دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا

پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا


مجتمع تجاری دهخدا ::.


Òساختمان در خیابان امام خمینی در فاصله در فاصله 100 متری ایستگاه خط یک قطار شهری مشهد مقدس و 20 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر و در مجاورت ایستگاه اتوبوس منتهی به حرم مطهر واقع شده است و با دید مستقیم از تراس به حرم مطهر موقعیت بسیار جالبی دارد. ضمناً روی تراس امکان نسب تابلوهای تبلیغاتی و راهنما وجود دارد.


موقعیت مجتمع بر روی نقشه ::.

مشخصات فنی ::


Òاسکلت ساختمان به صورت اسکلت فلزی با در نظر گرفتن همه استانداردهای ویژه این گونه ساختمانها محاسبه و اجرا شده است. Òفونداسیون ترکیبی از رادیه و پی های پیوسته محاسبه و اجرا شده است. Òسیستم آبرسانی از آب شبکه شهری و با استفاده از پمپاژ و منبع ذخیره آب در بالا بهره گرفته شده است. Òسیستم برق رسانی از برق شبکه و با 14 کنتور وصل و قابل افزایش تا کنون 22 کنتور (که برای ایجاد این ظرفیت کابل اختصاصی از نزدیکترین پست برق با کابل اختصاصی 95*3 به ساختمان وصل شده است). Òآسانسور 6 نفره در 7 ایستگاه از نوع گیلان آسانسور سیستم حرارتی و برودتی چیلر که برای نوع آن می توان با نظر خریدار محترم انتخاب مناسب داشت.



مشخصات معماری ::


Òزیربنای ساختمان حدود 1450 متر مربع و دارای نمای رومی می باشد. Òساختمان در 7 طبقه و 15 واحد آپارتمان با سرویس کامل به علاوه فروشگاه بزرگ در همکف ( ساختمان قابل استفاده فروشگاه تعاونی و یا تفکیک به 5 فروشگاه مجزا ) ضمناً فروشگاه مذکور هم اکنون با دکوراسیون تزیین شده، با کف سنگ گرانیت، برنز کاری بدنه، سیستم نور غیرمستقیم، دارای گچ بری های زیبا، دارای شیشه سکوریت پرده کرکره است و مجزاست.

Òزیر زمین شامل یک محوطه قابل استفاده و سنگ کاری شده با سنگ گرانیت در کف و بدنه می باشد که مساحت آن منهای موتورخانه و راه پله 125 متر مربع است و دارای ممر ورود و خروج جداگانه می باشد. Òراه پله و سرویسهای عمومی ساختمان سنگ گرانیت و سرویسهای داخلی کاشی و سرویسهای بهداشتی قابل انتخاب توسط خریدار است. ضمناً نقشه ها و پلان معماری به پیوست می باشد. Òقابل توجه اینکه کلیه دربها از چوب ملچ به صورت ماسیو قاب تنگه ملچ دورو اجرا شده است و دربهای هر طبقه دارای یک طرح است.


مشخصات پارکینگ و متراژ زمین ::


Òزمین ساختمان حدود 475 متر مربع است. در ضلع شرقی متصل به ساختمان یک باب مستقل با دسترسی جداگانه از کوچه 4 متری بغل ساختمان برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. حیاط در نظر گرفته شده جهت پارکینگ دارای حدود 280 متر بنای قابل سکونت می باشد.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا

دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا -کامل و جامع – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper10597.html‎Cached26 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا وارد شده اید. پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا - mjblog.ir novinparsaa.mjblog.ir/post/208‎Cached27 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا - مدرسه مجازی دانلود فایل schoolfile.parsiblog.com/Posts/1036/‎Cached11 نوامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا. درود بر شما. به دانشگاه مجازی آفمَس خوش آمدید. در این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت بررسی ... دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا – خرید آنلاین و دریافت ... www.novinmgali.ir/?p=5308‎Cached10 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا)شما را ... پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا 28mehr95.aramblog.ir/tag/پاورپوینت+بررسی+مجتمع+تجاری+دهخدا‎Cachedدر این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع مد نظر شماست . شما پس از کلیک روی تصویر ... پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا | آفمَس دات نت ofmas.net/پاورپوینت-بررسی-مجتمع-تجاری-دهخدا/‎Cachedپاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدادر ۱۹اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. —————————————————————————-. مجتمع تجاری دهخدا ::. پاورپوینت-بررسی-مجتمع-تجاری-دهخدا - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/tag-پاورپوینت-بررسی-مجتمع-تجاری-دهخدا.aspx‎Cachedبخش همکاران. ورود همکار تبلیغ کننده · ثبت نام همکار تبلیغ کننده. بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'پاورپوینت-بررسی-مجتمع-تجاری-دهخدا' هستند . پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا - دانلود مقاله و پروژه gproject.ofmas.ir/product-350601-mojtame-tejari-dehkhoda.aspx‎Cachedپاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدادر 19اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. مجتمع تجاری دهخدا ::. Òساختمان در خیابان امام خمینی در فاصله در فاصله 100 متری ... خرید و دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا – دانلود گستر www.zdownloadp30.ir/paper/10570.php‎Cached23 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا)) وارد صفحه فروش ... دانلود (پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا) 7oy8r2.kiadanlodce.ir/‎Cachedامیدوارم بهره کافی را از پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا ببرید پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدادر 19اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. ادامه مطلب ...