دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت مشاوره در ایدز

پاورپوینت مشاوره در ایدز



اصول مشاوره

مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در جستجو و کشف روش هایی برای زیستن خلاقانه تر، تصمیم گیری و تغییر رفتارکمک می کند.

مشاوره در خصوص HIV/AIDS : یک مکالمه محرمانه بین مشاور و مراجع با هدف توانمندسازی مراجع برای مقابله با استرس و اتخاذ تصمیم شخصی در مورد HIV/AIDS می باشد ( 1994-WHO).


یک مشاوره صحیح به مراجع
کمک می کند تا:

مشکل موجود را به درستی شناسایی کند

اطلاعات مورد نیاز را کسب کند

راه ها و امکانات مختلف را شناسایی کند

نتیجه و پیامد راه های مختلف را ارزیابی کند

تصمیم گیری کند

مسئولیت تصمیم و عملش را بپذیرد

نتیجه تصمیم را ارزیابی کند (بررسی علل موفقیت و شکست و استفاده آتی)


مشاوره صحیح :

توصیه کردن

دستورالعمل دادن

فقط ارائه آموزش و اطلاعات

گپ زدن

بازجویی کردن

اعتراف گرفتن

موعظه کردن

اطمینان بخشی غیر واقعی

دلداری دادن (کوچک نمایی مشکل موجود)

نیست


اجزای یک مشاوره صحیح

زمان کافی

پذیرش مراجع

در دسترس بودن مشاور

ثبات و صحت اطلاعات

رعایت رازداری



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مشاوره در ایدز

پاورپوینت مشاوره در ایدز - همکاری در فروش فایل mastanehoinline.marketfile.ir/product-42791-moshavere-dar-aids.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز پاورپوینت مشاوره در ایدز بررسی مشاوره در ایدز مشاوره در ایدز تحقیق مشاوره در ایدز مقاله مشاوره در ایدز ایدز. پاورپوینت مشاوره ایدز - مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران aids.ir/.../VCT،پاورپوینت%20ایدز،پاورپوینت%20مشاوره%20ایدز‎Cachedجستجوی "VCT،پاورپوینت ایدز،پاورپوینت مشاوره ایدز". متاسفانه جستجو به ... ٣٢٦٦ - امکان سرایت ایدز از طریق آب چشم یا اشک چشم یا زلالیه میباشد؟ به عنوان مثال با ... دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز - فایل ناب filedocx.blogsky.com/1395/07/.../دانلود-پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز‎Cached13 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت مشاوره در ایدزدر 41 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx. دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز پاورپوینت مشاوره در ایدز بررسی مشاوره در ایدز ... پاورپوینت مشاوره در ایدز mofiddownload.filenab.com/product-64681-moshavere-dar-aids.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز پاورپوینت مشاوره در ایدز بررسی مشاوره در ایدز مشاوره در ایدز تحقیق مشاوره در ایدز مقاله مشاوره در ایدز ایدز پروژه پژوهش مقاله جزوه ... دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز - د.م منتظر www.ppt.ir/Download.../1c454a67-7ac6-414e-999c-b23681091dd3‎Cachedدانلود پاورپوینتelseدانلود مشاوره در ایدز ، برچسب ها : مشاوره در ایدز روانشناسی ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/دانلود-پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز/‎Cached6 ا کتبر 2016 ... مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در جستجو و کشف روش هایی برای زیستن خلاقانه تر، تصمیم گیری و ... دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/tag/دانلود-پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز/‎Cachedدانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در جستجو و کشف روش هایی برای زیستن خلاقانه تر، ... دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/دانلود-پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در جستجو و کشف روش هایی برای زیستن خلاقانه تر، تصمیم گیری و ... پاورپوینت مشاوره در ایدز crimekaramell.rozblog.com/.../پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز.html‎Cached16 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت مشاوره در ایدز 1 . مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران - پاورپوینت با موضوع مشاوره… دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز - گالری هفت galleryhaft.ir/دانلود-پاورپوینت-مشاوره-در-ایدز/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... مکان شما: خانه / علوم پزشکی / دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز ... مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در ...