دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نقشه برداری و دوربین GPS

نقشه برداری و دوربین GPS

اگر بخواهیم در مورد کلمه نقشه به یک مفهوم و بیان عامیانه اما دقیق اشاره کنیم می توانیم این بیان را داشته باشیم که در همیشه تاریخ نقشه انسان ها را به تدبیر و تدبر و فکر عمیق دعوت نموده و قبل از هزینه کردن، حرکت کردن و جابجائی انسان را متوجه بررسی نمودن ابعاد مختلف کارش نموده است. نقشی که نقشه بازی می کند از جهت کاهش هزینه ها، بررسی همه جانبه، عدم اتلاف وقت، کاهش خطا و اشتباه، نقش برجسته و ویژه ای است.
حال بپردازیم به رشته نقشه برداری، نقشه برداری علمی است که ریاضی عملی را با فنون اندازه گیری و هنر ترسیم توأم نموده و بوسیله آن قطعاتی از سطح زمین را با کلیه عوارض آن درروی صفحه افقی نمایش می دهد.
نیاز بشر به بهره مندی از منابع زیرزمینی، زمینی، دریایی و هوایی سبب شده تا برای استفاده کامل از این منابع و جلوگیری از هزینه به توسعه علم نقشه برداری بپردازد و نیاز که مادر اختراع است، موجب پیشرفت این رشته شده است.
اکنون به جایی رسیده ایم که انجام هر نوع فعالیت در زمینه های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و نظامی از قبیل احداث سدها، کانال ها، راه ها، نیروگاههای برق، عملیات نظامی وغیره بی نیاز از علوم نقشه برداری نیست.
عناوین دروس و مطالبی که دراین رشته مورد مطالعه قرار می گیرد عبارتند از محاسبات فنی مبانی و عملیات نقشه برداری، ترازیابی، برداشت نقشه، روش های تعیین موقعیت عملیات مساحی، فتوگرامتری مقدماتی، کاربرد رایانه در نقشه برداری و کار با استرئوسکوپ و کار با دستگاه GPS برای تعیین موقعیت ماهواره ای دوربین های نقشه برداری( توتال استیشن، دیستومات دیجیتال، تئودولیت وینوژ)

در گذشته، زمانی که تکنولوژی پیشرفته امروزی وجود نداشت، مردم وبخصوص اشخاصی مانند سیاحان، جهانگردان و ...گاهی اوقات در یک گستره جغرافیایی و بخصوص شهرها و کشورهای بیگانه، از مکان دقیق خود با خبر نبودند وحتی گاهی نیز در بیابانها ودریاها مسیر خود را گم می کردند، از سوی دیگر در دنیای قدیم، استفاده از ستارگان، قطب نما وسایر عوامل طبیعی تا اندازه ای راهگشای بشر بوده، ضمن اینکه همه این موارد،بطور کلی انسان عصر گذشته را مورد هدایت و راهنمایی قرار می داد، در حالیکه امروزه پیچیدگی های جغرافیایی، اعم از بافت شهر، خیابان، و... اصولا زمینه استفاده از اینگونه روشها را تا حد زیادی منتفی و بی معنا کرده است. به هر صورت در شرایط فعلی، با گسترش فناوری های گوناگون، این مشکل توسط یک سیستم ماهواره ای مدرن وپیشرفته، با نام و عبارت GPS( Global Position System )که به معنای سیستم موقعیت یاب جغرافیایی می باشد، رفع شده است. در حقیقت دنیای امروز،



خرید فایل



لینک منبع :نقشه برداری و دوربین GPS

نقشه برداری و دوربین GPS - آراد دوربین www.araddoorbin.com/.../78-نقشه-برداری-و-دوربین-gps.html‎Cachedاگر بخواهیم در مورد کلمه نقشه به یک مفهوم و بیان عامیانه اما دقیق اشاره کنیم می توانیم این بیان را داشته باشیم که در همیشه تاریخ نقشه انسان ها را به تدبیر و تدبر و ... مقاله آموزشی GPS | تجهیزات نقشه برداری,جی پی اس ایستگاهی,توتال ... www.irantotal.ir/پژوهش-و.../آموزش-و-کاربرد-جی-پی-اس.html‎Cached12 نوامبر 2015 ... تجهیزات نقشه برداری,جی پی اس ایستگاهی,توتال استیشن,دوربین ترازیاب .... از روش تعیین موقعیت نسبی با GPS اکثرا در کارهای نقشه برداری و ... نقشه برداری و دوربین GPS - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز projebartar.rozblog.com/post/.../نقشه-برداری-و-دوربین-gps.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... نقشه برداری و دوربین GPS دسته: معماری بازدید: 4 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 نقشه برداری و دوربین GPS در ... منابع طبیعی - نقشه برداری و دوربین GPS tarrom.blogfa.com/post-15.aspx‎Cached Similarنقشه برداری و دوربین GPS. اگر بخواهیم در مورد کلمه نقشه به یک مفهوم و بیان عامیانه اما دقیق اشاره کنیم می توانیم این بیان را داشته باشیم که در همیشه تاریخ نقشه ... تعمیرگاه دوربین های نقشه برداری - تعمیر gps tamirgah-naghshe.blogfa.com/tag/تعمیر-Gps‎Cachedتعمیرگاه دوربین های نقشه برداری - تعمیر gps - تعمیرات و کالیبراسیون انواع دوربین نقشه برداری با گواهی کالیبره 88507056 - تعمیرگاه دوربین های نقشه برداری. شرکت دلتا نمایندگی فروش تجهیزات نقشه برداری و GPS ایستگاهی idnaco.com/‎Cachedعرضه کننده تجهیزات نقشه برداری Leica در ایران. شرکت دلتا ، تجهیزات نقشه برداری. ترازیاب ... جی پی اس (GPS) · جی پی اس ایستگاهی · جی پی اس دستی · جی پی اس ... RTK فروش دوربین نقشه برداری و جی پی اس foif.blogfa.com/‎Cached SimilarRTK فروش دوربین نقشه برداری و جی پی اس - فروش و آموزش توتال استیشن و جی ... نقشه برداری فویف فروش ارزان ترین جی پی اس سه فرکانسه rtk سامانه gps دستی سه ... متر-تجهیزات نقشه برداری-جی پی اس-جی ای اس-گارمین-دوربین-جی پی ... www.atpn.ir/220-چارت-پلاتر-gps-158i.html‎Cachedتجهیزات نقشه برداری-جی پی اس-جی ای اس-گارمین-دوربین-جی پی اس های تناسب اندام- GARMIN-GPS-GIS. فروش GPS سه فرکانسه RTK و تک فرکانس chcnav.blogfa.com/‎Cachedفروش GPS سه فرکانسه RTK و تک فرکانس - فروش جی پی اس نقشه برداری RTK GNSS و تک فرکانسه با آموزش حضوری ... مجهز به دوربین با کیفیت3.2 مگا پیکسل . تجهیزات نقشه برداری گاما gama-co.ir/‎Cachedدوربین نقشه برداری دوربین توتال استیشن تجهیزات نقشه برداری دوربین ... جی پی اس دستی گارمین تراز لیزری متر لیزری gps دستی جی پی اس ایستگاهی تک ...