دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟

اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟

چکیده:

امروزه فن آوری اطلاعات کاربردهای بسیاری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته است که یکی از کاربردهای مهم آن در کتابخانه ها به ویژه کتابخانه های تخصصی شرکت ها و سازمان های مختلف، استفاده از شبکه های رایانه ای به خصوص شبکه اینترانت می باشد. در حوزه فن آوری اطلاعات، اینترانت ها تحولی مهم در عصر حاضر به شمار می آیند. مفهوم اینترانت از اینترنت و به عنوان گامی طبیعی در راه تحول آن حاصل آمده است. همان TCP/IP یا به عبارتی همان الگوی خدمات دهنده/ خدمات گیرنده وب در اینترانت نیز استفاده می شود.

به طور خلاصه، ویژگی های منحصر بفرد اینترانت مثل صرفه جویی در هزینه و زمان، تمرکز اطلاعات، ایجاد امکان اشتراک و سازماندهی اطلاعات از طریق صفحات وب، بهره گیری از آن برای انتشار منابع اطلاعاتی سازمان و غیره سبب شده است تا در بین سازمان ها عمومیت یافته است. این مقاله، ابتدا به تعریف اینترانت و بیان قابلیت ها و مزایای آن می پردازد. پس از آن به برخی از راه های تأمین امنیت آن اشاره می نماید و در ادامه در رابطه با استفاده های کتابداران از اینترانت و کاربردهای آن در کتابخانه ها بحث می کند.

مقدمه:
ما در دورانی زندگی می کنیم که شتاب تغییرات از توان بسیاری از انسانها و نهادها و سازمانها برای تطابق با این دگرگونی ها پیشی گرفته است. در عصر اطلاعات و دوران گسترش شتابناک «چند رسانه ایها»، «اینترنت»، «اینترانت» و«اکسترانت» ما سعی داریم که با استفاده از این ابزار سطح بهره وری را در همه زمینه ها از جمله در زمینه مسائل اقتصادی افزایش دهیم.
استفاده از فن آوری های جدید یکی از راههای ارتقای بهره وری می باشد و یکی از فن آوری های جدید و پر شتاب عصر حاضر، فن آوری شبکه های رایانه ای است.
شبکه های رایانه ای از طریق اشتراک منابع امکان استفاده بهینه از منابع محدود را برای شرکتها و سازمانها فراهم می نمایند و ایجاد ارتباطات از طریق این شبکه ها موجب تسهیل فعالیت ها و تسریع گردش امور جاری آنها می شود.
امروزه شبکه های رایانه ای پایه و اساس بسیاری از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی شده اند ولی یکی از عمده ترین مسائل در استفاده از فن آوری شبکه، انتخاب درست و بهینه آن می باشد تا از تحمیل هزینه های نابجا و استفاده ناکارآمد از فن آوری جلوگیری شود. شبکه اینترانت مناسب ترین شبکه برای یک شرکت یا سازمان می باشد که این امکان را فراهم می نماید که همزمان با پاسخگویی به نیازهای درون شرکت، هماهنگ با تغییرات تکنولوژیک جهانی و رشد سریع شبکه جهانی اینترنت باشد و بتوان از این شبکه برای ارتباطات هر چه وسیع تر نیز در موقع خود استفاده کرد.



خرید فایل



لینک منبع :اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟

اینترانت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=443189‎Cached Similarمروزه فن آوری اطلاعات کاربردهای بسیاری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته است ... مفهوم اینترانت از اینترنت و به عنوان گامی طبیعی در راه تحول آن حاصل آمده است. دانلود تحقیق آماری اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد ... nimarticled.ir/article4627.htm‎Cached29 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تحقیق آماری اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ تحقیق آماری اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ behfile.nikanlink.com/.../تحقیق-آماری-اینترنت-چیست-و-چه-کاربردهایی-در-کتابخانه-ها-دارد؟‎Cachedدانلود تحقیق آماری با موضوع اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: امروزه فن آوری اطلاعات، ... تحقیق اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ » دانلود ... mihandocs.com/14374-تحقیق-اینترنت-چیست-و-چه-کاربردهایی-در-کتابخانه-ها-دارد؟.html‎Cachedif gte mso 9 800x600 چکیدهامروزه فن آوریاطلاعات کاربردهای بسیاری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته است که یکی ازکاربردهای مهم آن در کتابخانه ها به ویژه ... خرید فایل( تحقیق آماری اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ... gprojectsppt.ir/nikan2602.html‎Cached3 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق آماری با موضوع اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: امروزه فن ... مقاله آمار _ اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ | cell full cellfull.ir/?p=101662‎Cachedمقاله آمار _ اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ توسط : adminدر: اکتبر 20, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... مقاله آمار _ اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ با ... word-amade.ir/.../02/.../مقاله-آمار-_-اینترنت-چیست-و-چه-کاربردهای/‎Cached1 فوریه 2016 ... مقاله آمار _ اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ با موضوع مقاله آمار , اینترنت چیست ,کاربرد اینترنت در کتابخانه ها , , علوم پایه. اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد - قیمت 5,000 تومان https://selzir.com/.../5613247-اینترنت-چیست-و-چه-کاربردهایی-در-کتابخانه-ها-دارد‎Cachedاینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه مرکز دانلود پروژه و تحقیقات و سورس کد. دانلود پروژه اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ - دانلود ... filez.blogsky.com/1395/06/30/post-26188/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... چکیده امروزه فن آوری اطلاعات کاربردهای بسیاری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته است که یکی از کاربردهای مهم آن در کتابخانه ها به ویژه ... تحقیق آماری اینترنت چیست و چه کاربردهایی در کتابخانه ها دارد؟ | فایل ... nikanlink.utshop.ir/تحقیق-آماری-اینترنت-چیست-و-چه-کاربردها/‎Cached7 نوامبر 2016 ... امروزه فن آوری اطلاعات، کاربردهای بسیاری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته است که یکی از کاربردهای مهم آن در کتابخانه ها به ویژه کتابخانه ...