دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن

پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن



دید کلی

•تا زمانی که ویندوز مایکروسافت عمومیت نیافته بود، موس نیز محبوبیت چندانی نداشت و هر از چندگاهی در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه استفاده کامپیوتر بدون موس اگر غیر ممکن نباشد، بسیار مشکل است.

تاریخچه

•داگلاس انگبارت ماوس را در یک موسسه تحقیقاتی اختراع کرد نام این موسسه استانفورد بود ولی بعد از چند سال یعنی در سال ۱۹۷۰ شرکت زیراکس در کالیفرنیا با رهبری جک هالی و با کمک نمونه ساخته شده توسط داگلاس موفق شد ماوسی طراحی کنند که کارایی بالایی داشت. این روند ادامه یافت تا در سال ۱۹۸۲ شرکتی به نام ماس سیستم ابتدایی ترین ماوس را برای رایانه های pc ای بی ام تولید کرد البته قطب بدون انکار رایانه یعنی ماکروسافت هم در سال ۱۹۸۳ موس دو کلیدی خود را به جهانیان عرضه کرد. البته در آن زمان به خاطر کم بودن وسعت کار با رایانه در ابتدا مفهوم ماوس درک نمی شد و جایگاهی نداشت ولی با ورود برنامه های آفیس و برنامه های مشابه کاربران فهمیدند که ماوس به آنها کمک خواهد کرد کارها سریع تر پیش رود.

•. آنالیز موس تقریبا جز ساده ترین سخت افزارها می باشد ولی معرفی بخش های مختلف آن خالی از لطف نیست قاب ماوس همان شکل ظاهری ماوس هست که مشاهده می کنید و قطعات داخلی را محافظت می کند و از یک جهت بسیار مهم هست و آن نوع معماری ماوس هست که باید طوری باشد که انگشتان و دست دچار خستگی نشوند گوی ماوس این بخش مخصوص ماوس های تقریبا قدیمی هست و وقتی شما ماوس را روی سطحی حرکت می دهید آن گوی هم همان طور حرکت می کند و لازمه حرکت خوب و بدون اشکال گوی تمیزی سطحی است که موس روی آن می باشد.

اجزای موس

•قاب موس

•قاب که محافظ قطعه‌های داخلی بوده ، شکل ظاهری موس را می‌سازد. معمولا از پلاستیک ساخته شده است و در حال حاضر قابهایی که بر اساس مهندسی محیط کار یا کار پژوهشی ساخته شده‌اند. رواج بیشتری دارند. زیرا وقتی آنها را بدست می‌گیریم، انگشتان احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

•گوی موس
در زیر موس یک گوی پلاستیکی که دارای هسته فلزی است وجود دارد که از زیر موس اندکی بیرون زده است، در جهت حرکت موس می‌چرخد. هنکامی که موس را حرکت می‌دهید این گوی به این طرف و آن طرف حرکت می‌کند. حرکت این گوی نشان‌دهنده حرکت اشاره‌گر موس روی صفحه نمایش رایانه است.

•غلتک
همانطور که گوی موس می‌چرخد با دو غلتک که نسبت به هم زاویه 90 درجه دارند تماس پیدا می‌کند. در نتیجه آنها را می‌چرخاند. به عبارت دیگر در داخل موس ، دو غلتک عمود برهم ، رو به روی سطح گوی موس قرار دارند که عبارند از :

•یکی از غلتکها برای حرکت چپ و راست ، یا در واقع حرکت عرضی در صفحه نمایش است. •دیگری برای حرکت بالا و پایین ، یا در واقع حرکت عمودی روی صفحه نمایش است. •


فهرست

•دید کلی

•تاریخچه

•اجزای موس

–قاب موس

–گوی موس

–غلتک

–چرخها

–دیود و آشکارساز نوری

–کلیدهای موس

•موس نوری

•موس بی‌سیم

•نوع اتصال دهنده

–سریال

•پی‌اس 2

•همچنین ببینید

•پیوندهای خارجی



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن

پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن - برترین فایل ها projeha.filenab.com/product-63918-Mouse.aspx‎Cachedپاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن. دید کلی. •تا زمانی که ویندوز مایکروسافت عمومیت نیافته بود، موس نیز محبوبیت چندانی نداشت و هر از چندگاهی در ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن pcworldrt.meeblog.ir/post/174‎Cached24 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از ... دانلود پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن - فایل ناب filedocx.blogsky.com/.../دانلود-پاورپوینت-بررسی-ماوس-و-اجزای-تشکیل-دهنده-آن‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن. دید کلی. •تا زمانی که ویندوز مایکروسافت عمومیت نیافته بود، موس نیز محبوبیت چندانی نداشت و هر ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن 9qocbz.kiadanlodce.ir/‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن - ساخت وبلاگ baludtabiat.aslblog.ir/post/887‎Cached7 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. دانلود پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن – خرید آنلاین و ... hyperdl.site/main/11395‎Cached25 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن ... دانلود (پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=8306‎Cached1 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن - دانلود ارزان فایل freedownloadf.rozblog.com/post/611‎Cachedپاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن. پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx ... دانلود فایل ( پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=9319‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک ... پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن 5b3id9.nikansefile.ir/‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت بررسی ماوس و اجزای تشکیل دهنده آن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پاورپوینت ...