دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کاربرد رایانه در الکترونیک

کاربرد رایانه در الکترونیک



نرم افزار پروتل علاوه بر قابلیت ترسم شماتیک و PCP مدارهای الکتریکی و الکترونیکی قابلیت دیگری نیز دارد شبیه سازی- تحلیل و آنالیز مدارهای الکتریکی و الکترونیکی را می توان جزء مهم ترین وظایف نرم افزار پروتل نام برد جهت استفاده از بخش شبیه ساز نرم افزار پروتل باید فقط از المان های موجود در کتاب خانه ی پی اس یا یس ( PS PI CE) یا کتابخانه ی شبیه سازی سی مولیش (Sim) استفاده نمود.

نرم افزار پروتل قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به دو شیوه ی متفاوت را دارد نخست به صورت بانک های اطلاعاتی و دیگری به صورت فایل های منفرد ویندوز جهت ترسم مدارد مورد نظر برای آنالیز و شبیه سازی در کادر New Doument که از منوی فایل و انتخاب گزینه ی New در این منو ایجاد شده است آیکن Schentic Docemnt را انتخاب می نماییم. بعد از ورود به صفحه ی کادری شماتیک کلید کتاب خانه های موجود را بسته و فقط کتابخانه ی Sim باید فعال باشد.

برای حذف و کتاب خانه های باز در قسمت Brows she دکمه Add/ Remov را باید انتخاب کرد.

جهت جذف کتاب خانه ها بعد از انتخاب آنها در قسمت پایین کادر chang lirary دکمه ی Remow در انتهای این کادر انتخاب می شود و هم چنین برای انتخاب خانه ی شبیه سازی از دکمه ی Add در انتهای کادر فوق استفاده می شود. فایل های کتاب خانه­ی شبیه سازی عبارتند از splce. Dd, simdd.b .

بعد از گشودن کتاب خانه آلمان های مورد نظر در مجموعه های کوچک تر بوده که دارای پسوند Lib می باشند که با انتخاب مناسب آن می توان المان های مورد نظر را به صفحه ی شماتیک منتقل کرد.

در صفحه ی کادری شماتیک پروتل با المان های موجود در کتاب خانه Sim اقدام به ترسیم مدار الکتریکی مورد نظر می نماییم در این میان در نظر گرفتن چند نکته مهم است.

1- ارتباط الکتریکی المان ها در آرایش مداری باید با صحت و دقت و در قسمت shem به یکدیگر متصل گردد.

2- همه ی المان ها علاوه بر اینکه دارای نام هستند باید مقادیر الکتریکی آنها مشخص گردد.

3- شبکه ی الکتریکی مورد نظر باید دارای اتصال زمین (grand) باشد.

4- نقاطی از شبکه که تحلیل و آنالیز آنها ضروری می باشد باید بر چسب گذاری گردد به عبارتی با انتخاب Net های مناسب این کار صورت می گیرد و بعداً از کامل نمودن شبکه ی مورد نظر از منوی simalat آخرین گزینه ی مربوط یعنی setup را انتخاب می نماییم که منجر به باز شدن کادر آنالیز پروتل می گردد.

تمایلی قابلیت های آنالیز مدارهای الکتریکی در کادر Ahalyse setua خلاصه شده است که عبارت اند.



خرید فایل



لینک منبع :کاربرد رایانه در الکترونیک

کاربرد رایانه در الکترونیک - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-65634-rayane-dar-electronic.aspx‎Cachedکاربرد رایانه در الکترونیک. نرم افزار پروتل علاوه بر قابلیت ترسم شماتیک و PCP مدارهای الکتریکی و الکترونیکی قابلیت دیگری نیز دارد شبیه سازی- تحلیل و ... منابع برای درس کاربرد رایانه در برق و الکترونیک - ازالکترونیک لذت ... lktra.parsiblog.com/.../منابع+برای+درس+کاربرد+رایانه+در+برق+و+الکترونیک/‎Cachedاینبار برای شما دوستان عزیز جزوه دست نویس کارگاه کاربرد رایانه در برق و الکترونیک را که به آموزش برنامه پروتل اختصاص داده شده است را در قالب فایل پی دی اف ... کتاب کاربرد رایانه در برق • کامپیوتر در الکترونیک • انجمن علمی برق ... gselectronic.ir/Forum/viewtopic.php?t=244&p=1399‎Cached Similarفایلی تحت عنوان کاربرد کامپیوتر در برق که در دانشگاه های آزاد تحت همین عنوان تدریس می شود را برای شما دوستان آماده کرده ام که می توانید از لینک های زیر به دلخواه دانلود ... [PDF] جزوه کاربرد رایانه در برق – مهندس عبیری abiri.rasekhoonblog.com majidabiri.persiangig.com/نرم%20افزارهای%20کاربردر%20در%20الکترونیک.pdf‎Cached Similarجزوه. نرم افزارهای کاربردی در الکترونیک. –. مهندس عبیری abiri.rasekhoonblog.com . 2. فهرست مطالب. فصل اول. : نرم اف. زار. های کاربردی در الکترونیک. فصل دوم. کتاب و جزوه های مهندسی برق - جزوه کاربرد رایانه در برق electrical-engineer1.blogfa.com/tag/جزوه-کاربرد-رایانه-در-برق‎Cached Similarکتاب و جزوه های مهندسی برق - جزوه کاربرد رایانه در برق - - کتاب و جزوه های مهندسی برق. ... موضوعات مرتبط: جزوه ها ، جزوات رشته الکترونیک ، جزوات رشته برق قدرت ... کاربرد رایانه در برق :: شبیه سازی سیستم های الکتریکی simpowersystem.ir/category/درس-ها/کاربرد-رایانه-در-برق/‎Cached Similar۲۳ مطلب با موضوع «درس ها :: کاربرد رایانه در برق» ثبت شده است - آموزش مقدماتی و پیشرفته سیمولینک و PSCAD. جزوه کاربرد رایانه در برق دانشگاه ازاد سما بندرعباس » استاد هاشمی hashemicomputer.tlog.ir/.../جزوه-کاربرد-رایانه-در-برق-دانشگاه-ازاد-سما-بندرعباس/‎Cached Similarجزوه کاربرد رایانه در برق دانشگاه ازاد سما بندرعباس. ارسال شده در 13 آذر 1393 توسط هاشمی. دانلود جزوه. دسته بندی: جزوه کاربرد رایانه در برق دانشگاه ازاد سما بندرعباس. کاربرد رایانه در الکترونیک thesis-project.rzb.emeg.ir/post503055.html‎Cachedدسته: برق بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14. کاربرد رایانه در الکترونیک در 14 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... کاربرد رایانه در الکترونیک - صفحه اصلی - فارسی بلاگ thesis-project.rzb.fablog.in/post483322.html‎Cachedدسته: برق بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14. کاربرد رایانه در الکترونیک در 14 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... دانلود فایل ( مقاله کاربرد رایانه در الکترونیک) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11779.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله کاربرد رایانه در الکترونیک)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله کاربرد ...