دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس

منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس



عملکرد اجتماعی تعاون

ارزش های اساسی تعاونی ها

کرایک استاد دانشگاه کانادا که مطالعات زیاد در باب تعاون ها دارد ارزش ها اساسی تعاونی را به صورت زیر دسته بندی کرده است :

1- کمک متقابل : الف) تعاون یا یکپارچگی ب) اقتصاد ج) مسئولیت اجتماعی

2- برابری : انصاف، حقوق و آزادگی : الف) مشارکت ب) دموکراسی

ج) آزادگی

3- عدالت اقتصادی : الف) برابری ب) مشارکت اقتصادی ج) تأمین کیفیت زندگی (طالب 1382‌: 118)

کی ون سو پس از ارائه دلایل چندی برای طرح ارزش های تعاونی در کشورهای آسیایی تحت عنوان ارزش های اسیایی به مقولات زیر اشاره دارد :

الف ) ارزشهای اقتصادی :

1- ارتباط منافع

2- پیشرفت اقتصاد زندگی

3- تدارک خدمت واحد

4- توسعه اقتصادی منطقه

ب) ارزش های اجتماعی :

1-اجرای اصل انسانگرایی

2- یاری متقابل

3- همبستگی اعضا

4- نوع دوستی اعضا

5- خود باوری در زندگی ( طالبی 1382: 120-119)

احترام به رأی و نظر دیگران

این امر زیر بنای دموکراسی است وتعاونی پرچمدار آن است زیرا در جلسات مجمع عممی و هیأت مدیره رأی اکثریت ملاک است. اقلیت باید به نظر اکثریت احترام بگذارند و هرگاه این امر در جامعه نهادینه شود زمینه برقراری دموکراسی در جامعه برقرار می شود.(مهرانفره :‌159)

نقش اجتماعی تعاون :

تعاونی از تعدادی انسان به عنوان عضو تشکیل می گردد.سپس تعاوی ماهیتی اجتماعی دارد و نتایج حاصله از کار دسته جمعی اعضا به جامعه باز می گردد به عبارت دیگر اساس کار تعاونی همیاری، همفکری، همکاری، وحدت عملی و اتحاد است و اگر از طریق آموزش این مفاهیم به نحو شایسته به اعضا منتقل گردد، مسلماً اعضا با توان بیشتری در امور تعاونی همکاری خواهند نمود و تعاوی شکوفا می گردد. اصول و مفاهیمی مانند مسئولیت پذیری اجتماعی، خودیاری، همبستگی فلسفه ذخیر قانونی و مازاد برگشتی در تعاونی و عدالت اجتماعی دارای اهمیت زیادی می باشند. اگر این مفاهیم در اعضای تعاونی نهادینه گردد اثرات مبتنی در رشد و شکوفای تعاونی خواهند داشت . ( مهرانفر : 58)

ذخیره قانونی :

اصلی است که در تعاونی برای امور اجتماعی و عالم المنفعه در نظر گرفته شده است، و پول آن قابل تقسیم بین افراد نیست از این اصل اقتصادی در جامعه، تأثیرات زیادی خواهد داشت و یکی از آثار اجتماعی تعاون است. ( همان : 60)

عدالت اجتماعی

از آنجا مالکیت در تعاونی مختلط است و صرفاً مالکیت خصوصی حاکم نیست و مالیکتی تعاونی و اجتماعی در تعاونی حاکم است و درآمد تعاونی به مقدار محدودی به عنوان سود به سهم تعلق می گیرد و بیشتر درآمد تعاونی به عنوان مازاد برگشتی، ذخیره قانونی و ذخیره آموزش بین اعضاء فعالیت های اجتماعی و فعالیت های خیریه و فعالیت های آموزش تقسیم می شود. لذا عدالت اجتماعی از طریق تعاونی در جامعه برقرار خواهد شد، زیرا قانون شرکت های تعاونی میزان سهام قابل خریداری در شرکت های تعاونی را برای اعضا مساوی تعیین نموده است این محدودیت موجبات تعادل نسبی را در میزان سرمایه و سهام عادی اعضا تضمین می کند و عدالت اجتماعی را در جامعه برقرار می نماید. (همان : 66)


آزادی و برابری :

آزادی در جامعه موقعی برقرار می شود که اقتصاد پشتوانه آن باشد و مردم از لحاظ اقتصادی زیاد اختلاف نداشته باشند و این نظام تعاونی است که از ماندن ثروت دردست عده ای خاص جلوگیری می کند و اعضای تعاونی عادلانه ازفواید تعاونی بهره مند می شوند و برابری نسبی اقتصادی در جامعه برقرار می شود تا بتواند به صورت نسبتاً مساوی از آزادی بهره مند شوند و جامعه ای با همبستگی اجتماعی بوجود آید. ( همان : 61)

عملکرد اجتماعی شرکت

را در موضوعات زیر بررسی کرده ایم :

1- اشتغال زایی در شرکت :

درزمینه اشتغال از زمان تأسیست تاکنون فقط یک نفر حسابدار، آن هم در سال جاری استخدام کرده و به جز آن فرصت شغلی نداشته است.

2- رابطه شرکت با محیط زیست :

با توجه به اینکه شرکت پروانه بهره برداری دارد محیط زیست منطقه را تأکید کرده است و از راه صنایع و معادن مجوز تهیه کرده است. رفت و آمد زیاد کامیون به علاوه مجاور بودن در کنار پایانه بار باعث شده که این مکان در داخل شهر نباشد تهیه و در انتخاب این زمین خود اعضا اختیاری نداشته اند بلکه اداره صنایع و معادن و سازمان مسکن این زمین را به این شرکت واگذار کرده اند



خرید فایل



لینک منبع :منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس

اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس projeha.filenab.com/product-65843-monogerafy.aspx‎Cachedمنوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس. عملکرد اجتماعی تعاون. ارزش های اساسی تعاونی ها. کرایک استاد ... اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس bankmaghale.ir/مقاله-منوگرافی-و-برای-عملکرد-اقتصادی-ا/‎Cachedمقاله منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و ... اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس zfile.blogsky.com/.../منوگرافی-و-برای-عملکرد-اقتصادی-اجتماعی-فرهنگی-شرکت-تعاونی-تولیدی-چینی-بهداشتی-ایساتیس‎Cached16 آگوست 2016 ... منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی ... 3- عدالت اقتصادی : الف) برابری ب) مشارکت اقتصادی ج) تأمین ... دانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی ... phd-file.ir/دانلود-تحقیق-منوگرافی-و-برای-عملکرد-اق/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... دانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس. 11 روز پیش دسته‌بندی نشده ... دانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی اجتماعی فرهنگی ... phdtez.ir/tag/دانلود-تحقیق-منوگرافی-و-برای-عملکرد-اق/‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: دانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی اجتماعی فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس ... دانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی ... markazfile.ir/دانلود-تحقیق-منوگرافی-و-برای-عملکرد-اق/‎Cachedدانلود تحقیق منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس. عملکرد اجتماعی تعاونارزش های اساسی تعاونی ... اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس persianmaghale.com/منوگرافی-و-برای-عملکرد-اقتصادی-اجتماع/‎Cachedخلاصه ای کوتاه از مقاله منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیسرا در زیر می توانید ببینید. احترام به ... بایگانی‌ها منوگرافی و عملکرد اقتصادی اجتماعی فرهنگی شرکت ... galleryhaft.ir/tag/منوگرافی-و-عملکرد-اقتصادی-اجتماعی-فره/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... مشخصات این فایل عنوان:منوگرافی و عملکرد شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس فرمت فایل: (قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۳۱ این مقاله در ... اجتماعی- فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس proje202020.rozblog.com/.../منوگرافی-و-برای-عملکرد-اقتصادی--اجتماعی--فرهنگی-شرکت-تعاونی-تولیدی-چینی-بهداشتی-.html‎Cached23 سپتامبر 2016 ... منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی اجتماعی فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس در 31 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس – دانلود ... word-amade.ir/tag/فرهنگی-شرکت-تعاونی-تولیدی-چینی-بهداشت/‎Cached10 آگوست 2012 ... فایل شماره 557825 با موضوعات دانلود مقاله منوگرافی و برای عملکرد اقتصادی , اجتماعی , فرهنگی شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس ...