دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه

گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه

مقدمه :

محل کارورزی بنده سایت اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهربود ، این سایت با متراژ 70 متر و دارای 19 سیستم کامپیوتری که 2 سیستم مربوط به مسئول سایت و 17 سیستم دیگر نیز برای استفاده آزاد دانشجویان اختصاص داده شده و مجهز به سیستم گرمایی و سرمایی نیز می باشد .

یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ، ایجاد ارتباط منطقی­ وهماهنگ ِ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و رشد صنایع مؤثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ،آزموده و به مشکلات و نابسامانیهای علمی وعملی محیط کار آشنا شده و سرمایه و وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند، که برای جامعه ی در حال توسعه ما از ضروریات می باشد .

مهمترین مزیت پذیرش من در سایتِ اینترنت دانشگاه ( محل کارآموزی ام) پایین آوردن هزینه‌ی آن بود؛ یعنی خواهان این بودند که دسته‌ای از کارها درون سازمان انجام ‌شوند بدون این که هزینه زیادی در بر داشته باشند. یکی از مزایای پذیرش من در این مکان ، ارزیابی کار و شناسایی استعداد و آماده به کار بودنم بود که با گزینش آنها، نیروی مجرب و آزموده ‌شده‌ای را برای آینده کاری خود فراهم کنند ( هیچ جانشینی برای تجربه عملی وجود ندارد ) . از نظر من نیز کارورزی ابزاری برای تبدیل زبان عمل به تجربه همچنین تلاشی برای ایجاد حلقه‌هایی بین محیط عملی و مراکز آموزشی همانند دیگر پروژه‌ها است. مدیریت اولین و مهمترین عامل در شکل‌گیری یک برنامه کارورزی ِ مؤثر می‌باشد. با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان اهداف یک کارورزی را با اهداف یک سازمان در هم آمیخت و کارورزی را به عنوان یک راهکار در کنار دیگر نیروهای حل کننده و مشکل گشای برخی از مسائل درون سازمان به کار برد. البته در این میان نباید از حمایت کارورزان چشم‌پوشی کرد. برنامه‌ریزی و هدایت دانشجویان در امر کارورزی نه تنها تضمین کننده آینده آنهاست بلکه نیروی کار مناسبی را برای جامعه فردا آماده خواهد کرد. پس آیا بهتر نیست به جای اتکا بر منابع طبیعی که روزی پایان می‌پذیرند به نیروهای انسانی اعتماد و اتکا کنیم و به پرورش نیروهای مستعد و مشتاقی بپردازیم که به حقیقت سرمایه‌های اصلی هر کشوری محسوب می‌شوند؟

از جمله فاکتورهای مهم برای تحولات عمیق در گسترش بیش از پیش فنی و حرفه‌ای تبیین نظام کارورزی است. شاید دور از واقعیت نباشد اگر بگوییم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به نوعی کارورزی علمی و حرفه‌ای مشاغل را بر عهده دارد .

اینجانب در طی مدت حضور خود در محل کارآموزی استفاده های علمی و عملی خوبی نموده ،هر چند با توجه به زمان محدود 240 ساعته به همه ریزه کاریهای اجرایی و نظارتی ساخت یک سازه که حداقل 2 تا 3 سال به طول می انجامد واقف شدم ، با محیط کار آشنا شده و تا حدی آموخته های علمی و آموزشی خودم را به کار بردم و با برخی فنون علمی نیز آشنا شدم .

پیشنهاد های من در مورد محل کارآموزی و رفع مشکل­های آن :

افزایش تعداد کلاینت ها ، کارهایی ( از قبیل تایپ نامه های مربوط به اتاق پژوهشی ، سرچ ِ مطالب ها ی در خواستی برخی کارکنان دانشگاه و یا اساتید و ... ) که بر عهده ی مسئول ِسایت نمیباشد را به او واگذار نکنند ، افزایش ساعت کار سایت ، محدود کردن ِ بعضی قسمتهای کاربری سیستم ( کنترل پنل ، درایو سیستم عامل ، و ... ) ، و ...

تعامل بیشتر بین کارآموز و سرپرستِ کارآموز .

محل کارورزی برای کارورز باید محلی باشد که با توجه به تعریف قانون کار و مبحث حمایت‌های شغلی از تمامی فاکتورهای لازم برخوردار باشد. محل کارورزی برای کارورز یا داوطلب، محلی است که مدیریت آن از دانش فنی و به روز برخوردار بوده و به مهارت یا مهارتهای لازم مسلط باشد. در این مکان امکانات آموزشی (تئوریک) و عملی از حد نصاب آموزشی بالاتر است تا تداخلی ایجاد نگردد. محل کارورزی برای کارورز یا داوطلب محلی است که تمامی شرایط استاندارد و لازم را برای کسب مهارت فنی، تخصصی و به‌روز کارورز در اختیارش قرار داده شود .

از نظر من کارورزان باید بتوانند در صورت داشتن طرح یا طرحهای پژوهشی ، با هدایت سازمانی نظام هماهنگ شده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با دیگر نظامهای کار و صنعتی ، طرح یا طرحهای مورد نظر خود را به مرحله اجرا درآورند که این مساله برای من هیچ اتفاق نیفتاد .

بیان تعدادی از نقاط ضعف سایت :

_ عدم حضور استاد راهنما (یا سرپرست کارآموز) و عدم ارتباط وی در حین کارآموزی : حضور استاد راهنما موجب اهمیت بخشیدن به کار دانشجو می شود و مدیران را نسبت به حضور دانشجو مسؤولیت پذیر می کند .

_ نحوه ارزیابی کیفیت کارآموزی : در دانشگاه ما به میزان فراگیری و افزایش دانش عملی دانشجو در طی دوره کارآموزی توجه زیادی داده نمی‌شود و ارائه گزارش و دادن نمره بیشتر جنبه رفع تکلیف به خود گرفته است .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه

گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - دانلود آنلاین فایل ... freepdf.fileyar.ir/product-4076-karvarzi.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی سایت اینترنت دانشگاه گزارش کارورزی گزارش کارآموزی گزارش کارورزی سایت اینترنت دانشگاه کارورزی کارآموزی. گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/post/159‎Cached16 ا کتبر 2016 ... یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ، ایجاد ارتباط منطقی¬ وهماهنگ[SP]ِ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و ... گزارش کارآموزی سایت اینترنت دانشگاه - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/tag/گزارش+کارآموزی+سایت+اینترنت+دانشگاه‎Cached[ نظر بدهید ]. گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه · گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه. یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ، ایجاد ... گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - فروشگاه آرین aryan.filenab.com/product-66516-karvarzi.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی سایت اینترنت دانشگاه گزارش کارورزی گزارش کارآموزی گزارش کارورزی سایت اینترنت دانشگاه کارورزی کارآموزی پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود ... دانلود گزارش کارآموزی در سایت اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی - پروژه دات ... www.prozhe.com/گزارش-کارآموزی-سایت-اینترنت-دانشگاه‎Cached Similar9 آگوست 2012 ... عنوان گزارش کارآموزی : سایت اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی قالب بندی : word, PDF قیمت : رایگان شرح مختصر : محل کارورزی بنده سایت اینترنت ... گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه + doc karghahdaneshju.avablog.ir/.../گزارش+کارآموزی+و+کارورزی+سایت+اینترنت+دانشگاه+%2B+doc‎Cached13 ا کتبر 2016 ... خدایا شکر من همیشه شاد سالم آرام و جذاب هستم. عنوان اصلی محصول : گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه. سلام بر پژوهشگر گرامی ، شما ... گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - صفحه اصلی - آی آر ... mohandes26.rzb.irbloger.xyz/post528987.html‎Cachedمنبع: http://mohandes26.rozblog.com/post/3504; کلمات کلیدی: کارورزی ,گزارش , سایت ,دانشگاه ,اینترنت ,فایل ,اینترنت دانشگاه ,سایت اینترنت ,گزارش کارآموزی ... گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - sabzblog.tk sobhbkheyriran.sabzblog.tk/post/1123‎Cachedسلام به پرتال اینترنتی ما خوش آمده اید , شما وارد پیشخوان گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه شده اید , برای مطالعه بیشتر در موردگزارش کارآموزی و ... پولوم | گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه polom.ir/page-5029.html‎Cachedکارورزی ,گزارش ,سایت ,دانشگاه ,کارآموزی ,اینترنت ,اینترنت دانشگاه ,سایت اینترنت ,گزارش کارآموزی ,کارورزی سایت ,گزارش کارورزی ,سایت اینترنت دان. گزارش ... گزارش کارآموزی و کارورزی سایت اینترنت دانشگاه - فروشگاه غزل qazal.nedablog.ir/post/49‎Cached28 سپتامبر 2016 ... دانلود جزوه کتاب پرورش گیاهان آپارتمانی. این کتاب درجهت حفظ محیط زیست واشنایی با انواع گیاهان وگلها ودرختچه های ویژه آپارتمان نوشته شده است ...