دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد ویروس های کامپیوتری

تحقیق در مورد ویروس های کامپیوتری


پیشگفتار:

موضوع پروژه بر این قرار است که ما در این فرم افزار ، بیش از 120 نوع ویروسی که هم اکنون در ایران موجود می باشند – اعم از ویروسهای ایرانی و ویژه اینترنت – را ترجمه کرده و برای علاقمندانی که می خواهند با عملکرد وویروسها بیشتر آشنا شوند ، گرد آوری و تحت یک نرم افزار ارائه نموده ایم .

همچنین کاربر میتواند اطلاعات کاملی را راجع به ویروسها و آنتی ویروسها به همراه معرفی چند آنتی ویروس به کمک منوی راهنمای ویروسها و ضد ویروسها در اختیار داشته باشد .

مقـدمه:

بیش از سه دهه ازساخت اولین ویروس کامپیوتری توسط فرد کوهن می گذرد . شاید درابتدا کوهن هرگزتصورنمی کرد که روزی اختراع اوبه صورت یک فاجعه کامپیوتری در آمده و دنیای کامپیوتر را مورد تهدید قرار دهد (متاسفانه بسیاری از مشکلات بزرگ تکنولوژی همین گونه آغاز می شود). کوهن صرفا به عنوان یک پروژه دانشجویی ، برنامه ای را ساخت که می توانست خود را تکثیر کرده وانگل وار به دیگر برنامه ها بچسبد و نوعی تغییر در آنها بوجود آورد .

با طرح ویژگیهای این نوع برنامه ها در مقالات و سخنرانی ها بتدریج این مسئله توجه عده زیادی از بر نامه نویسان را به خود جلب کرده و رفته رفته مسئله تولید ویروسهای کامپیوتری نضج گرفت. علت نامگذاری ویروس بر روی اینگونه برنامه ها،تشابه زاد آنها با ویروسهای بیولوژیکی بود. چرا که ویروسهای کامپیوتری مانند ویروسهای بیولوژیکی بطور ناگهانی تکثیر می شوند و در حالی که ممکن است بر روی یک دیسک وجود داشته باشند.تا زمانی که شرایط مناسب نباشند،فعال نخواهد بود.امروزه مسئله ویروسهای کامپیوتری به یک معضل بسیار جدی تبدیل شده است.

حوزه عملکرد ویروسها، انواع کامپیوتر ها وسیستم های عامل را در بر می گیرد. و هر روزچندین ویروس جدید تولید شده و در فضای کامپیوتر جهانی رها می شود. بدون اینکه بتوان فرد سازنده آن را شناسایی و مواخذه کرد.برای یک کاربر معمولی PC ممکن است حداکثر ضرر ناشی ازیک ویروس خطر ناک ، نابود کردن اطلاعات وبرنامه های مهم موجود بر روی کامپیوتری باشد درحالی که ضرر یک ویروس مخرب بر روی شبکه ارتباطی ترمینالهای بانک های یک کشور ممکن است موجب تغییر و یا حذف اطلاعات مالی شرکتها و افراد صاحب حساب شده و خسارات مالی سنگینی را ببار آورد ، آنچنان که تا کنون نیز مواردی از این دست ، ازرسانه های گروهی اعلام شده است . بنابراین اثر تخریب کنندگی ویروسها مرز خاصی نمی شناسد و هر جا که اثری ازیک فعالیت کامپیوتری نرم افزاری وجود دارد،ممکن است ویروسها نیز حضور داشته باشند .

بدیهی است رشد سرطان گونه ویروسها متخصصین امر را بر آن می دارد که برنامه هایی برای نابودی آنها تهیه کنند.تا کنون برنامه های ضد ویروس زیادی ساخته شده است که هر یک گروهی از ویروسها را شناسایی و آنها حذف می کنند .

این برنامه ها هر یک ویژگیهای خاصی داشته و براحتی نمی توان ازآنها را به عنوان بهترین ضد ویروس معرفی کرد . متاسفانه به دلیل کمبود منابع ، عموم کاربران داخل کشور ازکارایی و نحوه عملکرد برنامه های اطلاع کافی نداشته و لذا صرفاً ازآنها به شکل ساده و بدون تنظیمات خاص استفاده کرده و از این رو در بسیاری موارد مشکلات ناشی از وجود ویروسها به طور قطعی حل نمی شوند .



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد ویروس های کامپیوتری

ASREICT - مقاله ای در مورد ویروس های کامپیوتری asreict.blogfa.com/post-16.aspx‎Cached Similarمقاله ای در مورد ویروس های کامپیوتری. ویروس های کامپیوتری. ویروس های کامپیوتری از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای کامپیوتر بوده که توجه اغلب کاربران را بخود ... ویروس رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویروس_رایانه‌ای‎Cached Similarاولین تحقیق واقعی علمی و آکادمیک بر روی ویروس‌ها توسط فرد کوهن در سال 1983، با نام ... بعضاً از کوهن به عنوان «پدر ویروس‌های کامپیوتری» نام برده می‌شود، اما واقعاً ... در مورد اثرات تخریبی ویروس‌هایی که آنها را به صورت عمدی انجام می‌دهند می‌توان به موارد ... همه چیز در مورد ویروسهای کامپیوتری به زبانی ساده vista.ir/article/.../همه-چیز-در-مورد-ویروسهای-کامپیوتری-به-زبانی-ساده‎Cached Similarهمه چیز در مورد ویروسهای کامپیوتری به زبانی ساده شاید یکی از مهمترین و بهترین راه جلوگیری از ویروسی و هک شدن کامپیوتر در اینترنت داشتن یک ویروس کش قوی و ... ویروس کامپیوتری چیست انواع ویروسها کدامند - آفتاب www.aftabir.com/...virus.../ویروس-کامپیوتری-چیست-انواع-ویروسها-کدامند‎Cached Similar4 نوامبر 2007 ... ویروس های کامپیوتری برنامه هایی هستند که مشابه ویروس های ... بار در سال ۱۹۸۴ واژه « ویروس» در این معنا توسط فرد کوهن در متون آکادمیک مورد استفاده ... نکاتی مهم در مورد ویروس های کامپیوتری - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/1084/‎Cached Similar15 ا کتبر 2016 ... نکاتی مهم در مورد ویروس های کامپیوتری. ○ ویروس چیست؟ یک ویروس یک برنامه کوچک و انجام پذیر است که قابلیت آنرا دارد که کد خود را در قسمتهای ... دانلود کتاب PDF تحقیق در مورد ویروسهای کامپیوتری و راههای مقابله با آن www.parsbook.com/دانلود-کتاب-pdf-تحقیق-در-مورد-ویروسهای-کا‎Cached15 آگوست 2009 ... ویروس های کامپیوتری. نام کتاب : تحقیق در مورد ویروسهای کامپیوتری و راههای مقابله با آن. نویسنده : پارس بوک. ناشر : پارس بوک. زبان کتاب : ... مقاله در مورد ویروس کامپیوتر - پرشین وی www.persianv.com/pc/140264.php‎Cached Similar25 فوریه 2011 ... ویروسها برای خود اکوسیستم تشکیل می‌دهند: ویروسهای رایانه ای وجود دارند که خود را کپی کرده و در میان رایانه های دیگر منتشر می شوند، این نوع از ... [PPT] ویروس های کامپیوتری https://www.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/.../21256_orig.ppt‎Cached Similarبرای اولین بار در سال ۱۹۸۴ واژه «ویروس» در این معنا توسط فرد کوهن در متون آکادمیک مورد استفاده قرار گرفت. د‍ر این مقاله که «آزمایشاتی با ویروس های کامپیوتری» نام ... تحقیق درباره ویروس های کامپیوتری - تحقیق آماده doc724.com/ویروس-های-کامپیوتری/‎Cachedاین تحقیق ویروس های کامپیوتری در 41 صفحه به صورت کامل با مقدمه و منابع نگارش شده است و متن زیر خلاصه ای آن میباشد در صورت تمایل از لینک خرید انتهای صفحه ... دانلود مقاله ویروس های کامپیوتری | جزوه www.jozve.org/مقاله-ویروس-های-کامپیوتری‎Cached Similar24 سپتامبر 2014 ... بیش ازسه دهه ازساخت اولین ویروس کامپیوتری توسط فرد کوهن میگذرد . ... اوبه صورت یک فاجعه کامپیوتری درآماده و دنیای کامپیوتررا مورد تهدید قراردهد. ... چرا که ویروسهای کامپیوتری مانند ویروسهای بیولوژیکی بطور ناگهانی تکثیر ...