. ویروس های کامپیوتری بخوبی قدرت آسیب ... Images for ویروس های کامپیوتری خطرناک‌ترین ویروس‌های کامپیوتری تاریخ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../خطرناک-ترین-ویروس-های-کامپیوتری-تاریخ‎Cached22 ژوئن 2016 ... ویرویس‌های کامپیوتری مدت‌هاست که بلای جان کاربران هستند، در این بین ویروس‌هایی نیز هستند که دردسرهای بیشتری ایجاد می‌کنند، نگاهی به ... انواع ویروسهای کامپیوتری - صفحه نخست typesofvirus.persianblog.ir/post/2/‎Cached Similarانواع ویروسها. ویروس های سکتور بوت (سکتور از بخش بندی های فضای بر روی دیسک ها می باشد) . ویروس های سکتور بوت، اولین نوع ویروس هایی بودند که مشاهده شدند. ویروس کامپیوتری چیست؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/5300437/ویروس-کامپیوتری-چیست‎Cached Similar24 آگوست 2015 ... ویروس های کامپیوتری برنامه هایی هستند که مشابه ویروس های بیولوژیک گسترش یافته و پس از وارد شدن به کامپیوتر اقدامات غیرمنتظره ای را انجام می ... مخرب ترین ویروسهای کامپیوتری تا به امروز | پورعلی.نت؛ تفکر ... www.pourali.net/1388/02/720.html‎Cached Similarاین بد افزار اولین (۱۹۹۵) ویروس کامپیوتری بود که توانست فایل های (word) مایکروسافت را آلوده کند. این ویروس اولین بار تصادفا از طریق یک سی دی رام به ... خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری - خرید آنتی ویروس | مرکزش markazesh.com/خطرناک-ترین-ویروس-های-کامپیوتری/‎Cached Rating: 5 - 2 votes 15 آگوست 2016 ... ویروس های بسیاری با قدرت تخریبی متفاوت وجود دارند که در این مقاله به تعدادی از خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری اشاره می کنیم - خرید آنتی ... ویروس های کامپیوتری autoir.ir/page.php?id=222‎Cached Similarویروس های کامپیوتری از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای کامپیوتر بوده که توجه اغلب کاربران را بخود جلب می نماید. ویروس های کامپیوتری بخوبی قدرت آسیب ... خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری را بشناسید - هدانا hodana.ir/fa/.../خطرناک-ترین-ویروس-های-کامپیوتری-را-بشناسید‎Cached Similarخطرناک ترین ویروس های کامپیوتری را بشناسید. خیلی وقت است که کامپیوترها برای خود صاحب یک موجودیت مستقل شده‌اند کامپیوترها تا حدی مستقل شده‌اند که ...