دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

اثرات ورزش بر بیماری های قلبی

اثرات ورزش بر بیماری های قلبی

مقدمه:


اگر بپذیریم که عقل سالم در بدن سالم است و یک فرد با عقل سالم می تواند فرد مفیدی به حال خود و اجتماع باشد، در آن صورت درمی یابیم که چرا جوامع پیشرفته سرمایه گذاری زیادی بر روی این امرخطیر یعنی ورزش می کنند. در متون تاریخی همواره از از ورزشکاران و پهلوانان بعنوان افرادی جسور و جوانمرد یاد می شود. امروزه اثرات مفید ورزش بر ساختار فرهنگی و اجتماعی یک جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

اگر در جامعه ای فرهنگ ورزشی جایگاه مناسب خود را پیدا کند، افرادآن جامعه از سستی و کرختی رهایی می یابند و علاوه بر بالا رفتن نیروی کار، از صرف هزینه های گزاف درمان بیماریها کاسته می شود. چون در هنگام ورزش موادی بنام آندورفین در بدن زیاد می شود و دستگاه گردش خون اکسیژن را به تمام بافتهای بدن به مقدار کافی می رساند، یک ورزشکار همواره شاداب بوده و از نشاط کافی برخوردار است. بنابراین نیازی به مواد مخدر برای دستیابی به نشاط ندارد. از طرفی نشاط ورزشی یک نشاط پایداراست و روز بروز سلامتی و نیروی فرد را افزایش می دهد.

اما سرخوشی از مواد مخدر یک سرخوشی کاذب وناپایدار بوده و به مرور نیروی فرد را تحلیل برده و او را به کام مرگ می فرستد. در سایه ورزش افراد اجتماع ، افرادی منطقی، منضبط ، با اخلاق و با گذشت خواهند شد. در هنگام ورزش همراه با سمومی که از طریق عرق کردن از بدن دفع می شوند ، پلیدیها و زشتی ها جای خود را به نشاط ، طراوت و انسانیت خواهند داد و یک روح آزاد پرورش خواهد یافت.




خرید فایل



لینک منبع :اثرات ورزش بر بیماری های قلبی

تاثیر ورزش بر سیستم قلب و عروق - سیمرغ seemorgh.com/health/exercise-and-health/exercise.../360-360/‎Cached Similar6 دسامبر 2007 ... به پیشگیری از بیماری قلبی توسط ورزش کمک کنید . ... از کسانیکه جواب منفی داده اند بیشتر در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی هستند (7 برابر) . اثرات مفید ورزش بر قلب و عروق | دکتر نوید متخصص قلب و عروق iranheart.ir/اثرات-مفید-ورزش-بر-قلب-و-عروق/‎Cached Similar20 فوریه 2014 ... ورزش توده عضلانی بدن را حفظ می کند و مصرف انرژی پایه را افزایش می دهد. همچنین از یبوست، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا و چربی خون ... دانلود مقاله اثرات ورزش بر بیماری های قلبی - پروژه دات کام www.prozhe.com/مقاله-اثرات-ورزش-بر-بیماری-های-قلبی‎Cached Similar22 نوامبر 2013 ... عنوان مقاله : اثرات ورزش بر بیماری های قلبی قالب بندی : Word قیمت : رایگان شرح مختصر : اگر بپذیریم که عقل سالم در بدن سالم است و یک فرد با ... اثر ورزش بر بیماری های قلبی - ورزش و کاهش وزن behita.blogsky.com/1391/03/29/post-102/‎Cached Similarیکی از علل اصلی و مهم مرگ ومیر در جهان (خصوصا در کشورهای جهان سوم و از جمله ایران) بیماری های قلبی و سکته قلبی است. سکته قلبی در اثر تنگی شدید و انسداد عروق ... مقاله درباره اثرات ورزش بر بیماریهای قلبی www.asemankafinet.ir/.../مقاله+درباره+اثرات+ورزش+بر+بیماریهای+قلبی‎Cached Similarعنوان پروژه: اثرات ورزش بر بیماری های قلبی مقدمه اگر بپذیریم که عقل سالم در بدن سالم است و یک فرد با عقل سالم می تواند فرد مفیدی به حال خود…,مقاله درباره اثرات ... اثرات ورزش در کاهش بیماری های قلبی و عروقی - علم روز science1.persianblog.ir/.../اثرات_ورزش_در_کاهش_بیماری_های_قلبی_و_عروقی‎Cached Similarمهم ترین علائمی که در ارتباط با بیماری های قلب وعروق می باشند شامل موارد زیر است : ۱-احساس ناراحتی در قفسه سینه: اگرچه یکی از مهم ترین علائم تنگی سرخرگی ... اثرات ورزش بر قلب و عروق - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../اثرات-ورزش-بر-قلب-و-عروق‎Cached Similar13 سپتامبر 2008 ... امروزه اثرات مفید ورزش بر ساختار فرهنگی و اجتماعی یک جامعه بر هیچکس پوشیده نیست. .... تاثیر فعالیت های فیزیکی بر بیماریهای قلبی. مقاله نقش ورزش در سلامتی قلب”رایگان” | مقاله | بازارچه تحقیقاتی bazar4h.ir/مقاله-نقش-ورزش-در-سلامتی-قلبرایگان/‎Cached Similar19 ژوئن 2012 ... تردیدی نیست که ورزش و فعالیت بدنی مناسب قادر است احتمال بروز بیماریهای قلبی ، عروقی ، فشارخون ، چاقی و دیابت را کاهش دهد . همچنین اثرات ... اثرات ورزش بر قلب و عروق - مطب الکترونیکی دکتر بهروز مصلحی www.moslehi.ir/article/SportHeart.php‎Cached Similarامروزه اثرات مفید ورزش بر ساختار فرهنگی و اجتماعی یک جامعه بر هیچکس .... مثلا ممکن است بخاطر تصلب شرائین نهفته، بیماریهای التهابی قلب یا ناراحتی های نهفته ... ورزش در بیماران قلب و عروق – پارسی طب fa.parsiteb.com/ورزش-در-بیماران-قلب-و-عروق/‎Cached Similarورزش های استقامتی وانعطاف پذیری، اثرات ورزش های قلبی- عروقی را در افزایش .... اگر بیمار فرد بی تحرکی است، هر میزان فعالیت شروع خوبی در جهت درست است.