دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت

تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت

در روز شنبه 31/6/80 در نمازخانه دادگستری کل خراسان که بعنوان سالن اجتماعات مورد استفاده قرار می گیرد اولین جلسه محاکمه مردی که 16 زن را طی حدود یکسال بقتل رسانده بود برگزار می شد برای دقایقی حدود یک ربع ساعت در جلسه مذکور شرکت کردم بعلت انبوه جمعیت اعم از اولیاء دم و مردم عادی و قلت جا از ورود مردم جلوگیری می شد زیرا صندلی خالی برای نشستن وجودنداشت-

معذالک یکی از دست اندرکاران وقتی دید من می خواهم به جلسه بروم به مامورین جلو سالن مطلب را گرفت و آنها نیز راه را برای ورود من به سالن گشودند اگرچه حدود ظهر بود و عده ای نیز محل را ترک کرده بودند اگرچه صندلی خالی بندرت یافت می شد ولی جمعیتی هم در بیرون برای ورود انتظار نمی کشیدند ولی اگر اعلام میشد صندلی خالی وجود دارد به تعداد صندلی های خالی به افراد اجازه ورود می دادند بهرحال من رفتم و یک صندلی خالی بود و نشسام، جمعیت به تقریب حدود دویست نفر تا دویست و پنجاه نفر بودند و وسایل عکسبرداری از رادیو و تلویزیون و روزنامه در سالن وجود داشت و خبرنگاران نیز مشغول نوشتن و عکاسان نیز عکس می گرفتند و در صفحه تلویزیون در را بسته مانند نیز سالن و متهم و حاضرین نشان داده می شدند.

متهم در کمال خونسردی اقرار میکرد که قتلها را مرتکب شده است تعدادی از آنها را با موتورسیکلت حمل کرده است اعم از وقتی که زنده بوده اند که بر ترک موتور سوار میکرده و هنگامی که آنها را به قتل نیز می رسانده است با چادری که داشته مثل ساک آن را محکم می بسته و در بغل از طبقه فوقانی به طبقه تحتانی منتقل می نموده است و آنها را با طنابی که مخصوص ترک بند بوده است محکم می کرده و به محلی خلوت برده و در آنجا رها میکرده است بدین ترتیب که طنابها را باز و پس از آزاد شدن جسد آنرا برداشته و روی زمین قرار می داده است و محل ها نیز نسبتاً مشخص بوده اند حاشیه صدمتری کمربندی بلوار قائم یا خیام شمالی که نقاط خلوت و در دست ساخت می باشند و وقتی که ماشین داشته پس از قتل آنها را در صندوق عقب قرار می داده است و به نقاط مذکور منتقل می کرده است و این محل جنازه ها پس از تاریکی شب انجام می گردیده است و فقط یکی در روز انجام شده است که جنازه مذکور را به جاده سنتو برده و مابین جاده قوچان و سنتو در بیابانها انداخته است بر ترتیب متهم می گفت ما جمهوری اسلامی برقرار کردیم که فساد نباشد بیشتر شد بعد گفتیم اسلامی محمدی داریم فساد باز هم افزایش یافت و امسال را سال علوی نامیده ایم ولی سیر سعودی فساد ادامه دارد و من برای مبارزه با فساد اینکار را می کرده ایم و می دانستم که این عمل نیز پایانی دارد اکنون نمی دانم کارهای من افتخار است یا ننگ آور می باشند و به هر حال نگرانی از دستگیری نیز نداشتم.

تفاوتهای قدرت مادی و معنوی

قدرت مادی بانگیزه توسعه دایره قدرت از صفات و آز و تکاثر طلبی و زیاده طلبی بعنوان وسیله استفاده مینماید تا قوی تر شود البته این وضعیت نگاه ماده را مانع میسازد ولی از دیدگاه دیگر می توان گفت که آدمی اسیر و بازیچه صفات مذکور گردیده است و آدمی انسانیت خود را در چنگال آنها اسیر نموده است وسایلی که می بایست در اختیار و سیتره انسانیت آدمی باشند امروز او را مقهور کرد و به بند کشیده اند اینها وسیله بوده اند اما امروز به حکومیت رسیده اند و چنگال خود را تا عرفق در جان انسان فرو کرده اند و از او یک وسیله ساخته اند و او را بنده خود کرده اند و هر چه بیشتر در این راه پیش رود بیشتر در غرقاب فرو خواهد رفت و مغروق این امیال مهار گسیخته خواهد شد و در زیر سم آنها لگدمال و پایکوب خواهد گردید.

قدرت مادی به نکات ضعف آدمی در چشم ظاهربین پوشش میدهد این خاصیت قدرت مادی است که آدم ناتوان را در پشت سیر قدرت مادی توانا و برومند نشان میدهد اگر این قدرت مادی از او سلب می شود حشمت و اعتبار و بزرگی او سقوط خواهد کرد و فرو خواهد ریخت در اینجا نکته اساسی که نادیده گرفته شده است که همانا گوهر آفرینش و خلقت اوست آدمی بمدد این آفرینش این توانائی راپیدا کرده است که در صدد جلب منافع مالی قدرت مادی برآید ولی امروز که آنها را یافته است از اساس آفرینش و گوهر خلقت خود فراموش کرده و آن را به نسیان سپرده است بدلی را بجای اصل پذیرفته است امر قلابی را بجای امر واقعی کرده است و متاسفانه امر چنان بر او مشتبه شده که در شناخت واقعیت دچار انحراف گردیده است و واقعیت را نمی بیند و چشم خود را بروی واقعیت بسته است .

گویا که چنین واقعیت و حقیقتی وجود خارجی نداشته و ندارد معیار و میزان او همان ظاهر است که اکنون ملموس میباشد فریفته و اسیر بازیچه های شده است که خود یدست خود آنها را ایجاد کرده است و خوشحال و شادمان و مغرور از این وضعیت نیز میباشد گوهر ناب وجود خویش و هویت خود را از دست داده است ولی هیچگاه هراسان و نگران آن نمیباشد بلکه بداشته های تصنعی و ظاهری دلخوش و خرسند است زیرا این وضعیت برایش ارزش تلقی میشود زر و زور آنچنان قدرت پوشالی باو بخشیده اند که مانع از واقعیات را بچشم خویش ببینید حجابی سخت سنگین در برابر دیدگان او کشیده شده که واقعیت را درک و لمس نمیکند گویی خودش دست افشان و پایکوبان باین وضعیت تسلیم کرده و رضا داده است و حاضر نیست به واقعیتی در وراء این امور بنگرد ماهیت و هویت خود را باخته است و به ظاهر فراهم آمده پوشالی ساخته است زمان غفلت او هر چه بیشتر شود حجابها ضخیم تر و کلفت تر و افزون تر میشود و باز شدن چشم وی به حقیقت سخت تر و سنگین تر میشود باید هشدار به او داد که زندگی مادی همه چیز نمیباشد زندگی مادی وسیله ای که باید از آن در راه رسیدن به مقصود استفاده کرد باید این تذکر و پند را برای او تکرار کرد تا چشم دل او باز شود تا گوش هوش شنوا گردد حیف است که گوهر وجودی خویش را گم کرده باشد و به سراب و بازیچه ها پناه برده باشد که فردا وقتی خود را یافت دچار حسرت و اندوه بی پایان برگذشته نابسامان خود نشود باید او را بیدار کرد باید او را بیدار کرد.

نوع فایل: word

سایز: 30.6 KB

تعداد صفحه:38



خرید فایل



لینک منبع :تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت

فروش فایل تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file8636.html‎Cached1 آگوست 2016 ... شما به صفحه اختصاصی تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. دانلود مقاله در مورد تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت tdamgve-m.lel.ir/‎Cached21 آگوست 2016 ... دانلود مقاله تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت ,دانلود پایان نامه تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت ,دانلود جزوه تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت ... تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت - سیمکا - فایل ناب simkaco.filenab.com/product-64626-takgikg.aspx‎Cachedتعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت. در روز شنبه 31/6/80 در نمازخانه دادگستری کل خراسان که بعنوان سالن اجتماعات مورد استفاده قرار می گیرد اولین جلسه محاکمه مردی که ... تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت profiles.cero.ir/product-291147-تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قانون-و-عدالت.aspx‎Cachedدانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود ... تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قانون-و-عدالت - فایل prozhe20.cero.ir/tag-تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قانون-و-عدالت.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قانون-و-عدالت' هستند ... هرگون کپی برداری از مطالب این فروشگاه طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای پیگرد قانونی دارد. دانلود تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت – خرید آنلاین و دریافت ... harirdlc.ir/article/1021‎Cached8 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از تعارض ... دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت - نیک فایل nikfike.blogsky.com/.../دانلود-پایان-نامه-درباره-تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قانون-و-عدالت دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت. اختصاصی از نیک فایل دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت دانلود با لینک مستقیم ... دانلود فایل ( تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت) 8l4sk8.nikandlc.ir/‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید به صفحه دانلود فایل(تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. کویر دانلود » دریافت فایل تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت ... kavirdlc.ir/دریافت-فایل-تعارض-دیدگاهها-از-منظر-قان/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت وارد شده اید. دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت – گوگل فایل google-file.ir/دانلود-پایان-نامه-درباره-تعارض-دیدگاه/‎Cached1 نوامبر 2016 ... دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت. دانلود رایگان دانلود پایان نامه درباره تعارض دیدگاهها از منظر قانون و عدالت ، مقاله ، تحقیق.