دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری

نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری



نکات اجرائی ساختمان سازی (نازک کاری )

قیر وگونی

اگر خاکهای مجاور دیوارهای زیرزمین مرطوب باشد روی ماسه سیمان را سه قشر قیر وگونی می کشند .در این محل بیشتر از قیر 70×60 استفاده می نمایند.در موقع قیر و گونی کردن باید دقت شود که به هیچ وجه منفذ یا سوراخی خالی نموده ودر همه لایه ها قیر ،کلیه سطح را بپوشاند وبهتر است در همین مرحله قیر وگونی تا روی کرسی چینی دیوار زیرزمین یکسره پیدا کند در کلیه مراحل باید به وسیله قیر وکلیه سطح دیوار پوشانیده شده باشد اگر خاک اطراف زیاد مرطوب نباشد یک لایه قیر وگونی کافی است (دو قشر و یک لایه گونی)

لایه های مختلف دیوار اتاقها :

1- دیوار سازی(آجر کاری با آجر سفالی و ملات ماسه سیمان) 2- شمشه گیری 3- گچ و خاک 4- سفید کار کشته کشی 5- سنگ قرنیز

شمشه گیری

پس از دیوار چینی با توجه اینکه دیوارهای خالی را به صورت سفالی (آجر چینی با آجر سفالی بدون شمشه ملات )می چینند ودقت این نوع دیوار چینی از لحاظ شاقول بودن و تراز بودن زیاد است .به وسیله شمشه گیری دیوار را در سطح قرار می دهند و یا به اصطلاح کارگری دیوار را در یک باد قرار میدهند وآن بدینگونه است که ابتدا با چشم بلند ترین نقطه دیوار را معین می کنند (البته در سطح نما )و با گچ وماله نقطه صافی را در آن محل ایجاد می نمایند وبعد این نقطه را با شاقول به پایین منتقل کرده وسطحی کوچکی نیز هم باد آن با گچ و خاک پایین دیوار ایجاد می نمایند آنگاه در گوشه دیگر دیوار نقطه را انتخاب کرده وباز با گچ وخاک نقطه صافی را درآن ایجاد می نمایند.

حال سه نقطه داریم که طبق اصول هندسی در آن می توان سطحی ومرور داد و حال به وسیله ریسمان که بین دو نقطه می کشند به فاصله یک متر و به یک متر زیر ریسمان نقاطی با گچ وخاک وماله ایجاد کرده به طوری که کلیه این نقاط هم باد ریسمان باشد بعد به وسیله شاقول این نقاط را به پایین دیوار منتقل می کنند آنگاه شمشه صافی را انتخاب کرده و به دو نقطه هم سطح و در امتداد یک شاقول متکی می نمایند و با گچ وخاک پشت آن را پر نموده و بدین وسیله روی دیوار خطی به پهنای ، چند سانتیمتر و به طول دیوار ایجاد می نمایند واین عمل را هر یک متر و به یک متر ویا قدری کمتر تکرارمی کنند. به این کار شمشه گیری می گویند و آنگاه بین این خطوط را با گچ وخاک پر کرده و بدین وسیله گچ و خاک کردن اطاق را تکمیل می نمایند .در مورد سیمان کاری هم همین کار را انجام میدهند ولی به جای گچ وخاک از ملات ماسه سیمان استفاده می نمایند .

گچ وخاک

خاک رس را الک کرده وبا گچ مخلوط می نمایند. نسبت این مخلوط در اصطلاح بنائی به قدرت گچ ویا زود گیری آن بستگی دارد .هر قدر گچ زود گیر تر باشد به خاک بیشتری نیاز دارد ومعمولا نسبت تقریبی این مخلوط پنجاه در صد می باشد . پس از مخلوط نمودن گچ وخاک، در ظرفهای کوچکی که به آن استامبولی می گویند قدری



خرید فایل



لینک منبع :نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری

Images for نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری [PDF] ﻧﮑﺎت اﺟﺮاﺋﯽ ﻧﺎزﮎ ﮐﺎرﯼ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن tec.ajums.ac.ir/_tec/Documents/gen-nazok_20100414_100643.pdf‎Cached Similar14 آوریل 2010 ... ﻧﮑﺎت اﺟﺮاﺋﯽ ﻧﺎزﮎ ﮐﺎرﯼ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ... دﯾﻮار ﺳﺎزﯼ. (. ﺁﺟﺮ ﮐﺎرﯼ ﺑﺎ ﺁﺟﺮ ﺳﻔﺎﻟﯽ و ﻣﻼت ﻣﺎﺳﻪ ﺳﻴﻤﺎن. -2 ). ﺷﻤﺸﻪ ﮔﻴﺮﯼ. -3. ﮔﭻ و ﺧﺎﮎ. -4 ... ﺑﺪﯾﻦ وﺳﻴﻠﻪ ﮔﭻ و ﺧﺎﮎ ﮐﺮدن اﺗﺎق را ﺗﮑﻤﻴﻞ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری - فروش فایل bestfiles.avablog.ir/post/.../نکات+اجرائی+ساختمان+سازی+نازک+کاری‎Cached29 سپتامبر 2016 ... کف سازی. – سفید کاری یا کف مال گچ. – کشته کشی یا نازک کاری. – نکات اجرایی در اجرای ساختمان.توانایی8: ترسیم دیتیل های اجرایی ساختمان . نکات اجرائی ساختمان سازی ( پخش دوم نازک کاری ) www.padida.ir/نکات-اجرائی-ساختمان-سازی-پخش-دوم-نازک/‎Cached Similarنکات اجرائی ساختمان سازی ( پخش دوم نازک کاری ). قیر وگونی. اگر خاکهای مجاور دیوارهای زیرزمین مرطوب باشد روی ماسه سیمان را سه قشر قیر وگونی می کشند .در این محل ... تشریح کامل نکات اجرایی نازک کاری ساختمان - Civil Engineering 90 www.civil90.loxblog.com/.../تشریح%20کامل%20نکات%20اجرایی%20نازک%20کاری%20سا...‎Cachedتشریح کامل نکات اجرایی نازک کاری ساختمان. لایه های مختلف دیوار اتاقها : 1- دیوار سازی (آجر کاری با آجر سفالی و ملات ماسه سیمان) 2- شمشه گیری 3- گچ و خاک 4- ... نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری - فایل ناب radyab.filenab.com/product-66180-nazok-kari-sakhteman.aspx‎Cachedنکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری. نکات اجرائی ساختمان سازی (نازک کاری ). قیر وگونی. اگر خاکهای مجاور دیوارهای زیرزمین مرطوب باشد روی ماسه سیمان را سه قشر قیر ... نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری projebartar.rozblog.com/.../نکات-اجرائی-ساختمان-سازی-نازک-کاری.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری دسته: معماری بازدید: 4 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 417 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 نکات اجرائی ... مهندسی عمران - نکات اجرائی ساختمان سازی ( پخش دوم نازک کاری ) www.jalal.blogfa.com/post-45.aspx‎Cached Similarنکات اجرائی ساختمان سازی ( پخش دوم نازک کاری ). قیر وگونی. اگر خاکهای مجاور دیوارهای زیرزمین مرطوب باشد روی ماسه سیمان را سه قشر قیر وگونی می کشند .در این محل ... نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری | بیسترینها nex1reader.bistarinha.xyz/page-145846.html‎Cachedنکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری. \"نکات دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 417 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19. نکات اجرائی ساختمان سازی ... نکات اجرائی ساختمان سازی نازک کاری 19 ص | گروه معماری پارساکد ... www.parsacad.com/.../نکات-اجرائی-ساختمان-سازی-نازک-کاری-19-ص/‎Cachedمعماری مدرن ویلا در طالقان · معماری ساختمان اداری در اصفهان · معماری سبز و پایدار ... مینیمال – طراحی داخلی ساختمان مسکونی · معرفی استادیوم های المپیک ۲۰۱۶ ریو – ...