دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله در مورد صابون

مقاله در مورد صابون


فصل اول: ویژگی های فرایند ‚ نکات فنی و شرایط عملیاتی

مواد اولیه پس از ورود به واحد انبار ذخیره و آنگاه بطور جداگانه توزین ووارد تانکهای ذوب مربوطه ( چربی -سود -آب نمک ) می گردند .

عمل ذوب توسط بخار انجام می گیرد و مواد توسط پمپ های انتقال به دیگ پخت صابون انتقال می یابند در آنجا درجه حرارتی بین 100 – 80 درجه سانتی گراد ( بسته به نوع صابون و

فرمولاسیون ) مدت 4 تا 5 ساعت حرارت دیده عمل پخت صابون نسبتا تکمیل گردد پس از مرحله تولید چربی به صابون ‚ به علت اینکه جرم حجمی صابون پخته شده کمتر و گلیسیرین بیشتر است فاز پایینی که شامل گلیسیرین است تخلیه و فاز بالائی وارد خشک کن میگردد .فاز حاوی گلیسیرین که با نمک و…. آغشته است می تواند برای استهصال گلیسیرین مورد باز یابی قرارگیرد که چون عمل پر هزینه ایست معمولا به همان صورت اولیه برای استفاده به کارخانه های کود شیمیایی فروخته میشود .

فاز وارد شده به خشک کن با از دست دادن رطوبت به صورت قطعات سفتی در آمده که پس از عبور از رنده مجددا خرد شده آنگاه در ذخیره می گردد . پس از آن وارد میکسر شده همراه با اسنس و رنگ و دی اکسید تیتانیم سیلیکات سدیم مخلوت می گردد . آنگاه جهت اختلاط بیشتر که باعث بالا رفتن کیفیت صابون می شود از دستگاه تری رول که سه غلتک افقی با حرکت در جهت مخالف است استفاده می شود .صابون پس از عبور از تری رول به صورت ورقه های نازک در آمده وارد دستگاه ماکارونی کن شده که در آن ‚ به صورت رشته های باریکی در می اید .

مرحله بعدی دستگاه شمش کن یا پلادر است که مجددا در آن صابون پخته شده با عبور از مسیربرش به قطعات مورد نظر بریده و سپس در ماشین پرس علامت مربوطه روی آن حک میشود و به قسمت بسته بندی رفته آماده ارائه به بازار می گردد . مدت زمان لازم جهت پر کردن دیگ های پخت یک ساعت و تخلیه و شستشو نیم ساعت می باشد .

فهرست:

فصل اول: ویژگی های فرایند ‚ نکات فنی و شرایط عملیاتی

فصل دوم: چگونگی بسته بندی اجزا و قطات متشک

فصل سوم: بررسی فنی جهت آشنایی به روشهای تولید وبرآوردهای فنی جهت انجام محاسبات اساسی در تعیین مقادیر ما یحتاج واحدهای فارغ از مسایل حقیقی و متکی بر استدلالات کافی و به اساس اصول هر صنعت با ذکر ماخذ و منابع معتبد علمی:

فصل چهارم: تدوین و تشریح و جداول هزینه های اصلی واحد از جمله ارزش مواد اولیه به ازای هر یک محصولات تأمین انرژی (آب و برق و…) خدمات نیروی انسانی.





خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورد صابون

مقاله درباره صابون و مواد تشکیل دهنده آن - سیستم همکاری در فروش فایل hdaneshjoo.com/.../مقاله-درباره-صابون-و-مواد-تشکیل-دهنده-آن‎Cached Similarدر شیمی، صابون، نمک یک اسید چرپ است. صابون‌ها عمدتاً برای شستشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شوند ولی در ریسیدن پارچه هم از صابون‌ها استفاده می‌گردد و جز ... مقاله : صابون چیست ، تاریخچه صابون : تبیان زنجان tebyan-zn.ir/detailed-papers/.../صابون+چیست...صابون/default.html‎Cached Similarموسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER صابون چیست ؟ - تاریخچه صابون صنعت صابون‌سازی ، ریشه در بیش از ... تحقیق در مورد صابون سازی - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-صابون-سازی.htm‎Cached Similarصابون سازیتاریخچهصنعت صابون سازی ریشه در بیش از 2000 سال گذشته دارد. در حفاریهای بمبئی یک کارخانه صابون سازی پیدا شده است. با این حال، در میان بسیاری ... همه چیز در مورد صابون ها www.ekimia.com/?section=articles&q=21‎Cached Similarهمه چیز در مورد صابون ها. گروه مقاله :صنایع بهداشتی و شوینده ها. صابون دارای قدمتی بالغ بر 2300 سال می باشد.در حقیقت برخی معتقدند صابون در 600 سال پیش از میلاد ... دانلود تحقیق و مقاله پیرامون صابون و ویژگی های آن - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-تحقیق-صابون-مقاله-صابون‎Cached Similar1 مه 2010 ... صابون یکی از مواد شوینده است که معمولا از نمک‌های سدیم یا پتاسیم و اسیدهای ... من پروژه در مورد تولید مواد شوینده مربوط به رشته مکانیک میخواستم که ... دانلود تحقیق در مورد صابون رشته شیمی - دانلود برتر www.dlbartar.com/.../دانلود-تحقیق-در-مورد-صابون-رشته-شیمی/‎Cached Similar13 جولای 2015 ... امروز برای شما دوستان محترم سایت مقاله ای در رابطه با صابون و ویژگی های آن برای رشته شیمی آماده دانلود کرده ایم.صابون یکی از مواد شوینده است که ... دانلود تحقیق و مقاله درباره صابون و ویژگی های آن رشته شیمی www.dlbartar.com/دانلود-مقاله-صابون-و-ویژگی-های-آن/‎Cached Similar13 جولای 2015 ... امروز برای شما دوستان محترم سایت مقاله ای در رابطه با صابون و ویژگی های آن برای رشته شیمی آماده دانلود کرده ایم.صابون یکی از مواد شوینده است که ... تحقیق درباره صابون - سایت شیمی کاربردی دانشگاه گلستان shimidl.ir/tag/تحقیق+درباره+صابون‎Cached Similarدانلود مقاله ای درباره صابون و خواص آن. پیرامون : ویژگی های فرآیند ، نکات فنی و شزایط عملیاتی. فرمولاسیون. صابون پرچرب. صابون رختشوئی. صابون بچه. پژوهش و تحقیق - تهیه صابون engineeradnansherifi.blogfa.com/post/7‎Cached Similarمواد شوینده سنتزی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند صابون ، از یک زنجیر هیدروکربن متصل به نمک یک اسید محلول در آب تشکیل شده است. البته در ... دانلود مقاله در مورد صابون و ویژگی های آن - آزمون azmoonumsu.ir/دانلود-مقاله-در-مورد-صابون-و-ویژگی-های-آ/‎Cached16 ژانویه 2015 ... صابون بهداشتی,صابون پر چرب,صابون و ویژگی های آن,دانلود مقاله در مورد صابون و ویژگی های آن,مقالات شیمی,مهندسی شیمی,مقالات مهندسی شیمی,دانلود ...