دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی

پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی

پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه :

یکی از مهمترین مشکلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداری و ساختمانهای موجود در مجاورت آن می باشد و در صورت عدم رعایت روش های مناسب به منظور حفاظت گودها و همچنین شیب های در حال احداث، منجر به خسارت جبران ناپذیری خواهد گردید و مخاطرات بوجود آمده ناشی از نشست های احتمالی و تقلیل ظرفیت باربری و تغییر مکانهای جانبی موجب ایجاد ترک در سازه های مجاور گود خواهد شد.

به منظور جلوگیری از موارد فوق لازمست از قبل از شروع عملیات گود برداری از روشهای نگهداری و مهار بندی جانبی استفاده شود تا در محیطی پایدار و ایمن بتوان عملیات را ادامه داد . در این راستا سیستم های حفاظت جانبی بطور کلی شامل موار زیر تقسیم بندی می شوند.

.

فهرست

جداره های مهاربندی شده توسط المانهای افقی و مایل (Braced wall using wale strut

جداره های مهاربندی شده توسط المانهای کششی (Soldier beam& lagging)

جداره های مهاربندی شده توسط مهار متقابل

جداره های مهاربندی شده توسط سپر کوبی (Braced sheet pile)

جداره های مهاربندی شده توسط شمع های در جا (Bored pile walls

جداره های مهار بندی شده توسط دیوار دیافراگمی (Diaphragm walls-Slurry wall)

جداره های مهاربندی شده توسط خرپایی

جداره های مهاربندی شده توسط نیلینگ (Soil nailing)

.

عنوان: معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی, معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی ساختمان, سیستم های حفاظت جانبی ساختمان,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی

دانلود پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی - مهندسی عمران ... saze20.ir/post/7243/دانلود-پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-ها‎Cachedپاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی دارای ۲۸ اسلاید می باشد و برای درس عناصر و جزییات ساختمانی آماده شده است که شما کاربران عزیز می توانید این ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-های-حفاظت-جانبی‎Cached8 جولای 2016 ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی شامل ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی - برترین فایل ها projeha.filenab.com/product-58196-Construction.aspx پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی دانلود پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی پاورپوینت عمران و ساختمان دانلود پاورپوینت عمران و ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های جانبی - مقاله - انجمن مهندسی عمران ... forum.civilweb.ir/.../4-پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-های-جانبی/‎Cached24 ژانویه 2016 ... یکی از مهمترین مشکلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداری و ساختمانهای موجود در مجاورت آن می باشد و در صورت عدم رعایت روش های مناسب به منظور ... دانلود پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی | مرجع مهندسی ... www.30vil.net/1394/10/سیستم-حفاظت-جانبی/‎Cached13 ژانویه 2016 ... دانلود پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی. یکی از مهمترین مشکلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداری و ساختمانهای موجود در مجاورت آن ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی - مرندی sub2.marande.ir/p/.../پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-های-حفاظت/‎Cachedپاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی شامل ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... دانلود پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی jadidtarinsite.rozblog.com/.../دانلود-پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-های-حفاظت-جانبی.html‎Cached16 آگوست 2016 ... May 10, 2016 - پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی-2891 - دانلود مقالات - سایت 2016—پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی townstore1.avablog.ir/.../پاورپوینت+معرفی+انواع+سیستم+های+حفاظت+جانبی‎Cached4 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی - 9909 firearticle.ir/2015/پاورپوینت-معرفی-انواع-سیستم-های-حفاظت.html‎Cached1 جولای 2015 ... صاحب فایل: میلاد مقدسی دسته بندی: پاورپوینت شناسه در سایت فروشنده: 16077 قیمت برای خریدار به تومان: 2800 قالب بندی: پاورپوینت تعداد ... پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی-2891 article8.ir/2016/financial-2891.html‎Cachedاطلاعات فایل. نویسنده: حسین کوهستانی; دسته بندی: پاورپوینت; قیمت: 5000 تومان. در 28 صفحه. یکی از مهمترین مشکلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداری و ...