دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface)

پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface)


مقدمه:

تمامی عملیات و تجربیاتی که با کامپیوتر در رابطه با کنترل و یا سرپرستی و نظارت انجام می شود، مستلزم وجود ارتباطات صحیحی با دنیای خارج است. یک برنامه باید بتواند اطلاعات خارجی را ضبط کند، داده ها را بگیرد و تجهیزات خارجی را کنترل کند.
به طور معمول، دروازه عبور به دنیای خارج ، مدار های واسط هستند.
واسط های موجود در کامپیوتر های شخصی از جمله: واسط سریال ، واسط چاپگر و واسط دسته بازی را می توان اغلب به طور مستقیم به دنیای خارج وصل کرد. لذا در بسیاری موارد نیاز به اضافه کردن سخت افزار وجود ندارد.
به عنوان مثال می توان از واسط سریال بدون آنکه نیازی به تقویت وجود داشته باشد، برای راه اندازی مستقیم LED ها استفاده کرد. همچنین می توان توسط واسط چاپگر، تنها از چند قطعه استفاده کرد ولی این کار موجب پیچیدگی برنامه نویسی نرم افزار مربوطه و تا حدی پایین آمدن سرعت اجرای عملیات می شود. در مجموع، این واسط برای اجرای پروژه هایی که خطوط ورودی و خروجی زیادی دارند مناسب است.


معرفی DLL و نحوه فراخوانی آن :

مشکل اصلی که تحت سیستم عامل ویندوز وجود دارد، دریافت اطلاعات از واسط های کامپیوتر می باشد. لذا به همین منظور یک فایل DLL عمومی به نام PORT.DLL طراحی گردید. این فایل شامل مجموعه ای از روال هاست که می توان آنها را از داخل زیر برنامه ها فراخوانی نمود و در زمان اجرای برنامه ، آنها را بارگذاری و در برنامه کاربردی مربوطه استفاده کرد.
اگر این فایل را در دایرکتوری system ویندوز کپی کنید، در تمام برنامه ها قابل استفاده خواهد بود. البته می توان این فایل را در داخل دایرکتوری ای که فایل exe در آن وجود دارد نیز قرار داد.
توسعه این DLL امکان دسترسی به هر سخت افزار را می دهد، البته این روش ها خلاف فلسفه ویندوز است چرا که در ویندوز ترجیح داده می شود که به سخت افزارها، از طریق راه انداز آنها دسترسی پیدا کرد.
زبان های برنامه نویسی برای سیستم عامل ویندوز را می توان ویژوال بیسیک و دلفی و برای سیستم عامل داس، بیسیک و پاسکال را نام برد.
برنامه هایی که تحت ویژوال بیسیک و دلفی ایجاد می شود، احتمال آن وجود دارد که در یک کامپیوتر عملکرد درستی نداشته باشد. زیرا امکان دارد که یک سیستم واسط روی کامپیوتر بخصوص، به گونه ای متفاوت نصب شده باشد و یا با نگارش جدیدی از ویندوز مواجه شود که با روش متفاوتی سیستم های واسط را کنترل می کند.
برای دسترسی به آدرس درگاه های مجزای کامپیوتر، فایل DLL دارای دو تابع مخصوص است. این توابع عبارتند از :
خروجی داده ها از یک آدرس OUTPORT
خواندن داده ها از یک آدرس INPORT



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface)

پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) - دانلود پروژه و ... proje20.filenab.com/product-65067-PC-Interface.aspx‎Cachedفرمت فایل: pptx حجم فایل: 757 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15. پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) در 15 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) - دانلود پروژه و مقاله 20proje20.rozblog.com/.../پاورپوینت-بررسی-رابط-کامپیوتر-pc-interface.html‎Cached16 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 757 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) دسته: کامپیوتر ... maghaleshop.rozblog.com/.../-پاورپوینت-بررسی-رابط-کامپیوتر-pc-interface-.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 757 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) kuktelvizhe.rozblog.com/.../-پاورپوینت-بررسی-رابط-کامپیوتر-pc-interface.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) 1 . پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) - سنا -… پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) - فروشگاه ... townstore.avablog.ir/.../پاورپوینت+بررسی+رابط+کامپیوتر+(PC+Interface)‎Cached20 سپتامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface). 13 نوامبر 2012 ... در این مقاله تمرکز اصلی روی مواردی است که حین خرید لپ تاپ باید آنها را ... دانلود تحقیق و مقاله - rss harooz-rzb.soghady.ir/page-600994.html‎Cached2 روز پیش ... ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) · بررسی سیستم ... نقد دهم حسابداری | فیلم عشق حرف حالیش نمیشه قسمت18 | پاورپوینت ادراک ... روابط اخلاقی متقابل زن و شوهر درس خانواده در اسلام پودمان حقوق خانواده ... pooyafile.blogsky.com/1395/04/23/post-4711/‎Cached13 جولای 2016 ... ... زبان دلفی Delphi · پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) ... بررسی این موضوع از دو نظر ضرورت دارد؛ نخست آنکه امروزه بر اثر ضعف ... پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب crm.pishroblog.ir/Post/86‎Cached1 روز پیش ... پاورپوینت بررسی رابط کامپیوتر (PC Interface) · کتاب مدیریت ... پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب. تاریخ : 18 آذر ... [PPT] 2 . هارد و فلاپی ssu.ac.ir/fileadmin/templates/fa/.../IT/hard_disk___flopy.ppt‎Cached SimilarSCSI: Small Computer System Interface یک رابط متکی به پردازنده در سطح سیستم که برای ارتباط اجزای ... در این مقاله ، به بررسی پارامترهای هارد دیسک خواهیم پرداخت . .... مخصوصا سرعت این درایو برای مسئولین PC World بسیار قابل تحسین بود. همه چیز درمورد کامپیوتر - ICDL - آموزش کامپیوتر گام به گام www.20it.blogfa.com/post-8.aspx‎Cached Similarشاید در میان این همه مطلب و مقاله تخصصی، بحث در باره اینکه «کامپیوتر چیست؟ .... این اطلاعات مشخص می کنند که PC - Personal computer ، در حال بررسی سخت افزار و نرم افزار شماست ..... مبتنی بر رابط گرافیکی شاهد حکومت زبان cobol بر امپراطوری کامپیوتر بودیم. .... 1- کارت شبکه ( NIC ) که مخفف Network Interface Card میباشد.