دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

___________

سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF

بنیاد علوم ملی نخستین آژانس فدرال است که علوم اساس و تحقیقات مهندسی در حدود کشف در تمام زمینه ها، و آموزش علوم و مهندسی در تمامی مراحل حمایت می کند. برای بیش از نیم قرن، سرمایه گذاریهای NSF در علوم جدید نتیجه داده است و تولید کلاس جهانی علوم و نیروی کار مهندسی را فعال ساخته است. نوع آوریهای براساس تکنولوژی را پرورش داده است و شکوفایی اقتصادی J.S. را نیرومند کرده است.

وظایف NSF

ترویج ترقی علم و پیشروی در سلامت ملی، شکوفایی، رفاه، حفظ کردن دفاع ملی (قانون NSF در 1950)

اهداف راهبردی NSF

اکتشاف: گسترش مزهای دانایی، یادگیری: پیشرفت S&E نیروی کار و سواد علمی، تحقیقات زیربنایی: مساحت تجهیزات و تأسیسات پیشرفته، نظارت: تقویت برتری در تحقیقات S&E و آموزش

فاکتورهای زیادی در موفقیت کلی NSF مؤثربوده اند اما هیچ یک بیشتر از نیروی کار کیفیت بالا نبودند. در دهه آینده در یک اقتصاد جهانی علم محور فزاینده، موفقیت پیوسته NSF و به طور غیرمستقیم دارائی های ایالات متحده، متکی به توانایی بنیاد در عمل به نگرش کامل سرمایه انسانی است.

نگرش سرمایه انسانی

جذب، گسترش و حفظ یک تمایز، نیروی که کلاس جهانی (در سطح جهانی) که دائماً فرا می گیرد و ظرفیت خود برای شکل دادن به آینده آژانس را گسترش می دهد و پرورش یک فرهنگ از یکپارچگی و برتری که خلاقیت و ابتکار عمل را تشویق می کند و یک محیط زندگی کاری سلامت را ترویج می دهد.

در پشتیبانی از این دیدگاه، NSF یک سیستم مدیریت سرمایه انسانی فراگیر را ایجاد کرد که با ارزشهای هسته ای و مرکزی آژانس سازگار است و منعکس کننده وظایف و اهداف راهبردی است و در مقصود خود شفاف است و در اجرای خود منعطف است. این سیستم مدیریت سرمایه انسانی، منطبق شده و شکل گرفته با وظایف و اهداف راهبردی NSF است و شامل چهار مؤلفه می باشد:

1)برنامه ریزی، اجرا و سنجش تحقیق کرر برای مدیریت سرمایه انسانی 2) یادگیری انفرادی و سازمانی 3) زیربنای کیفیت بالا که فعالیت های مدیریت سرمایه انسانی را پشتیبانی می کند 4) مسئولیت جمعی و فردی و جوابگویی.

ارزش های هسته ای NSF

  • · پیش بینی ·اختصاص دادن به برتری ·فراگیری گسترده · قابل توضیح و جوابگو

چارچوب که سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF را پشتیبانی میکند (نشان داده شده در زیر) شامل این ؟؟؟ و عناصر می شود: نیروی کار، برنامه ریزی متوالی و اجرای استراتژی ها- استخدام، توسعه، نگهداری و فعالیتهای انتقالی و تقویت زیربنای سرمایه انسانی (برای مثال، پروسه های موثر سرمایه انسانی، ابزارها و تکنولوژی ها) و ارزشیابی. شکل دادن اهداف سرمایه انسانی NSF و اقدامات شامل:وظایف NSF و اهداف استراتژیک، گرداننده های داخلی و خارجی، و قضاوت ارزشیابی نیروی کار.

سرمایه انسانی در طول قرن21


فهرست

هدف

سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF

سرمایه انسانی در طول قرن

نیروی کار NSF

اهداف سرمایه انسانی NSF

برنامه نیروی کار NSF

برنامه توالی NSF

سرمایه گذاری در سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF

ضمیمه A : تقویت سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF

ضمیمه B : اطلاعات چهارچوب NSF

ضمیمه C : نکات پایانی

____________________



خرید فایل



لینک منبع :برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF - پرشین مقاله - سفارش پروپوزال persianmaghale.com/7477-2/‎Cachedاین برنامه راهبردی سرمایه انسانی یک چارچوب برای سیستم برنامه انسانی بنیاد علوم ملی(NSF) در خلال تشکیل می دهد و بر روی استعداد و تعهد نیروی کار NSF جهت ... برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/tag/برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-nsf/‎Cachedبرنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF   فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات33 فهرستهدفسیستم مدیریت سرمایه انسانی NSFسرمایه انسانی در طول قرن ... برچسب برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/tag/برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-NSF‎Cached30 ژوئن 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات33. فهرست هدف سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF سرمایه انسانی در طول قرن نیروی کار NSF برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF – دانلود مقالات پژوهشی! human-capital-strategic-plan.s04.ir/articles/14929 31 دسامبر 2015 ... این برنامه راهبردی سرمایه انسانی یک چارچوب برای سیستم برنامه انسانی بنیاد علوم ملی (NSF) در خلال تشکیل می دهد و بر روی استعداد و تعهد نیروی ... برترین پکیج مقاله برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF – دانلود فایل ... www.newfilestant.ir/paper9351.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... دانلود مقاله برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF instagram.tebyan.net/post/3133‎Cachedدانلود-مقاله-برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-nsf این برنامه راهبردی سرمایه انسانی یک چارچوب برای سیستم برنامه انسانی بنیاد علوم ملی(NSF) در خلال تشکیل می دهد و بر ... برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF instagram.tebyan.net/post/1013‎Cachedبرنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-nsf این برنامه راهبردی سرمایه انسانی یک چارچوب برای سیستم برنامه انسانی بنیاد علوم ملی(NSF) در خلال 1/8012 تشکیل می دهد و بر روی ... مقاله برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF - نسیم دانلود mantashfile.meeblog.ir/post/149‎Cached10 سپتامبر 2016 ... مقاله برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF - دانلود مقالات و پروژه های کاربردی. [PDF] PDF: برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF pdf.requestarticle.ir/12250/برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-NSF.pdf‎Cachedﺑﺮﻧﺎﻣﻪ راﻫﺒﺮدی ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ NSF. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: word (ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ). ﻓﻬﺮﺳﺖ. ﻫﺪف. ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ NSF. ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﻃﻮل ﻗﺮن. ﻧﯿﺮوی ﮐﺎر NSF. اﻫﺪاف ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ NSF. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﯿﺮوی ... برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF | مقالات مرتبط linkedarticles.ir/post/برنامه-راهبردی-سرمایه-انسانی-nsf-16144.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... موضوع: برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF فرمت فایل: word (قابل ویرایش) فهرست هدف سیستم مدیریت سرمایه انسانی NSF سرمایه انسانی در طول قرن ...