دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت

تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت


ناتوانی جنسی در مردان:

ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان این مشکل ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. امـا راه هـایی هـم وجـود دارد که بتـوان این مشکـل را بـدون اسـتـفاده از دارو بـرطـرف کـرد. پـس قـبـل از اینکه توی خـرج بیفتـید و از بعضی از این داروها که گاهی بسیار خطرناک هم هستند اسـتـفـاده کـنـید، بهتر است که این درمان های طبیعی را هم تجربه کنید.


ناتوانی جنسی چیست؟

در گذشته ناتوانی جنسی را در مردان عدم فعالیت آلت جنسی می دانستند اما امروزه علاوه بر این به معنای ناتوانی در بیرون راندن اسپرم هم می باشد.
دو نوع ناتوانی جنسی وجود دارد: اولیه و ثانویه. مردانی که ناتوانی جنسیشان از نوع اولیه است هیچگاه توانایی کافی برای انجام یک رابطه جنسی را به طور مطلوب نداشته اند. این نوع ناتوانی بسیار نادر است و معمولاً دلایل عمیق روانشناسی مثل ترس از صمیمیت، احساس گناه و اضطراب دارد.در ناتوانی جنسی ثانویه توانایی فعال شدن آلت جنسی بعد از مدت زمانی فعالیت نرمال از دست داده می شود، و این نوع متداول تر می باشد. مردانی که دچار ناتوانی جنسی ثانویه هستند فقط توانایی انجام 25 درصد از فعالیت جنسی را دارند. این نوع ناتوانی معمولاً به طور تدریجی ایجاد می شود و درمانش هم نسبت به نوع اول ساده تر می باشد.


دلایل بروز ناتوانی جنسی:

اگرچه مردان میانسال و کهنسال بیشتر در معرض این ناتوانی هستند، اما ناتوانی جنسی می تواند گریبان گیر هر مردی شود حتی در جوانان هم دیده شده است. طبق آمار حدوداً 10 تا 15 میلیون مرد در آمریکا با این مشکل دست به گریبانند. دلایل اصلی ناتوانی جنسی به شرح زیر است:


بیماری ها:

طبق تحقیقات پزشکی 70 درصد از ناتوانی های جنسی از عواقب ابتلای افراد به دیابت، بیماری های کلیه، سفت شدگی بافت ها، اختلالات غدد، بیماریهای آوندی، فشار خون بالا و همچنین بیماری های اعصاب می باشد. بین 50 تا 60 درصد کلیه افراد مبتلا به دیابت دچار ناتوانی جنسی هستند. ممکن است که ناتوانی جنسی علامتی برای ابتلای شما به بیماری جدی تر باشد که از آن خبر ندارید – پس اگر دچار ناتوانی جنسی هستید، سریعاً دنبال درمان های تخصصی باشید.

فهرست:

ناتوانی جنسی در مردان

داروهای موثر در تحریک تخمک گذاری

روش های انتخاب جنسیت جنین

سرطان تخمدان



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت

دانلود تحقیق و مقاله درباره تنظیم خانواده و جمعیت www.dlbartar.com/مقاله-درباره-تنظیم-خانواده/‎Cached Similar26 آگوست 2015 ... تحقیق و مقاله ای درباره تنظیم خانواده و جمعیت را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت www.asemankafinet.ir/.../تحقیق-در-مورد-تنظیم-خانواده-و-جمعیت.aspx‎Cached Similarتحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت,سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات ارتقای شغلی دبیران - اقدام پژوهی - گزارش تخصصی معلمان - تحقیق. تحقیق تنظیم خانواده و جمعیت - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی bankmaghale.ir/تحقیق-تنظیم-خانواده-و-جمعیت/‎Cachedبلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود تحقیق تنظیم خانواده و جمعیت نمایش ... بعضی عصب ها، بافت ها، ماهیچه ها و شریان های مورد نیاز به ناتوانی جنسی منجر شوند. یه مقاله کامل در مورد تنظیم خانواده( همراه با منابع و مأخذ) - For All www.zigguratco.loxblog.com/.../یه%20مقاله%20کامل%20در%20مورد%20تنظیم%20خانواده(%20هم...‎Cachedآنچه که از تنظیم خانواده به اذهان عمومی متبادر می‌شود, کنترل و ایجاد محدودیت در زایش است. رشد جمعیت در دهه‌های گذشته, برخورداری از امکانات بهداشتی و غیره, جوامع و ... تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت... - فروشگاه اینترنتی دانشجو ... https://www.facebook.com/forooshgah.../posts/144083195783931‎Cached Similarتحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت http://www.4shared.com/file/9Wj7I40s/ kandom.html نرم افزار Borland C++ 5.02... همراه - جمعیت و تنظیم خانواده www.drheravi.blogfa.com/post-8.aspx‎Cachedسیاستهای جمعیتی مبتنی بر تنظیم خانواده ایران در دو مرحله اتخاذ و به مورد اجرا ..... درمانی برای جمعیتهای مورد مطالعه و فراهم می سازد دانشی که با بررسی و تحقیق در ... مقاله : جمعیت و تنظیم خانواده: : خانواده خوشبخت : : تنظیم خانواده ... tebyan-zn.ir/Article/blest_family/Family.../خانواده.../62482.html‎Cached Similarخانواده' alt='جمعیت و تنظیم خانواده' /> واحد خانواده خوشبخت تبیان زنجان- ... بدیهی است که در این مورد بیش از هر چیز بایستی به شرایط فرهنگی و اقتصادی هر جامعه توجه ... سلام! - تحقیق تنظیم خانواده kanaany.blogfa.com/post-58.aspx‎Cached Similarتحقیق تنظیم خانواده - اطلاعات عمومی. ... 5-جمعیت اصلی و فرعی:در بررسی های جمعیتی کل جمعیت منطقه مورد مطالعه را جمعیت اصلی و جمعیت بخش های کوچکی از آن را ... کافی نت دانشجویان - تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت 4223682.blogfa.com/post-900.aspx‎Cached Similarکافی نت دانشجویان - تحقیق در مورد تنظیم خانواده و جمعیت - ... اما برای زنان مبتلا به سرطان تخمدان، امید این است که آگاهی بیشتر در مورد آنها به تشخیص زودرس و درمان ... مجموعه مقالات مرتبط با درس تنظیم خانواده گروه 1 - سید علی محمد موسوی theologian.ir/articles/درس...خانواده/6-درس-تنظیم-خانواده-گروه-1.html‎Cached Similar24 نوامبر 2014 ... مقاله مرتبط با درس دانش خانواده. عنوان مقاله : مجموعه مقالات مرتبط با درس تنظیم خانواده گروه 1. 1 - بررسی دیدگاه زنان شاغل درباره تأثیر اشتغال زنان ...