دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش


کلیات ،تصریحات:

سازماندهی مستلزم آنست که منابع یعنی افراد، سرمایه ها و تجهیزات به مؤثرترین شیوه برای حصول اهداف فراهم گردد، بنابراین دیدگاه سازماندهی شامل ترکیب و یگانه سازی منابع است. برخی از صاحبنظران نیز سازماندهی را تقسیم کار و طبقه بندی وظایف دانسته اند. سازمان نظم و ترتیبی نسبتاً ثابت و همیشگی است که یک مؤسسه در چارچوب آن به فعالیت می پردازد.

در واقع ساختاری است که واحد اجرایی برنامه به خود می دهد تا در آن بتواند وظایف متعدد و متفاوت خود را در راه نیل به هدف یا اهداف تعیین شده تفکیک و ضمن تجزیة آن به جزئی ترین حد معقول یعنی تقسیم کار برحسب تخصص لازم بین افراد و گروهها بپردازد تا با ساده کردن و آسان ساختن وظایف ضمن سرعت بخشیدن به فعالیتها، از مسائل و مشکلات و علی الخصوص خستگی روحی و جسمی کارکنان بکاهد و با ایجاد پیوندی منطقی از راه سلسله مراتب با غیر از آن و هماهنگی بین گروههای متخصص روابط کاری و روش انجام دادن وظایف را تا حد ممکن مشخص نماید و نهایتاً مکان هر فعالیت را مشخص سازد.

هر مدیری باید خلاقیت داشته باشد، خلاقیت یعنی به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. تداوم حیات سازمانها به بازسازی آنها بستگی دارد. بازسازی سازمان ها از طریق هماهنگ کردن اهداف با وضعیت روز و اصلاح و بهبود روش های حصول این اهداف انجام می شود.
هر انسان مدیر یا غیر مدیری از استعداد خلاقیت برخوردار است. بنابراین نباید خلاقیت فقط در انحصار مدیران خاصی باشد زیرا آنچه که محکمتر از وجود استعداد خلاقیت است جلوگیری از عوامل بازدارنده ظهور آن است که در صورت آزادسازی ذهن از پیش فرض ها و الگوهای زنجیرهای ذهنی در مدت کوتاهی توان خلاقیت و به کارگیری فکرهای نو در عمل را می توان دو برابر افزایش داد.


برای موفق و مؤثر بودن توانایی های ذاتی و اکتسابی معینی لازم است. مدیر مؤثر نیاز به توانایی های فنی، انسانی، ادراکی، طراحی و حل مسائل دارد. یک مدیر موفق، نگرش و انگیزه های معینی دارد. پاداش های سازمانی (اضافه حقوق، ارتقاء و ...) و جو سازمانی بر انگیزه و انگیزش وی اثر دارد. یکی دیگر از عوال موفقیت، رویدادهای پیش بینی نشده و امدادهای غیبی است؛ زیرا همیشه توانایی های افراد نیست که برای ایشان موفقیت می آورد. بررسی میزان موفقیت و مؤثر بودن هر مدیر براساس دیدگاه و معیارهای سازمانی صورت می گیرد.


تعریف مدیریت
مدیریت فرآیند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام آموزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعاً باید گفت؛ که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدیریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار باید آموخت. در واقع بخشی را که با آموزشی فرا گرفته می شود علم مدیریت است. و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود، هنر مدیریت می نامند.
«به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن»


مقدمه:

تعریف کارورزی
این عمل به معنی فراگیری تخصصها، مهارتها و نیز به دست آوردن شناخت و آگاهی از طریق عمل است که فرد را برای پذیرش شغل جدید و یا انجام دادن وظایف مختلف در مقطع زمانی خاص، که از پیش تعیین شده است، آماده و تجهیز می کند. به عبارت دیگر، مهارت آموزی فعالتیی است که سازمانها برای تغییر رفتار یا ایجاد کردن رفتار و مهارت جدید در افراد از طریق فرآیند یادگیری با هدف افزایش اثربخشی و کارایی انجام می دهند.


تعاریف سازمان
سازمان عبارتست از مجموعه ای از نیروهای انسانی و سرمایه های مادی برای یک برنامه که به جهت تولید در یک محل استقرار می یابند. سازمان عبارتست از فرآیندهای ترکیب یافته ای که در آن افراد انسان با یکدیگر سلوک و رفتار متقابلی برای نیل با اهداف خود بروز می دهند. سازمان عبارتست از فرآیندهای متشکلی که براساس آن کلیه اعضا برای نیل به اهداف عینی و واقعی گروه به همکاری یکدیگر آیند.
سازمان عبارتست از شکل و ساختمان هر گروه متشکل که برای نیل به یک هدف مشترک فعالیت می کند.
سازمان عبارتست از سیستم آگاهانه هماهنگ شده فعالیتها یا نیروهای یک گروه متشکل از دو یا چند نفر.
سازمان عامل نظارت است.
پس میتوان گفت که سازمان یعنی ترتیب قسمتها در کنار هم به طوری که جمعاً بتوانند چون یک واحد عمل کنند. در کلیه تعاریفی که از سازمان به عمل آمده عواملی چون هدف و رسیدن به آن، تشکل

فهرست مطالب:

کلیات و تصریح

تعریف کارورزی

تعریف مدیریت

سازماندهی

اهم وظایف سازمانی کارشناسی دبیر خانه

مراحل کنترل نامه ها

کنترل مکاتبات

تعاریف،اصطلاحات،گردش مکاتبات

اسناد

ارزش اسناد برای دبیرخانه

تنوع پست سازمانی دبیر خانه

دفاتر اندیکاتور و اندکس

وسایل دبیرخانه

انواع قفسه ها

شرح وقایع

آشنایی با مکان

چارت سازمان

تحلیل مسائل اداری سازمان

جمع بندی

منابع وماخذ



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش

دانلود رایگان گزارش کارآموزی مدیریت در دبیرخانه آموزش و پرورش | کالج ... collegeprozheh.ir/کارآموزی-مدیریت-در-دبیرخانه-آموزش-و-پر/‎Cachedدانلود رایگان گزارش کارآموزی مدیریت در دبیرخانه آموزش و پرورش دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته مدیریت.. دانلود گزارش کارآموزی. فهرست: کلیات و تصریح تعریف ... دانلود رایگان گزارش کارآموزی مدیریت در دبیرخانه آموزش و پرورش ... https://www.linkedin.com/.../دانلود-رایگان-گزارش-کارآموزی-مدیریت-در-دبیرخانه-آموزش-کالج-پروژه‎Cached18 ژوئن 2016 ... چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی مدیریت در دبیرخانه آموزش و پرورش ” بدین شرح است: تعریف کارورزی این عمل به معنی فراگیری تخصصها، ... دانلود گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش - پروژه دات کام www.prozhe.com/گزارش-کار-در-دبیرخانه-آموزش-و-پرورش‎Cached17 ژوئن 2016 ... دانلود رایگان مقاله با عنوان " گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش " جهت ... خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ رشته علوم اجتماعی, رشته مدیریت, گزارش کارآموزی ارسال ... دانلود گزارش کارآموزی در اداره آموزش پرورش - پروژه دات کام www.prozhe.com/گزارش-کارآموزی-در-اداره-آموزش-پرورش‎Cached Similar27 سپتامبر 2012 ... عنوان گزارش : کارآموزی در اداره آموزش پرورش قالب بندی: Word قیمت : رایگان ... خواهشمند است در صورت امکان پاورپو ینت کتاب اصول مدیریت دکتر ... گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش nabproje.rozblog.com/.../-گزارش-کارآموزی-در-دبیرخانه-آموزش-و-پرورش-.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش دسته: روان شناسی بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 122 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 کلیات ... دانلود گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word - مرکز ... hejab14.ir/2016/11/17/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-دبیرخانه-آمو/‎Cached17 نوامبر 2016 ... به نام یکتا خالق بی همتا گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word فرمت فایل : Word (قابل ویرایش و تغییر) تعداد صفحات : ۴۶ صفحه ... دانلود گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word ... farataksell.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-دبیرخانه-آمو/‎Cachedبه نام یکتا خالق بی همتا  گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word فرمت فایل :  Word (قابل ویرایش و تغییر) تعداد صفحات : ۴۶ صفحه فایل ... دانلود گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش - پروژه www.takpd.ir/index.php/2013-11.../408-2016-06-18-14-41-10‎Cachedارزش اسناد برای دبیرخانه, اهم وظایف سازمانی کارشناسی دبیر خانه, تحلیل مسائل اداری سازمان, تعاریف،اصطلاحات،گردش مکاتبات, تنوع پست سازمانی دبیر خانه, ... دانلود گزارش کارآموزی در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word – فایل ... phd-file.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-دبیرخانه-آمو/‎Cached16 نوامبر 2016 ... به نام یکتا خالق بی همتا  گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت word فرمت فایل :  Word (قابل ویرایش و تغییر) تعداد ... دانلود رایگان گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش - ناجی بلاگ karamoozi.najiblog.com/vote/2-2‎Cached11 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کارآموزی در اداره آموزش پرورش - پروژه دات کام .... چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی مدیریت در دبیرخانه آموزش و پرورش ” بدین شرح ...